Gå til innhold

Pink Floyd - anbefaling og diskusjon


1915

Anbefalte innlegg

Gjest member-101642

Pink Floyd har muligens vært favorittbandet mitt siden før jeg fylte tolv. Jeg går aldri lei av det bandet.

Endret av member-101642
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm, vanskelig å lage en topp 5 album, er så mange gode plater :hmm:

Jaja, disse er nå de jeg hører mest på, og som jeg da nesten må sette i top 5 :p

1. The Wall

2. Atom Heart Mother

3. Animals

4. Wish You Were Here

5. Meddle

6. Dark Side of the Moon

7. The Piper At the Gates of Dawn (ble litt klusj her ;O)

8. The Final Cut

9. A Momentary Lapse of Reason

10. The Division Bell

Klarte ikke å sette inn bare 5 :!:

Endret av Mr. Fiskum
Lenke til kommentar
Eg er ikkje sikker på kva som er favoritt albumet mitt.

men kan sei trygt at bike er ein mine favoritt låter og av FP.

 

favoritt låtene på the piper trur eg må bli desse:

lucifer sam

mathilda mother

flaming

chapter 24

the gnome

bike

Enig, mange knall-låter der. Liker også Interstellar Overdrive svært godt. De tidlige singlene deres er også interessante, f.eks. Arnold Layne, See Emily Play og Apples and Oranges.

Lenke til kommentar

Piper skal jo være der? :dontgetit: husker nå at jeg skrev det ned..

Se der ja, har klart å skrevet Atom Heart Mother istedet for piper :p

Edit: Fiksa lista nå ;)

Btw, er det bare jeg som ikke klarer Us and Them (The Wall/Dark Side of The Moon) ?

Blir for langsom om ensformig spør du meg.. :hm:

Endret av Mr. Fiskum
Lenke til kommentar
Pianisten i bandet heter Richard Wright, ikke Rick.

Det er vel ingen grunn til å være så pirkete, når han selv har gitt ut album titulert Rick:

s54041ps2.jpg

 

Får håpe det nye albumet hans er ute i løpet av året :)

 

Sånn ellers så er jeg veldig svak for Animals og The Final Cut, samt bootlegs fra perioden 69-72 og 77.

Endret av kakarlsen
Lenke til kommentar

Animals og The Final Cut er båe undervurderte, med fantastiske plater. Animals har eg lenge hatt som favoritt, men The Final Cut vert betre og betre for kvar gong eg høyrer plata. Tekstane på The Final Cut og Animals er også kanskje den beste lyrikken eg kjenner til, det er til å få frysningar nedover ryggmargen etter.

 

Få lyrikarar eg kjenner til har klart å uttrykkje moglegheita for å setje stats- og verdsleiarar til ansvar på same måten som Roger Waters gjer det i The Fletcher Memorial Home, ein song som handlar om å samle dei ansvarlege for krig og elende på ein gamleheim og stille dei til ansvar.

 

in the fletcher memorial home for colonial

wasters of life and limb

is everyone in?

are you having a nice time?

now the final solution can be applied

 

Få andre kan kombinere så bestialske språklege bilete som Den Endelege Løysing med ei slik ro og så direkte, men samstundes subtilt. Kvifor det vert analysert dårlege dikt i engelsktimane på vidaregåande og ikkje verka til poeten Roger Waters veit eg ikkje. Det er ei skam!

 

Når det gjeld namnepirking og anna flisespikkeri trur eg me kan roe det ned med ein gong. Det er ikkje noko poeng i at nokon skal kunne brife med at dei kan finne det fulle og heile namnet til ein artist på Wikipedia, musikken skal sitje i førarsetet og slik trur eg også medlemmane i Pink Floyd ville hatt det. Len Dykk heller attende i godstolen, set på ei plate og nyt kunsten - det er lite sannsynleg at eit så komplett band nokon gong seinare vil innta platespelarar verda over på same måten som Pink Floyd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...