Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Går det virkelig ann å sex med 13 cm lang penis?


Gjest Gjest_Anonym_*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg blir så oppgitt og deprimert når jeg leser disse trådene. De får sex til å høres ut som stress, og ikke verdt det. Prove me wrong, please.

9304842[/snapback]

 

Det var stress og det var ikke verdt det.

9304869[/snapback]

Yeah rite :roll:

 

Jo det er verd det, men JA det er stress til tider

Lenke til kommentar
Det er nok bare gutter med liten tiss som sier at størrelsen ikke betyr noe, ikke sant JD_Scrubs?  :D

9305476[/snapback]

Men jenter (flest) sier selv at størrelsen ikke betyr noe. Gutter med "liten" penis mener det samme, mens gutter med... "store" mener det motsatte. Jenter som er de med den eneste erfaringen er de som har rett, og derfor har gutter med "små" peniser ogs rett.

 

Ut i fra det kan vi konkludere at gutter med små peniser er smartere enn gutter med store peniser. :D

 

(Sorry, had to.)

Lenke til kommentar
Det er nok bare gutter med liten tiss som sier at størrelsen ikke betyr noe, ikke sant JD_Scrubs?  :D

9305476[/snapback]

Men jenter (flest) sier selv at størrelsen ikke betyr noe. Gutter med "liten" penis mener det samme, mens gutter med... "store" mener det motsatte. Jenter som er de med den eneste erfaringen er de som har rett, og derfor har gutter med "små" peniser ogs rett.

 

Ut i fra det kan vi konkludere at gutter med små peniser er smartere enn gutter med store peniser. :D

 

(Sorry, had to.)

9324757[/snapback]

 

Det sier jentene bare fordi de ikke vil såre gutten, pga av at alle vet at gutter har mindreverdighetskomplekser med sin egen penis. Egentlig liker alle jenter dem store. Ihvertfall alle jeg har vært borti. :)

Lenke til kommentar
Det sier jentene bare fordi de ikke vil såre gutten, pga av at alle vet at gutter har mindreverdighetskomplekser med sin egen penis. Egentlig liker alle jenter dem store. Ihvertfall alle jeg har vært borti.  :)

9325468[/snapback]

Jeg regner med du bor på en liten plass, hvor meningene stort sett går samme vei?

 

Edit: Husk at det er centimeter det er snakk om. Små centimeter. Sett handa di på 17cm på en linjal, deretter flytt den ned 4cm. Det er fire cm det er snakk om. 4cm!! Hva slags forskjell skal det utgjøre?

 

Jeg tror faktisk det er gutter som har store peniser som ønsker at jenter får orgasme av å se en stor penis.

Endret av Okstad
Lenke til kommentar
Det sier jentene bare fordi de ikke vil såre gutten, pga av at alle vet at gutter har mindreverdighetskomplekser med sin egen penis. Egentlig liker alle jenter dem store. Ihvertfall alle jeg har vært borti.  :)

9325468[/snapback]

Jeg regner med du bor på en liten plass, hvor meningene stort sett går samme vei?

9326028[/snapback]

 

Bor i Trondheim sentrum jeg, hvis det var av betydning. Og meningene går ikke samme vei, har møtt på jenter som sier at det ikke er så viktig, men de legger merke til det, og blir positivt oversaket om den er større, og ikke negativt. Ergo, de syns det er fint/bra med stor. Men en liten går vel såogsi greit det også.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...