Gå til innhold

Leter etter politispill!


Anbefalte innlegg

Helt siden jeg prøvde SWAT 1 har jeg vært glad i politispill. Synes det er gøy å utøve rettferd etc...

Har nå spilt nesten hele SWAT-serien (mangler bare SWAT 3), og er derfor på leting etter lignende spill.

Så, hva har dere å anbefale av spill i politisjangeren?

Alt er av interesse, så lenge det har noenlunde grei kvalitet. :)

 

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du mangler Swat 3? Da har du gått glipp av noe. Det skal ennå være mulig å kjøpe Swat 3 Elite Edition via nettbuikker til en billig penge. Swat 3 er etter min mening bedre enn Swat 4.

9026079[/snapback]

 

 

Synes Swat 4 var best, genialt spill, men Swat 4 TSS er genialt

Lenke til kommentar
Du mangler Swat 3? Da har du gått glipp av noe. Det skal ennå være mulig å kjøpe Swat 3 Elite Edition via nettbuikker til en billig penge. Swat 3 er etter min mening bedre enn Swat 4.

9026079[/snapback]

 

Er lei SWAT, derfor jeg vil prøve noe annet. ;)

 

Veldig mange bra forslag her nå, skal teste ut så mange som mulig! :)

Er bare å fortsette og foreslå, jeg sluker alt rått. Hehe...

 

Tusen takk for alle tips. :)

Lenke til kommentar

jeg er også en stor fan av SWAT spillene :) er vell 3en og 4ern som er best :) ganske bra begge 2. 4en er herlig på grafikk og gameplay mens swat 3 er godt gameplay.

anyways så vil jeg anbefale deg til å sjekke ut The Shield , synd det fikk så lav rating men jeg syntes selv spillet er veldig underholdene og kjekt :) kom igjennom det på noen dager spilte det konstant ..hehe

der gjør er du en "durty" cop som planter falske beviser og gjør arrestasjoner! veldig kjekt spill egentlig!

Lenke til kommentar
Du mangler Swat 3? Da har du gått glipp av noe. Det skal ennå være mulig å kjøpe Swat 3 Elite Edition via nettbuikker til en billig penge. Swat 3 er etter min mening bedre enn Swat 4.

9026079[/snapback]

 

 

Synes Swat 4 var best, genialt spill, men Swat 4 TSS er genialt

9026092[/snapback]

 

Var ikke helt fornøyd med fysikken, og synes dessuten at AIen er bedre i Swat 3 enn Swat 4, spesielt på dine lagkamerater.

Lenke til kommentar

Det eneste egentlige politispillet er vel Crime city modden til Operation flashpoint. Den er multiplayer og fungerer slik:

 

Det er 2 lag av spillere, ett lag av sivile og ett lag av politi. for hver tredje sivil er det en politiman. Det er mange ting du kan gjøre, både lovlige(vanlig jobb, som består av å sitte inni en bygning og motta en liten lønning hvert 10ende minutt) og ulovlige(som å deale hashj og kokain, rane banker/butikker, hallikvirksomhet)

Du kan også kjøpe biler/båter til å komme deg rundt med, og er du skikkelig rik kan du tilogmed kjøpe ett helikopter!

 

Det er politiets jobb å passe på de sivile, og forfølge de som dreper/stjeler/smugler/osv. Dette straffes med fengsel i ett kvarter, eller hvis den sivile er en direkte trussel mot allmenheten(bevæpnet) er det lov for politiet å skyte ham.

 

Omtrent som GTA på multiplayer altså, bortsett fra at det er mer rollespill med "ekte" politi.

 

Dessverre er aktiviteten på denne modden helt død nå, Da ingen spiller operation flashpoint lengre, vi har alle gått over til armed assault(Og du trenger mange spillere for at crime city skal være artig, minst 15 stykk på en server :cry: ) Men heldigvis så er denne modden under konvertering til armed assault nå, og skal være ferdig til høsten :w00t:

 

Dette ble ett langt innlegg, men jeg har fått noen av mine beste spillopplevelser i denne modden, så jeg synest det er verd det.

 

Screens:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

 

 

 

 

 

Cadillac Escalade, Veldig dyr bil, og om du holder deg til den lovlige siden får du sannsynligvis aldri råd til den ;)

 

limoza5.jpg

 

 

 

 

Her observerer politiet en snikskytter, skal man prøve å komme nær og arrestere ham, eller unngå å ta noen sjanser og skyte først?

 

lookoutnicesniperlolqo7.png

finallyagoodccgamerl0.png

flashpointresistance200qb2.jpg

flashpointresistance200lt4.jpg

 

 

 

selvmordsbomber, midtøsten style :D

 

flashpointresistance200oc7.jpg

Endret av -sparks-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...