espen2k Skrevet 10. juli 2007 Skrevet 10. juli 2007 dere må seriøst få mer aktive admins på denne serveren her pga det er jo cheatere inne hele tiden..
binko Skrevet 10. juli 2007 Skrevet 10. juli 2007 Er det det da...? Tror ikke det er så ALTFOR mange, men... Du må jo godta at noen er bedre enn deg.. mvh. Binko.
simzERK Skrevet 10. juli 2007 Skrevet 10. juli 2007 Det jobbes vel enda med administrasjonen av serveren.
espen2k Skrevet 10. juli 2007 Forfatter Skrevet 10. juli 2007 Er det det da...? Tror ikke det er så ALTFOR mange, men... Du må jo godta at noen er bedre enn deg.. mvh. Binko. 9045458[/snapback] jojo, men når di springer rundt der med colt og hser alle hver eneste runde så blir det litt mistenkelig ;D
hiper Skrevet 10. juli 2007 Skrevet 10. juli 2007 Mange som ikke tåler at andre er bedre ja... Men en ting skal dere vite MANGE flere enn dere tror bruker faktisk wallhack, dette gjelder public folk. Ikke få admins som adminsa på it avisen serverne, de er det værste eksempelet på admins jeg har sett i mitt liv tror jeg, nesten som adminsa på random tysker servere
espen2k Skrevet 11. juli 2007 Forfatter Skrevet 11. juli 2007 Mange som ikke tåler at andre er bedre ja... Men en ting skal dere vite MANGE flere enn dere tror bruker faktisk wallhack, dette gjelder public folk. Ikke få admins som adminsa på it avisen serverne, de er det værste eksempelet på admins jeg har sett i mitt liv tror jeg, nesten som adminsa på random tysker servere 9048047[/snapback] jeg tåler selvfølgelig at folk er bedre en meg da , men merker lett når folk cheater etter 6år med cs
Heilage Skrevet 11. juli 2007 Skrevet 11. juli 2007 Det er ikke alltid like lett for oss å være aktive på serverne, for ikke å snakke om at vi enda ikke er ferdig med å få dem opp. Vi er da enda i startfasen. Etterhvert vil det blir rutiner for alt slikt.
TrueNo Skrevet 11. juli 2007 Skrevet 11. juli 2007 Hvis dere oppdager WH så er det jo bare å smekke steam id`en dems til steampowered(ellsn) mens du er ingame gjør du slik(skriv "status" i console-kopier steam id og nick-smekk den til steampowered:P)
espen2k Skrevet 11. juli 2007 Forfatter Skrevet 11. juli 2007 Hvis dere oppdager WH så er det jo bare å smekke steam id`en dems til steampowered(ellsn)mens du er ingame gjør du slik(skriv "status" i console-kopier steam id og nick-smekk den til steampowered:P) 9056699[/snapback] ja vet, men da må man recorde og stresse osv, men da har allerede cheateren gjort sitt arbeid med og ødelegge di rundene.
DurinVIII Skrevet 12. juli 2007 Skrevet 12. juli 2007 Steam, Steampowered og Valve tar ikke imot cheaterdemoer på noen måte. Valve stoler på VAC2. Det eneste man kan gjøre for å fjerne cheatere permanent fra disse serverene, er nå å recorde de, og sende inn til en admin på serveren. Jeg er sikker på at de vil få et bedre system på dette litt i fremtiden, når de får skikkelig fart på prosjektet
Prusk Skrevet 12. juli 2007 Skrevet 12. juli 2007 Rimelig sikker på at mange av cheaterene ville forsvunnet med Radar sin ban.cfg
PatSharpX Skrevet 12. juli 2007 Skrevet 12. juli 2007 Hvis dere oppdager WH så er det jo bare å smekke steam id`en dems til steampowered(ellsn)mens du er ingame gjør du slik(skriv "status" i console-kopier steam id og nick-smekk den til steampowered:P) 9056699[/snapback] ja vet, men da må man recorde og stresse osv, men da har allerede cheateren gjort sitt arbeid med og ødelegge di rundene. 9056953[/snapback] Det er det samme en admin også må gjøre da. Bare at da blir spilleren bannet med en gang og ikke etter noen timer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå