Gå til innhold

Gamer.no #2 CSS Server

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er det det da...?

Tror ikke det er så ALTFOR mange, men...

Du må jo godta at noen er bedre enn deg.. ;)

mvh. Binko.

9045458[/snapback]

jojo, men når di springer rundt der med colt og hser alle hver eneste runde så blir det litt mistenkelig ;D

Skrevet

Mange som ikke tåler at andre er bedre ja... Men en ting skal dere vite MANGE flere enn dere tror bruker faktisk wallhack, dette gjelder public folk.

Ikke få admins som adminsa på it avisen serverne, de er det værste eksempelet på admins jeg har sett i mitt liv tror jeg, nesten som adminsa på random tysker servere :thumbdown:

Skrevet
Mange som ikke tåler at andre er bedre ja... Men en ting skal dere vite MANGE flere enn dere tror bruker faktisk wallhack, dette gjelder public folk.

Ikke få admins som adminsa på it avisen serverne, de er det værste eksempelet på admins jeg har sett i mitt liv tror jeg, nesten som adminsa på random tysker servere  :thumbdown:

9048047[/snapback]

jeg tåler selvfølgelig at folk er bedre en meg da :p, men merker lett når folk cheater etter 6år med cs :p

Skrevet

Det er ikke alltid like lett for oss å være aktive på serverne, for ikke å snakke om at vi enda ikke er ferdig med å få dem opp. Vi er da enda i startfasen.

Etterhvert vil det blir rutiner for alt slikt. :)

Skrevet

Hvis dere oppdager WH så er det jo bare å smekke steam id`en dems til steampowered(ellsn)

mens du er ingame gjør du slik(skriv "status" i console-kopier steam id og nick-smekk den til steampowered:P)

Skrevet
Hvis dere oppdager WH så er det jo bare å smekke steam id`en dems til steampowered(ellsn)

mens du er ingame gjør du slik(skriv "status" i console-kopier steam id og nick-smekk den til steampowered:P)

9056699[/snapback]

ja vet, men da må man recorde og stresse osv, men da har allerede cheateren gjort sitt arbeid med og ødelegge di rundene.

Skrevet

Steam, Steampowered og Valve tar ikke imot cheaterdemoer på noen måte. Valve stoler på VAC2. Det eneste man kan gjøre for å fjerne cheatere permanent fra disse serverene, er nå å recorde de, og sende inn til en admin på serveren. Jeg er sikker på at de vil få et bedre system på dette litt i fremtiden, når de får skikkelig fart på prosjektet :)

Skrevet

9056699[/snapback]

ja vet, men da må man recorde og stresse osv, men da har allerede cheateren gjort sitt arbeid med og ødelegge di rundene.

9056953[/snapback]

Det er det samme en admin også må gjøre da. Bare at da blir spilleren bannet med en gang og ikke etter noen timer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...