Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Hvordan revertere fra Vista til XPHome

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Så lenge du formaterte eller instalerte over så går det nok ikke.

9039595[/snapback]

Vista ble lagt over XP på c:\, men XP ble lagret som *.OLD

Eneste grunnet var at jeg plutselig så at nedlastninger fra utorrent gikk vanvittig mye tregere....helt kriminelt!

Skrevet
Har du prøvd å slå av brannmur og åpne porter?

9039702[/snapback]

ikke kommet så langt enda, jeg vet jo ikke hvordan jeg evt kan revertere...skrive kommandoer i DOS eller hva jeg nå skal gjøre...

Skrevet (endret)

9039595[/snapback]

Eneste grunnet var at jeg plutselig så at nedlastninger fra utorrent gikk vanvittig mye tregere....helt kriminelt!

9039635[/snapback]

Det er nok ikke Vista sin skyld at uTorrent er tregt, derimot brannmur, åpene porter osv. Jeg laster fint opp i uTorrent med Vista, høyeste opphastigheten jeg har hatt er 2000kb/s dog med 25/25mbit fiberlinje, da har jeg åpna portene for uTorrent i både router og brannmur. Du må nok reinstallere vil jeg tro, begynne å legge flere Windows installasjoner over hverandre kan by på trøbbel.

~ Mortis360

Endret av Mortis360
Skrevet

9039595[/snapback]

9039635[/snapback]

Det er nok ikke Vista sin skyld at uTorrent er tregt, derimot brannmur, åpene porter osv. Jeg laster fint opp i uTorrent med Vista, høyeste opphastigheten jeg har hatt er 2000kb/s dog med 25/25mbit fiberlinje, da har jeg åpna portene for uTorrent i både router og brannmur. Du må nok reinstallere vil jeg tro, begynne å legge flere Windows installasjoner over hverandre kan by på trøbbel.

~ Mortis360

9039917[/snapback]

ok, skal ha det i bakhodet

akkurat nå ser det ok ut, ligger fra 700-1200 på min 10/3 fiberlinje...som jeg hadde på XP og...og alt dette uten å ha åpnet noen porter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...