Gå til innhold

Pink Floyd - anbefaling og diskusjon


1915

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

animals er i alle fall populert blant folk eg kjenner og på "stem på beste pink floyd skive - tråden". men det er selfølgelig ikkje noke fasit svar.

 

whoho. ein liten lek:

 

look at the sky, look at the river, isn't it good?

hvilken PF sang?

 

EDIT: ingen google eller anna tillat

Endret av xersess
Lenke til kommentar
Det er ein song frå Piper, men eg kjem i på kva for ein i farten. I ein PF-tråd har vel ein del kontroll på tekstane og eventuelle interessante innlegg forsvinn i mengda med svar frå folk som har funne svaret på Google uansett. Verkar ganske meiningslaust for meg.

Er jo kjekt med en "quiz" nå og da. :)

Kan jo ta ein selv.

Kansje lett for de fleste da, gidder ikke ta store greia.

Skriv ferdig setningen: I've got a little ...?

Lenke til kommentar

Jeg synes forøvrig at

er det beste videoopptaket av Careful With That Axe, Eugene. Det finnes selvfølgelig i bedre kvalitet enn på youtube, men fortsatt langt unna den tekniske kvaliteten til Pompeii, men jeg synes Pompeii er litt forknytt og studiopreget... Endret av kakarlsen
Lenke til kommentar

Av Gilmour- og Waters-konsertar kunne eg helst tenkt meg på ein Gilmour-konsert sjølv om eg tykkjer Waters var den viktigaste personen i bandet. Gilmour sine konsertar er halde på litt meir intime stader og ein meir spesiell atmosfære. Når han turnerte med On an Island var han innom ein gamal festning i Austerrike, eit gamal, romersk utandørsteater i Frankrike, to konsertar i sentrum i Venezia. Dei to konsertane i Venezia førte til ein del ekstra arbeid med utstyr og dei måtte utsetje konsertane pga problem med scena, men dei gjennomførte det likevel. Heile atmosfæren eg såg på bonus-materialet til Remember That Night var spesiell og eg trur ikkje den ville vore til stades under konsertar i same storleik som Waters-konsertane. Det er noko anna å spele i romerske teater enn på stadionar.

Lenke til kommentar

joda, eg hadde foretrekket david gilmour, litt fordi stemmen hans holder fremdeles like godt, når eg tenker "konsert med pink floyd" så ser eg veldig for meg david gilmour på scenene, og så kunne eg også ha kunne ventet meg shine on you crazy diamond om det var david g som hadde konserten, men roger waters blir bra uansett, så absolut :)

 

regner med at nokon holder meg oppdatert på david gilmour og roger waters sine konserter her på PF tråden :)

Lenke til kommentar

Det vert nok ein god konsert, det er jo tross alt Roger Waters. Ein annan ting om Gilmour eg gløymde; på ekstra-materialet til Remember That Night får me også sjå han gå rundt i Venezia før konserten, støyte på ein gatemusikant som speler på glas og invitere han til å spele Shine on You Crazy Diamond på konserten.

Lenke til kommentar
Fant nettopp ut at eg kanskje skulle droppe den berømte lokal festen natt til 17 mai og heller dra til danmark på roger waters konsert. 13mai :)

 

Blir litt tafatt med kun Waters.

 

Hvorfor mener du det?

 

Hadde jeg hatt muligheten til å velge mellom å se Roger Waters med eget band og Pink Floyd uten Waters hadde valget vært lett...

Lenke til kommentar

Hugs at no eksisterer ikkje Pink Floyd, ikkje utan og ikkje med Waters. Det som eksisterer no er Roger Waters, David Gilmour, Richard Wright, Nick Mason - fire personar og ingen av dei utgjer seg for å vere Pink Floyd, dei turnerer alle under sitt eige namn. Så samanlikninga måtte heller vore Waters mot Gilmour, ikkje Waters mot eit Pink Floyd utan Waters som slutta å eksistere i 1995.

Lenke til kommentar

blir det foresten offtopic å snakke om roger waters og gilmour sine solo band i denne tråden, eller går det under pink floyd?

skjølv synes eg tråden bør dekke det som er "dagens pink floyd". altså, Nicholas mason, richard wright, david gilmour, og roger waters, som alle gjer ut solo plater :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...