Gå til innhold

En del nye PGR4 screenshots


Elios

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
er det ikke ganske dårlig timing å lage et nytt bil spill nå?

9005111[/snapback]

 

Planen til MS er å ha et nytt Forza og PGR omtrent annenhvert år. Dette kommer ikke ut før langt ute på høsten tror jeg uansett. Eller nærmere juletider.

Lenke til kommentar

Dette er det perfekte spill å pushe 360'er med ved juletider. For en høst for 360; Halo 3 i september, GTA 4 i oktober og PGR4 sent november eller tidlig desember (antar jeg).

 

Jeg gleder meg stort; bare se hvor fantastisk PGR3 ser ut - og det var en (utvilsomt rushet) lanseringstittel i desember 2005 ! Og er fremdeles 'the best looking car game out there' alt tatt i betraktning.

 

Og nå har altså utviklerne hatt drøye to år på seg til å lage en oppfølger - yay :D

 

Personlig kunne jeg tenke meg et gjensyn med Stockholm fra PGR2. Og Edinburgh bør selvfølgelig også være med.

Endret av TheCooler
Lenke til kommentar

Jeg skulle en gang likt å sett PGR gå litt vekk fra den voldsomt grå fargepaletten. Jeg liker forsåvidt grå, men dette er overkill...

 

Banene ser bra ut, men etter hva jeg så i traileren synes jeg bilene skuffet. Veldig lite gjenskinn og refleksjoner på dem.

 

Det blir interessant å se hvordan de klarer å implementere motorsykler though. Ingen andre kombinerte bil-og motorsykkelspill har klart det, så det kan bli vanskelig.

Lenke til kommentar
Savner den svenske radioen der. Husker det var så artig å høre svenske stemmer i et engelsk spill, av en eller annen grunn. :p

9006230[/snapback]

Åja - en 'lokal' radiostasjon for hver by var kjempemoro - håper de har noe lignende i 4'ern, og gjerne med litt 'lokale' band fra det landet byen er i :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...