Gå til innhold

Fotokonkurranse nr. 3, runde 10: LYS, bidrag


Fotokonkurranse, tema: Lys  

47 stemmer

  1. 1. Fotokonkurranse, tema: Lys

    • Can you see the eagle?
      14
    • Soloppgang på kjøkkenet
      5
    • (uten tittel)
      4
    • Den siste reisen
      1
    • Lys i tunnelen
      10
    • En Sommernatt
      6
    • Revelation
      4
    • Lys og skygge
      2
    • Naturens lys
      1


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Can you see the eagle?  bildet er ikke noe særlig? Skjønner ikke at det går ann å la bildet vinne >.<

 

Men det er min subjektiv mening, stemte forresten på "lys på tunnelen"

9062711[/snapback]

 

Tenk å oppføre seg så umodent. Hadde det vært noen andre enn meg så hadde du ikke sagt noe.

 

Skjerp deg!

 

Edit: Jeg så ikke at du bidro med noe som slo mitt, så det sier vel sitt denne gangen?

Endret av Mr. Olsen
Lenke til kommentar

Så bildet er lagd av deg? Det visste jeg ikke

 

Endring; Så nå at bildet var ditt, så det beklager jeg. Men jeg liker dessverre ikke bildet og kan ikke forstå at dette bildet har vunnet. Det er uansett min mening, du vant jo. Gidd å sutre over mitt innlegg

 

Endring2; jeg er ikke med :thumbup: Så slapp av

Endret av Fox
Lenke til kommentar
Så bildet er lagd av deg? Det visste jeg ikke

 

Endring; Så nå at bildet var ditt, så det beklager jeg. Men jeg liker dessverre ikke bildet og kan ikke forstå at dette bildet har vunnet. Det er uansett min mening, du vant jo. Gidd å sutre over mitt innlegg

 

Endring2; jeg er ikke med  :thumbup: Så slapp av

9062728[/snapback]

 

Håper du skjønner at siden vinneren var "frikjent" så ble innlegget ditt MEGET upassende.

Lenke til kommentar

Mr. Olsen, det er ikke vits i å klage over noe han sier. Det gjør bare vondt verre. Bare hver glad med serien. Gratulerer forresten. :)

 

Jeg havnet faktisk på tredje plass. Var veldig spennende i starten. Da ledet jeg faktisk, men jeg er fornøyd med tredjeplassen.

Min personlige favoritt var Lys I Tunnelen.

Lenke til kommentar
jeg hadde soloppgang på kjøkkenet, men det ble bare bajs! :p

9062962[/snapback]

Ærlig talt så synes jeg det bildet ble litt for rotete, i tillegg så klarte jeg ikke å se hva det var.

Kan du forklare meg det?

9062972[/snapback]

 

Skulle på en måte være abstrakt, men enig med deg at det var rotete, var egentlig ikke fornøyd med det selv, men sendte det nu inn alikevell :p skader ikke lissom... sto noen telysholdere oppå hverandre i vinduet på kjøkkenet, de lagde den "skyggen"

Lenke til kommentar
Skulle på en måte være abstrakt, men enig med deg at det  var rotete, var egentlig ikke fornøyd med det selv, men sendte det nu inn alikevell :p skader ikke lissom... sto noen telysholdere oppå hverandre i vinduet på kjøkkenet, de lagde den "skyggen"

9062994[/snapback]

Ah, da forstår jeg. Det hadde jeg umulig klart å sett. :dontgetit:

Lenke til kommentar
Ustedalen, enig! Skulle også stemme på bildet, men valgte "lys i tunnelen" slutt. Bildet kunne ha blitt bedre med sterkere kontrast og litt lysere, men til toss er bildet likevel spennende!

9062949[/snapback]

Takk!

Hva tenker du egentlig på med sterkere kontrast?

9063029[/snapback]

Tror han mener litt mer sterkere og fargerik lys i himmelen.

Lenke til kommentar

lilla og svart er ikke en spennende kontrast. Ligner på hverandre, ergo litt for tamt. Ønsker å se mer kontrast mellom skogen og himmelen, men jeg veit at det er vanskelig når himmelen var sånn.

 

Endring; Det Ustedalen skrev, sånt mener jeg ja ;)

Endret av Fox
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...