Gå til innhold

Vurderer lian li cube case. Men er det nødvendig ?


Anbefalte innlegg

Sitter her å lurer på om jeg skal invistere i et lian li cube case.

 

Men har sett en del folk som har hatt det, men har blitt forklart at di ikke i det hele tatt trenger det.

 

Så derfår spør jeg dere om det er nødvendig får meg, eller om det bare er bortkasta å bruke pengene på det.

 

Det jeg skal putte i som tar plass:

 

Dvd brenner: Nec

 

en harddisk forløping

 

Hovedkort: evga 680i

 

Skjermkort: xfx 8800 gtx, Men ny kjøler

 

Fasekjøler ( ss )

 

Psu: Corsair 620, skal muligens kjøpe meg en til psu, hvor stor er enda ukjent.

 

Vannkjøling er heller ikke uaktuelt.

 

sløser jeg vekk pengene mine på et slik kabinett? Jeg har nå Chieftec Fulltower som jeg hadde planer om å ha fasekjøleren på toppen av kabinettet, men komm framm til det at å flytte et 50 Kg kabinett 2 ganger er ikke noe jeg ønsker.

Endret av nocturno_culto
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sitter og lurer på det samme eg også  :cool:

 

Det er vel bare du sjølv som kan svare på spørsmålet ditt, om du har lyst på en Cube case så er det vel bare å kjøpe  :thumbup:

 

Det ser jo ut som om det er en drøm å montere vannkjøling og andre ville ting i det  :dribble:

9009078[/snapback]

 

Jo men jeg har sett, at andre folk som har hatt det, ha kommentert at det er lite unødvendig. jeg bryr meg igrunnen ikke hva folk sier, eller vis di har et sykt bra urgument så. Men har bare lyst til å vite hva folket synes :)

Lenke til kommentar

Har du lyst har du lov :dribble:

 

Så lenge ho er over 14.... :ph34r:

 

Eneste argumentet mot en Cube case er jo størrelse/pris. Men å si at det er ett dårlig kjøp, fordi en sjølv ikkje har bruk for plassen blir bare tull :hrm:

 

Fordeler:

Det er stort

Det har hjul

Det er svart

Du kan kjøpe sinnsykt mye ekstrautstyr til det

 

Bakdeler:

Det er dyrt

Det har lav waf

Endret av Dragavon
Lenke til kommentar
Sitter her å lurer på om jeg skal invistere i et lian li cube case.

 

Men har sett en del folk som har hatt det, men har blitt forklart at di ikke i det hele tatt trenger det.

 

Så derfår spør jeg dere om det er nødvendig får meg, eller om det bare er bortkasta å bruke pengene på det.

 

Det jeg skal putte i som tar plass:

 

Dvd brenner: Nec

 

en harddisk forløping

 

Hovedkort: evga 680i

 

Skjermkort: xfx 8800 gtx, Men ny kjøler

 

Fasekjøler ( ss )

 

Psu: Corsair 620, skal muligens kjøpe meg en til psu, hvor stor er enda ukjent.

 

Vannkjøling er heller ikke uaktuelt.

 

sløser jeg vekk pengene mine på et slik kabinett? Jeg har nå  Chieftec Fulltower som jeg hadde planer om å ha fasekjøleren på toppen av kabinettet, men komm framm til det at å flytte et 50 Kg kabinett 2 ganger er ikke noe jeg ønsker.

9009022[/snapback]

 

Jeg kunne tenkt meg en Cube case, jeg har hverken fase eller vannkjøling. Et stort kabinett er uansett bra i forhold til varmeutvikling. Er mere interresert i hvor mange harddisker jeg kunne putta i et slikt kabinett.

 

LØP OG KJØP

Lenke til kommentar
Jeg kunne tenkt meg en Cube case, jeg har hverken fase eller vannkjøling. Et stort kabinett er uansett bra i forhold til varmeutvikling. Er mere interresert i hvor mange harddisker jeg kunne putta i et slikt kabinett.

 

LØP OG KJØP

9009634[/snapback]

 

Microplex sier 30 disker og en DVD-spiller :cool:

Lenke til kommentar
Slik da var det bestilt. Håper på microplex er kjappe slik jeg får det til helgen :) hadde vært morro

9010692[/snapback]

Jeg får det i posten imorgen, + vannkjøling og annet....... :cool: Skal ha et SuperMicro s-775 eller et Aopen i975 ydg i. Begynner med 4 sata og en SCSI-disk.

 

Gleder meg.

Lenke til kommentar
Slik da var det bestilt. Håper på microplex er kjappe slik jeg får det til helgen :) hadde vært morro

9010692[/snapback]

Jeg får det i posten imorgen, + vannkjøling og annet....... :cool: Skal ha et SuperMicro s-775 eller et Aopen i975 ydg i. Begynner med 4 sata og en SCSI-disk.

 

Gleder meg.

9011083[/snapback]

 

poster du noen bilder da ? :cool::cool:

Lenke til kommentar

 

poster du noen bilder da ? :cool:  :cool:

9011813[/snapback]

 

Det skal jeg gjøre, men det helsikes postvesenet :mad: , sporingslinken sier Oslo den 3/7 og idag er det den 6. juli og pakken er fremdeles i Oslo. Bor i Bergen, og jeg kan poste bilde når posten får ut finger'n.

 

Dette blir et prosjekt jeg skal jobbe med en stund, gleder meg som en unge. :)2 x 120 raddis.

Lenke til kommentar

Ikke for å være gledesdreper for noen her, men jeg har hatt cuben siden før jul og er egentlig ganske skuffet. Det er ikke så romslig som alle tror, kabinettet har ikke dybde i det hele tatt. Måtte flytte ene drevramma når jeg skulle sette i skjermkortet mitt iom at det butta i en disk. Ikke særlig støyvennlig og ikke no å skryte av når det gjelder temp, men om du ikke har planer om over 16 disker og 2 psu'er så blir du nok fornøyd :thumbup:

Lenke til kommentar
Ikke for å være gledesdreper for noen her, men jeg har hatt cuben siden før jul og er egentlig ganske skuffet. Det er ikke så romslig som alle tror, kabinettet har ikke dybde i det hele tatt. Måtte flytte ene drevramma når jeg skulle sette i skjermkortet mitt iom at det butta i en disk. Ikke særlig støyvennlig og ikke no å skryte av når det gjelder temp, men om du ikke har planer om over 16 disker og 2 psu'er så blir du nok fornøyd  :thumbup:

9014334[/snapback]

 

vi får nå se, tror det blir bedre en de fleste kabinetter. Har vert borti en del kabisser, Når det gjelder casemod støter man ganske fort borti hvor mange skal gjemme kabelene Og spesielt hvis man skal ha en viftestyring vannkjøling osv så er det plass mangel. Tror neppe jeg vill få noe problem å få det fint i det kabinettet

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...