Gå til innhold

Den første Scrubs quiz tråden!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Rateyourdoc.org

Hvilken side var Todd på?

www.thetoddtime.com, var det ikke?

Det er nettsiden TIL Todd det.

det kunne jo og vært "rateyourd*ck.org :p

Skrevet (endret)
Hugleik på staur er tullenynorsk for kjærlighet på pinne. :p Kan dere ikke tullenynorsk eller? :p

nei!

men tilbake til spørsmålet!

doug får de etter en film/serie?

Endret av n00b1
Skrevet (endret)

Tror han gjør det etter sjefen sin i likhuset, Dr. Walsh, som også er glad i "hugleikar"

Endret av Ollie2
Skrevet
Trur faktisk folk frå Karmøy og i området rundt der bruker uttrykkjet hugleik på staur :p Nokon som kan bekrefte/avkrefte dette?

Eg bor på fastlandsiå nå, har bodd på øynå før, å eg har aldri hørt det uttrykke før :p

Men så e eg nå ikkje veabu hellår da, så kan varr dei seie det der :p

Men det e vertfall ikkje så himligt vanligt

Skrevet

Nei, det er nok ikkje vanleg å bruka i daglegtalen! Men er eit fint uttrykk :) Har ein i klassen som snakkar svært så karmøysk; rubbel og rakje, rossjen, snadder osb. Her er fleire ord!: http://no.wikipedia.org/wiki/Karmøy

Men uansett, dette er ein scrubs-quiz-tråd, og det er ei stund sidan førre spørsmål.

Kva var regelen i Janitor sitt hemmelege rom på sjukehuset?

Skrevet

Hmm, neppe, i den scenen snakker han om huset sitt, sa heller ikkje det var noko regel. Problemet var at Cox hadde klær på seg og ikkje fraus.

Skrevet
Ha på deg hva du vil? Vet i hvertfall at han ikke har på seg bukse. Hvis det var det hemmelige rommet du mener :S

Ikkje kva du vil, du er i rett rom! Det var det at han ikkje hadde bukse på eg tenkte på. Meiner iallfall det var eit krav han stilte. Cox sat i ein stol med ei badekåpe elns, før han tok ho av for å følge regelen til Janitor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...