Gå til innhold

En del nye PGR4 screenshots


Elios

Anbefalte innlegg

 

Nja, det ser rimelig identisk ut med PGR3. Pluss det kjører bare 30fps så det vil ikke se like pent ut i bevegelse som Forza 2 som er 60fps.

9007448[/snapback]

 

Har du spilt PGR3? Dette ser jo rett og slett mye bedre ut og man ser det spesielt godt siden disse bildene viser de samme banene som fra 3'eren.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Nja, det ser rimelig identisk ut med PGR3. Pluss det kjører bare 30fps så det vil ikke se like pent ut i bevegelse som Forza 2 som er 60fps.

9007448[/snapback]

 

Har du spilt PGR3? Dette ser jo rett og slett mye bedre ut og man ser det spesielt godt siden disse bildene viser de samme banene som fra 3'eren.

9007495[/snapback]

 

Dette var de første bildene som ble vist av PGR3. Ser ganske så likt ut.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
726_0001.jpg

726_0001.jpg

726_0001.jpg

 

Har du sett PGR4 traileren? Ser langt mindre imponerende ut.

 

Disse bildene er typiske "første bilder". Litt påpusset her og der gjerne. Når det er ferdig ser det som oftest ikke halvparten så bra ut som de første bildene som ble vist.

Endret av Elios
Lenke til kommentar

Det som plaget meg i PGR3 var at alle byene var så like og "sjeleløse". MEns byene i PGR2 hadde sjel, sånn som Edinborough, Stockholm, Firenze, Yokoyama og Washington.

 

 

Desverre så ser det ut som de gjør samme feilen i nr 4.

 

Hadde de laget en remake av PGR2(nye baner og biler og grafikk) så hadde vi snakket

Lenke til kommentar

PGR 2 var en av grunnenene til att jeg hoppet til Xbox etter å ha vært PS2 fan i mange år, angrer ikke og når jeg ser att på 360 får både se Forza og PGR hvor man mot sony kun får GT har jeg gjort ett fornuftig valg.

 

:yes: Ser glimerende ut dette og hvis de også får auction house som man har på Forza kan dette bli ett konsollselgende spill som man får til omtrent halve prisen av i forhold til en hvis konkurent.

Lenke til kommentar
Det som plaget meg i PGR3 var at alle byene var så like og "sjeleløse". MEns byene i PGR2 hadde sjel, sånn som Edinborough, Stockholm, Firenze, Yokoyama og Washington.

 

 

Desverre så ser det ut som de gjør samme feilen i nr 4.

9008782[/snapback]

 

Enig. Alt for monotont og grått. 2eren online var genialt.

Lenke til kommentar

Jepp, da er motorsykler offisielt bekreftet. En del snacks i Gamespot sin preview:

 

One of the biggest pieces of news with PGR4 is the arrival of motorcycles to the lineup of vehicles.

 

You'll be able to take those hot cars around any of 10 locales, five of which return from the previous game--New York City, Tokyo, London, Las Vegas, and the Nürburgring--and five of which are new to the game: Macau, Shanghai, Saint Petersburg, Quebec, and the Michelin test track.

 

While PGR3 was focused solely on exotic sports cars that were all about speed, the keyword for inclusion in PGR4 is "iconic." You'll still have a huge variety of hot cars to choose from--the Corvette Stingray, Jaguar S-Type, and the obligatory Enzo Ferrari being a few examples--but the focus this time around is less on all-around speed demons than on classic, timeless models that have made an impact on the automotive world. <- Dette likte jeg! Ikke så fan av at alle bilene i PGR3 var fartsmonstere fra første minutt. Forhåpentligvis er PGR4 på mange måter et skritt tilbake til PGR2.

 

Photo mode will also be part of PGR4, and you'll be able to share both your pictures and video of your best drives with an online service dubbed PGR On Demand--essentially a YouTube-like feature that will let you share clips and pictures with other PGR fans.

 

http://e3.gamespot.com/story.html?sid=6173516&pid=935830

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...