avtrekkeren Skrevet 8. juli 2007 Skrevet 8. juli 2007 PES6 - det 15. beste spillet gjennom tidene uansett sjanger? :!: Ok, nei - seriøst, slike lister... Huff.
kilik Skrevet 8. juli 2007 Forfatter Skrevet 8. juli 2007 Når det gjelder Chrono Trigger, så har det aldri blitt utgitt i Europa. Det forklarer vel litt om hvorfor det er så langt nede. Etter min mening er det topp 10-materiale.
pappeske Skrevet 15. juli 2007 Skrevet 15. juli 2007 (endret) savner Total annathilion på denne lista Endret 15. juli 2007 av pappeske
Hofer Skrevet 16. juli 2007 Skrevet 16. juli 2007 Savner den orginale HALF-LIFE, OK HL2 er genialt!! men ingenting slåt HL1....
Exclusive Skrevet 17. juli 2007 Skrevet 17. juli 2007 Det at Super Smash Bros Melee er helt nede på 91 plass er jo helt tullete. Det er jo det perfekte party spillet. Har spilt det helt siden jeg kjøpte det pa dagen det kom ut.
Sollid Skrevet 17. juli 2007 Skrevet 17. juli 2007 Oblivion på en liste men ikke Vampire: Masquerade Bloodlines, Kotor, Gothic 2 eller Morrowind likte ikke denne listen.
E-wok Skrevet 17. juli 2007 Skrevet 17. juli 2007 RE4 tok andreplassen, mens Gears of War er ikke på lista en gang ... Fin liste.
Sollid Skrevet 17. juli 2007 Skrevet 17. juli 2007 Jeg synes ikke Gears Of War fortjener en plass på lista syktomega ultra grafikk nesten bedre enn virkeligheten men likte ikkegameplayet helt.
nadge Skrevet 18. juli 2007 Skrevet 18. juli 2007 denne listen grenser til det absurde,,,, hvor er fallout og fallout 2 , muligens den beste rpgen evar
d'espresso Skrevet 18. juli 2007 Skrevet 18. juli 2007 (endret) Når det gjelder Chrono Trigger, så har det aldri blitt utgitt i Europa. Det forklarer vel litt om hvorfor det er så langt nede. Etter min mening er det topp 10-materiale. 9030138[/snapback] Enig.. Den lista der var bare bak mål.. MEn jeg er enig i nummert 1. da! OoT er GENIALT! Men hvor er Twilight Princess? Det er jo genialt!! Kunne ha skrevet i det vide og det breie om den lista, og alt som er feil med den, men dere må bare huske på alle sammen at en liste over verdens beste spill blir ikke bra nok for deg med mindre DU lager den!. Deus Ex er skandaløst lavt plassert (er i hvert fall topp 5), og Halo og SMW har ingenting blant topp 10 å gjøre. 8995823[/snapback] SMW, jo! Super Mario World er genialt.. Endret 18. juli 2007 av Haakon*
Rescue me Skrevet 18. juli 2007 Skrevet 18. juli 2007 Sukk. Lister er uansett bare tull og tøv, den eneste som er helt enig med lista er personen som lagde den. Alle andre vil alltid ha andre spill som "fortjener" plassen til et annet spill. Derfor er det bare tøv å diskutere lister, folk blir ALDRI enige uansett. Lister er onde. 8995065[/snapback] Enig med deg.
Markusll Skrevet 19. juli 2007 Skrevet 19. juli 2007 Slike lister er alltid helt skrudd etter min mening. Det er vel forskjellig fra person til person hva slags spill man synes er best og dårligst. Og om det så har vært et spill som har fått bra kritikk fra en eller annen spill-anmelder vil ikke det si at alle har samme mening. Tåpelig...
JRL Skrevet 24. juli 2007 Skrevet 24. juli 2007 (endret) fint å se Street Fighter Anniversary. Helt klart et av di beste slåsse spillene jeg har prøvd. selv om en del på den lista er litt tvilsomt Endret 24. juli 2007 av JRL
Neppe Skrevet 24. juli 2007 Skrevet 24. juli 2007 Oblivion er høyt på listen. Men Morrowind er ikke der engang? Fatal liste.
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 3. september 2007 Skrevet 3. september 2007 Jaha ja. Snodig liste igrunn, er jo glad at det er andre enn meg som var glade i Super Mario World, men hvor ble GTA San Andreas av? Guitar Hero på femtisjetteplass faktisk? For ikke å glemme at Day of The Tentacle ble glemt tidenes spill
Patney Skrevet 3. september 2007 Skrevet 3. september 2007 Etter min mening kunne SMW vært på første plass. Utrolig morsomt spill som aldri går av moten!
nosync Skrevet 3. september 2007 Skrevet 3. september 2007 Skamløst amatør liste! BALDURS GATE II er jo ikke der? Hvordan er det mulig?
Kennda_J Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 Skamløst amatør liste! BALDURS GATE II er jo ikke der? Hvordan er det mulig? 9422067[/snapback] Skulle klage på det samme. Mange gode minner fra den serien der ass..
Kuroneko Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 Konsoll-liste. Kanskje ikke bare konsollspill, men åpenbart lista til noen som liker enkle pene ting fremfor dype, kompliserte.
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 Enkle i hvertfall. Hvordan i svarte kom Yoshi´s Island langt opp på den listen liksom? Greit nok at han var kul i SMW, men likevel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå