Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor skal den inn?


Gjest Nysgjerrig

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
nederst på fitta.. dette finner du fram.. Gjorde jeg selv med null erfaring og 2 i promille første gangen. :blush:

9041645[/snapback]

 

Seriøst?? Hadde du null erfaring første gangen? :ohmy:

 

Prøv deg frem. Først leter du rundt på foten hennes, finner du ikke vagina der prøver du i navlen.

 

Neida. Du kommer sikkert til å bli overrasket over hvor langt "nede" skjeden er. Jeg ble jaffal det. Trodde den var lenger oppe. Og nei, du skal ikke knulle i urinåpningen, som mange faktisk tror. Urinåpningen er et ørlite hull som det, sjokkerende nok, kommer urin ut fra. Man knuller i skjeden. Det er der ungen kommer ut, blandt annet.

Lenke til kommentar

I seksualundervisning så later helsesøster som at hun tolererer alle spørsmål, men hvis man spør rett ut:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
"Hvor i helvete skal jeg putte kukken min inn i fitta, det er så mye rart der"

Så er det ikke sikkert du får svar. Sex er fortsatt tabu syns jeg! I hvertfall blandt voksne.

 

Vi har hatt sexundervisning flere ganger(til og med av matte-læreren i mattetimen :!: ) og vi lærer alltid om sæd og mensen og sånt, men aldri hvor man skal putte den inn og hva de forskjellige "duppedittene" i musa er. Hvorfor lærer man mye mer detaljert om mannen?

 

(ble litt rotete, men dere skjønner sikkert ;) )

Endret av Krissern_
Lenke til kommentar
Gjest Kos litt...

Hvis du klarer å kose litt før du durer i vei så vil forhåpentligvis jenta bli både opphisset og våt, da kjenner du lett hvor du skal inn. Vær forsiktig og ta deg tid til å legge merke til hva hun liker, i tillegg til at du lett kjenner hvor du skal inn så får du den herlige følelsen av å gi henne nytelse...noe som er en god start og ikke minst veldig bra for selvtilliten i senga :-)

 

Lykke til !

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...