Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Ny penislukt etter sex med jente


Gjest gjest88

Anbefalte innlegg

Gjest gjest88

Hei!

 

Det har seg slik at etter jeg fikk meg en ny kjæreste så har det blitt mye sex. Problemet er at selv dager etter samleiet lukter penisen min brukt vagina. Merker denne lukten hver gang jeg må på toalettet for å urinere. Hadde sist sex nå på søndag, kjente lukten idag (onsdag) på jobben når jeg skulle urinere.

 

Dusjer hver dag, vasker meg nedentil med vanlig håndsåpe og deretter en sånn 2 in 1 såpe ( shampo and body).

 

Er dette normalt? Hva kan det være? Bekymrer meg fordi damen har ikke hatt noe lyst til å gi meg oralsex lenger, og vi skal treffes igjen nå til helgen.

 

Takker for svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hahaha, ikke meningen å le... kommentaren over var bare hysterisk bra..

 

 

Umm, vel lukt flere dager etter samleie, etter vask og hele pakka høres meget rart ut.

 

Sikker på du ikke har fått en infeksjon eller noe? Ser du bruker håndsåpe der nede og 2 in 1 såpe, ikke bra kombinasjon med underliv.

 

www.lommelegen.no

www.doktoronline.no

 

du finner sikkert svar der vil jeg tro.

 

Kjøp deg såpe for underlivet, tror du uansett vil tjene på det.

 

Tviler på det er dåsa til dama di, om i så tilfelle så burde du kanskje ymte frempå om hennes hygiene?

Lenke til kommentar
Gjest gjest88

Det har seg slik også at når jeg fingrer henne, så kjenner jeg en klumpgreie i kjeden. Hun er den første jeg har skikkelig fingret.

 

 

Angående om hva lukten er: Vi var nydusjne begge to, og så har vi sex.. og det har vi flere ganger om dagen, så vi gidder ikke å dusje mellom disse sexøktene.. lukten som kommer da , er den lukten jeg tenker på.

 

Hvis dette er sopp som dere mistenker, hvor lenge må jeg bruke soppfjerner og hvor mye koster det?

 

Tusen takk for hjelpen til nå :)

Lenke til kommentar
Det har seg slik også at når jeg fingrer henne, så kjenner jeg en klumpgreie i kjeden. Hun er den første jeg har skikkelig fingret.

 

 

Angående om hva lukten er: Vi var nydusjne begge to, og så har vi sex.. og det har vi flere ganger om dagen, så vi gidder ikke å dusje mellom disse sexøktene.. lukten som kommer da , er den lukten jeg tenker på.

 

Hvis dette er sopp som dere mistenker, hvor lenge må jeg bruke soppfjerner og hvor mye koster det?

 

Tusen takk for hjelpen til nå :)

9009341[/snapback]

 

 

Hmm, klump i skjeden? det ville jeg fått sjekket opp.. vis det bare er en klump liksom? er ikke helt med på hva du mener.

 

Regner med dere gjør det uten kondom, kommer du inni henne? Isåfall kan det være spermen din som lukter dårlig. Prøvd å ha sex bare en gang uten å komme i henne? kommer lukten da også?.. eliminasjons metoden? :p

 

Ta å sjekk de sidene jeg ga deg over og prøv å søk på lukt, klump i skjede osv å se hva folk har skrevet der.

 

Sopp infeksjon høres sannsynlig ut men såvidt meg bekjent så forårsaker ikke det klumper. Den infeksjonen setter seg på "glansen" (kukhodet) ditt og gir et slags belegg som lukter.

 

Uansett om du har en sånn infeksjon eller ikke vil jeg anbefale at du bytter ut den såpen du bruker nå og går over til en mer nøytral underlivs såpe.

Lenke til kommentar
Sopp infeksjon høres sannsynlig ut men såvidt meg bekjent så forårsaker ikke det klumper. Den infeksjonen setter seg på "glansen" (kukhodet) ditt og gir et slags belegg som lukter.

 

Uansett om du har en sånn infeksjon eller ikke vil jeg anbefale at du bytter ut den såpen du bruker nå og går over til en mer nøytral underlivs såpe.

9009880[/snapback]

 

Hos jenter kan det gi klumpete utflod :)

 

Ellers er jeg enig med deg på det siste der

Lenke til kommentar

Tror ikke du behøver å gå til lege. Kjøp en soppdrepende krem på apoteket (Slik som flere allerede har skrevet!)

Salven heter : Canesten. Hvor mye den koster får du vite hvis du spørr apotekeren.

 

Sopp er ofte ledsaget med veldig tørr hud. Ofte samler den seg under forhuden. Så du skal kunne se et hvitt belegg der. Den behøver ikke å lukte.

Lenke til kommentar
Kanskje du bruker for sur såpe

 

Bytt til HP neutral såpe, kanskje det hjelper (dog, hvsi du alltid har brukt den type såpe, men først fikk "dette" etter å ha vært med hun frøkna... ja kanskje hun er den som burde vaske seg?)

9004203[/snapback]

 

ein skal ikkje vaske penis med såpe

Lenke til kommentar
Kanskje du bruker for sur såpe

 

Bytt til HP neutral såpe, kanskje det hjelper (dog, hvsi du alltid har brukt den type såpe, men først fikk "dette" etter å ha vært med hun frøkna... ja kanskje hun er den som burde vaske seg?)

9004203[/snapback]

 

ein skal ikkje vaske penis med såpe

9026484[/snapback]

 

HP neutral går det fint med, jo

Lenke til kommentar
Gjest gjest88

takker så mye for hjelp av dere alle!

 

 

For de som lurte på hvordan det gikk med meg og mr. junior, så hadde jenta en slik dr.greve intimsåpe som jeg fikk låne, og det funket etter to vask :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...