Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Går det virkelig ann å sex med 13 cm lang penis?


Gjest Gjest_Anonym_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Anonym_*

Da er vi kommet til dommedag. Jeg vil at BARE de som har penis på 13 cm eller under, skriver i denne tråden. Fortell om de gangene dere har hatt sex, og om det har gått bra/dårlig...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tiltross for at du vil at kun med de under 13 cm skal svare, så prøver jeg meg alikevel.

 

Var vel napoleon som var kjent for å være en sinnsyk god elsker, og han var ikke akkurat kjent for å være "velutstyrt".

 

Nå er det heller ikke lengden det kommer an på heller, og jeg synes ikke 13 cm er så kort som du gir utrykk for når du spør spørsmålet.

 

For å snu problemstillingen litt er det like ille å ha for stort utstyr.

Jeg har snakket med flere jenter hvor det seksuelle ikke har fungert fordi han har for lang penis.

 

Bruk det du har, uten å tenke på at det er for lite eller for stort.

Endret av EssspeN
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest Så klart !!!

Som norges ukronede mini-kuk-eier vet jeg hva jeg snakker om her !! Du kan helt fint ha sex med en som er 13 cm og mindre enn det. Husk at det er de ytre delene av kvinnens kjønnsorganer som gir opphav til nytelse, nytter lite med en stake som masserer livmora !!

 

Dersom man har liten pikk og har noen partnere så vil man før eller siden finne ei som foretrekker "litt større" (been there, done that). Men husk at om man finner ei dame så kan hun plutselig finne ut at hun heller vil ha en med skikkelig utdanning, en mer sporty en, en høyere en..eller hva det nå er. På samme måte ha sikkert du noen ønsker om hvordan ei dame skal være. Om du tenner på store pupper så er det en ting, men det er lite trolig at du har det bedre i senga med ei med store pupper enn ei med små, det går mer på hva du liker å se. Dersom dama liker DEG, så er du absolutt i stand til å gi ei hvilkensomhelst dame nytelse, og hvis hun er av typen som tenner på en kar med en diger en, så var hun rett og slett ikke noe for deg !

 

Glem heller ikke at det er forskjell på damer også...noen er store og slappe i høna og har derfor behov for en stor en...men da er det jo "deres problem" :-)

 

Nei, ikke bekymr deg, dur i vei og kos deg, og ta det som kommer med et smil så kommer du til å ha masse herlig sex !!

 

Lykke til !

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Jau, men et høl er IKKE et høl.

9148105[/snapback]

Veldig veldig sant det der :)

 

Men ontopic:

Seff går det an å ha sex med en 13 cm penis :)

Det finnes tilogmed de som tenner ekstra på en liten penis. Det finnes like mange seksuelle preferanser som det finnes mennesker på jorda. Det gjelder bare å finne noen som deler dine :)

Endret av L4r5
  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...