Gå til innhold

Little Big Planet: Diskuter før den endelige dagen


Henry9

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gleder meg veldig til dette spillet.

Litt kjipt at det ikke kommer før i 2008, men jeg tror vi har noe godt i vente :)

9031754[/snapback]

utviklerene sa på sony eventet at det skulle komme en demoversjon på PSN før jul en gang. Der mange av featurene som er i fullversjonen også er til stede. Men ikke alt innholdet osv. Men var enda ting de ikke var sikre på angående den demone, om hvor mye som skulle være mulig online på det tidspunktet osv.

 

Men vi får hvertfall spilt litt LBP før jul :D

Lenke til kommentar
Gleder meg veldig til dette spillet.

Litt kjipt at det ikke kommer før i 2008, men jeg tror vi har noe godt i vente :)

9031754[/snapback]

utviklerene sa på sony eventet at det skulle komme en demoversjon på PSN før jul en gang. Der mange av featurene som er i fullversjonen også er til stede. Men ikke alt innholdet osv. Men var enda ting de ikke var sikre på angående den demone, om hvor mye som skulle være mulig online på det tidspunktet osv.

 

Men vi får hvertfall spilt litt LBP før jul :D

9031836[/snapback]

 

Hmm.. Har du Kilde??

Kult da :cool:

Lenke til kommentar
Hva med Tony Hawk som du tydeligvis liker?

"Kjører et skateboard og trikser? lame, lol."

Vennligst hold de spydige kommentarene for deg selv og ikke oppfør deg som en fjortis.

9032573[/snapback]

 

 

Er ikke fjorten..er femten...BURN!

 

but serious, Tony hawks spilla har da i det minste mening. Så nettopp en sånn video av little big planet tingen, man lager noe random, hva er meningen med det?

 

Fatter ikke hva som er so fun med dette spillet.

Lenke til kommentar
Er ikke fjorten..er femten...BURN!

9032591[/snapback]

Stopper deg tydeligvis ikke fra å oppføre deg som en fjortis.

 

but serious, Tony hawks spilla har da i det minste mening. Så nettopp en sånn video av little big planet tingen, man lager noe random, hva er meningen med det?

 

Fatter ikke hva som er so fun med dette spillet.

9032591[/snapback]

Dette er noe helt nytt. Man lager egne baner, med masse frihet. Det åpner en helt ny verden av user-created content på konsoller. Coop-delen ser herlig ut, og det kan bli utroolig mange bra baner kombinert med humor, puzzle-solving, cooperation og mye mer.

Lenke til kommentar
Hva med Tony Hawk som du tydeligvis liker?

"Kjører et skateboard og trikser? lame, lol."

Vennligst hold de spydige kommentarene for deg selv og ikke oppfør deg som en fjortis.

9032573[/snapback]

 

 

Er ikke fjorten..er femten...BURN!

 

but serious, Tony hawks spilla har da i det minste mening. Så nettopp en sånn video av little big planet tingen, man lager noe random, hva er meningen med det?

 

Fatter ikke hva som er so fun med dette spillet.

9032591[/snapback]

 

Det behøver ikke være mening i et spill for at det skal være underholdende...

 

Du har tydelighvis ikke sett videoene...

Lenke til kommentar
Hva med Tony Hawk som du tydeligvis liker?

"Kjører et skateboard og trikser? lame, lol."

Vennligst hold de spydige kommentarene for deg selv og ikke oppfør deg som en fjortis.

9032573[/snapback]

 

 

Er ikke fjorten..er femten...BURN!

 

but serious, Tony hawks spilla har da i det minste mening. Så nettopp en sånn video av little big planet tingen, man lager noe random, hva er meningen med det?

 

Fatter ikke hva som er so fun med dette spillet.

9032591[/snapback]

 

Det behøver ikke være mening i et spill for at det skal være underholdende...

 

Du har tydelighvis ikke sett videoene...

9032656[/snapback]

:nei: dette ser ikke underholdende ut, og jeg har jævla dårlig humor, kan begynde og le av alt, men dette...dro ikke litt på smilebåndet når jeg så filmer av spillet. :thumbdown:

 

Fatter forsatt ikke hva som er så fun med dette spillet. :nei:

Lenke til kommentar
Kommer det til o0g koste penge? Koster vel ikke 599kroner :p ? Synes jeg så noen spilte det på Home traileren!

9033925[/snapback]

Det skal komme en demo en gang i år hvor det sikkert ikke kommer til å koste full pris om det kommer til å koste i det hele tatt. Da blir det mulighet til å lage egne baner og content og noe av det som brukere har lagd kommer på blu-ray discen som kommer i Q1 2008. Ser ikke bort fra at den kommer til å koste fill pris. Men du kan bare bestille fra videogamesplus.ca og få den til 450 inkl. frakt ca.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...