Gå til innhold

Fotokonkurranse nr. 3, runde 10: LYS, bidrag


Fotokonkurranse, tema: Lys  

47 stemmer

  1. 1. Fotokonkurranse, tema: Lys

    • Can you see the eagle?
      14
    • Soloppgang på kjøkkenet
      5
    • (uten tittel)
      4
    • Den siste reisen
      1
    • Lys i tunnelen
      10
    • En Sommernatt
      6
    • Revelation
      4
    • Lys og skygge
      2
    • Naturens lys
      1


Anbefalte innlegg

Skjønner!

Har allerede økt kontrasten ganske mye. Bildet ble tatt 03.56, så det var ikke så mye lys å skryte av. Mer kontrast tror jeg ville gitt gjort bildet mindre likt sånn det faktisk så ut i virkeligheten?! Er derimot enig at det kunne ha vært en smule lysere, selv om det ser bra ut på min skjerm!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Can you see the eagle?  bildet er ikke noe særlig? Skjønner ikke at det går ann å la bildet vinne >.<

 

Men det er min subjektiv mening, stemte forresten på "lys på tunnelen"

9062711[/snapback]

 

Tenk å oppføre seg så umodent. Hadde det vært noen andre enn meg så hadde du ikke sagt noe.

 

Skjerp deg!

 

Edit: Jeg så ikke at du bidro med noe som slo mitt, så det sier vel sitt denne gangen?

9062722[/snapback]

 

Han må da få lov til å mene det han vil om bilder som blir lagt her!

Lenke til kommentar
Can you see the eagle?  bildet er ikke noe særlig? Skjønner ikke at det går ann å la bildet vinne >.<

 

Men det er min subjektiv mening, stemte forresten på "lys på tunnelen"

9062711[/snapback]

 

Tenk å oppføre seg så umodent. Hadde det vært noen andre enn meg så hadde du ikke sagt noe.

 

Skjerp deg!

 

Edit: Jeg så ikke at du bidro med noe som slo mitt, så det sier vel sitt denne gangen?

9062722[/snapback]

 

Han må da få lov til å mene det han vil om bilder som blir lagt her!

9063246[/snapback]

 

Jeg tok det som spydig til meg, siden jeg var fotografen, og siden han tidligere har sagt at han ikke liker noen av bildene mine (!)

 

Kunne funnet på å gjort det tidligere, eller moderert seg med et slikt utsagn. Det er ikke noe morro å høre!

Lenke til kommentar
Og det var jeg som hadde "Lys i tunnelen"...

 

Selv stemte jeg på "uten tittel", men tror at bildet hadde fått flere stemmer om det faktisk hadde hatt en tittel. F.eks. "Morgenlysning" eller noe sånn, eller så kan det være at noen lurer på hva bildet har med lys og gjøre...

9063279[/snapback]

 

Veldig bra bilde :thumbup:

Takk forresten!

Glemte rett og slett tittel gitt... Tittelen på bildet var "sommernatt", noe som forøvrig kunne ha blitt plukket opp av arrangøren ettersom filnavnet også var sommernatt. Det er selvfølgelig mitt ansvar, men det kan sikkert vært greit om den som arrangerer ikke bare sender en PM med at bidraget er mottatt, men også sjekker at alt er OK?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...