appelsinbrus Skrevet 4. juli 2007 Skrevet 4. juli 2007 Sitter her og kuker med 1942, tenkte jeg skulle ta en runde på lan med brødrene mine, men den gang ei. Funka fett for et par dager siden, og nå skjer det ikkeno når jeg trykker på ikonet. Har testa nye driver, kompabilitet, etc etc. Jobber i ca et halvt sekund også skjer det ikke noe mer. Forslag til fix?
Green_Monster Skrevet 5. juli 2007 Skrevet 5. juli 2007 (endret) Sitter her og kuker med 1942, tenkte jeg skulle ta en runde på lan med brødrene mine, men den gang ei. Funka fett for et par dager siden, og nå skjer det ikkeno når jeg trykker på ikonet. Har testa nye driver, kompabilitet, etc etc. Jobber i ca et halvt sekund også skjer det ikke noe mer. Forslag til fix? 9004692[/snapback] 1.Installer på nytt ? (Spill) 2.Kjør patch på nytt ? kanskje i motsatt rekkefølge først, også riktig vei igjen Ellers kanskje forumet der har noe svar https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=477069 Endret 5. juli 2007 av Cri
appelsinbrus Skrevet 6. juli 2007 Forfatter Skrevet 6. juli 2007 Sitter her og kuker med 1942, tenkte jeg skulle ta en runde på lan med brødrene mine, men den gang ei. Funka fett for et par dager siden, og nå skjer det ikkeno når jeg trykker på ikonet. Har testa nye driver, kompabilitet, etc etc. Jobber i ca et halvt sekund også skjer det ikke noe mer. Forslag til fix? 9004692[/snapback] 1.Installer på nytt ? (Spill) 2.Kjør patch på nytt ? kanskje i motsatt rekkefølge først, også riktig vei igjen Ellers kanskje forumet der har noe svar https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=477069 9006006[/snapback] Prøvd å patche, funka ikke. Må vel ta med at det er en cracka versjon jeg spiller. Andre forslag?
Green_Monster Skrevet 6. juli 2007 Skrevet 6. juli 2007 Sitter her og kuker med 1942, tenkte jeg skulle ta en runde på lan med brødrene mine, men den gang ei. Funka fett for et par dager siden, og nå skjer det ikkeno når jeg trykker på ikonet. Har testa nye driver, kompabilitet, etc etc. Jobber i ca et halvt sekund også skjer det ikke noe mer. Forslag til fix? 9004692[/snapback] 1.Installer på nytt ? (Spill) 2.Kjør patch på nytt ? kanskje i motsatt rekkefølge først, også riktig vei igjen Ellers kanskje forumet der har noe svar https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=477069 9006006[/snapback] Prøvd å patche, funka ikke. Må vel ta med at det er en cracka versjon jeg spiller. Andre forslag? 9016266[/snapback] Buy the game
Ståle Skrevet 6. juli 2007 Skrevet 6. juli 2007 Har du LAN patch da? Men tror det er umulig a spille online med craket versjon.
appelsinbrus Skrevet 6. juli 2007 Forfatter Skrevet 6. juli 2007 Skal bare spille på lan ja, hvis jeg skal spille på nett pleier jeg å kjøpe spillet.. Har jo spilt på lan med det før og det har jo funka fett.. Men har fortsatt problemer da.. Hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå