Dev- Skrevet 5. juli 2007 Skrevet 5. juli 2007 (endret) Vek`Nilash Noen andre nordmenn der? Endret 5. juli 2007 av Dev-
rase Skrevet 5. juli 2007 Skrevet 5. juli 2007 Hellscream. masse folk på horde sia der, men jeg spiller på alliance ofc
øl_i_tastaturet Skrevet 5. juli 2007 Skrevet 5. juli 2007 Mage-->Defias Brotherhood Hunter-->Argent Dawn
Gnurk Skrevet 5. juli 2007 Skrevet 5. juli 2007 Spilte på Draenor til like før Burning Crusade-release, hele guildet skiftet til Bronze Dragonflight og hadde en fresh start der - godt fornøyd med det.
Naramar Skrevet 5. juli 2007 Skrevet 5. juli 2007 Rerolla Warrior etter en lang depresjon etter Pala bruk, Alliance på Moonglade.
hazzie Skrevet 7. juli 2007 Skrevet 7. juli 2007 Spiller på Twisting Nether, migrerte fra Boulderfist for en stund tilbake.
MrRexor Skrevet 7. juli 2007 Skrevet 7. juli 2007 Undead Rogue, Sylvanas, Drøm. Ekstremt fornøyd med serveren, guilden og characters. Har godt internt miljø i guilden, AH på serveren er til å få bender'n av, og jeg har oppdaget wow på nytt igjennom rogue.
PSV Skrevet 7. juli 2007 Skrevet 7. juli 2007 (endret) Level 70 Draenei Shaman - Aszune (Zagina) Eneste jeg .virkelig. spiller på. Har også høy-level av de fleste andre klassene. Perja (Sylvanas) prøver likesågodt.. horde ofc.. har mange venner der (Moccus, Mering, Tittentei) Endret 7. juli 2007 av Per-Stian
MrJavalava Skrevet 7. juli 2007 Skrevet 7. juli 2007 Defias Brotherhood: Idyll - Druide Idyllisk - Shaman Sikkert noen på forumet som har ganket meg... Jeg spiller stortsett endgame pve.
railcat Skrevet 8. juli 2007 Skrevet 8. juli 2007 Jeg har de fleste characterene mine på Sylvanas... Er alliance. Har; -lvl 70 human mage;Spellbounded -lvl 55 human priest; Uneedme -lvl 41 human warr: Whoopass -lvl 40 human lock; brucealmigty -lvl 40 human pala; Runeandre -lvl 19 human mage twink; Nowimpoor... What can i say, liker human, pluss at det er lett å levle en plass når man har gjort det før... Hvordan guild er dere andre allys på sylvanas i? er i Faith med magen, men resten er ikke med i noen guild der det skjer noe spessielt...
Oriuss Skrevet 8. juli 2007 Skrevet 8. juli 2007 ser at det ikke er mange her som spiller på frostmane...det er der jeg spiller da . horde seff. hehe er ganske ny i wow jeg da. har en lvl 25 shadow priest og en lvl 21 warrior... er priesten har som main.
Exiztzor Skrevet 8. juli 2007 Skrevet 8. juli 2007 spiller på doomhammer . som blood elf paladin lvl 30
StorPeder Skrevet 9. juli 2007 Skrevet 9. juli 2007 Jeh spiller på The Venture Co med min main og et par alts. Og på Sylvanas med et par alts. Horde begge deler
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå