Gå til innhold

EDGE - 100 Greatest Games Of All Time

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når det gjelder Chrono Trigger, så har det aldri blitt utgitt i Europa. Det forklarer vel litt om hvorfor det er så langt nede. Etter min mening er det topp 10-materiale.

Skrevet

Det at Super Smash Bros Melee er helt nede på 91 plass er jo helt tullete. Det er jo det perfekte party spillet. Har spilt det helt siden jeg kjøpte det pa dagen det kom ut.

Skrevet

Jeg synes ikke Gears Of War fortjener en plass på lista syktomega ultra grafikk nesten bedre enn virkeligheten :dribble: men likte ikkegameplayet helt.

Skrevet (endret)
Når det gjelder Chrono Trigger, så har det aldri blitt utgitt i Europa. Det forklarer vel litt om hvorfor det er så langt nede. Etter min mening er det topp 10-materiale.

9030138[/snapback]

Enig.. Den lista der var bare bak mål.. MEn jeg er enig i nummert 1. da! :D OoT er GENIALT! :) Men hvor er Twilight Princess? Det er jo genialt!! :D

Kunne ha skrevet i det vide og det breie om den lista, og alt som er feil med den, men dere må bare huske på alle sammen at en liste over verdens beste spill blir ikke bra nok for deg med mindre DU lager den!.

Deus Ex er skandaløst lavt plassert (er i hvert fall topp 5), og Halo og SMW har ingenting blant topp 10 å gjøre.

8995823[/snapback]

SMW, jo! Super Mario World er genialt..

Endret av Haakon*
Skrevet
Sukk. Lister er uansett bare tull og tøv, den eneste som er helt enig med lista er personen som lagde den.

Alle andre vil alltid ha andre spill som "fortjener" plassen til et annet spill. Derfor er det bare tøv å diskutere lister, folk blir ALDRI enige uansett.

Lister er onde.

8995065[/snapback]

Enig med deg.

Skrevet

Slike lister er alltid helt skrudd etter min mening. Det er vel forskjellig fra person til person hva slags spill man synes er best og dårligst. Og om det så har vært et spill som har fått bra kritikk fra en eller annen spill-anmelder vil ikke det si at alle har samme mening. Tåpelig...

Skrevet (endret)

fint å se Street Fighter Anniversary. Helt klart et av di beste slåsse spillene jeg har prøvd.

selv om en del på den lista er litt tvilsomt

Endret av JRL
  • 1 måned senere...
Gjest Slettet-Axby2kEH
Skrevet

Jaha ja. Snodig liste igrunn, er jo glad at det er andre enn meg som var glade i Super Mario World, men hvor ble GTA San Andreas av? Guitar Hero på femtisjetteplass faktisk?

For ikke å glemme at Day of The Tentacle ble glemt :cry: tidenes spill

Skrevet
Skamløst amatør liste! BALDURS GATE II er jo ikke der? Hvordan er det mulig?

9422067[/snapback]

Skulle klage på det samme. Mange gode minner fra den serien der ass..

Gjest Slettet-Axby2kEH
Skrevet

Enkle i hvertfall. Hvordan i svarte kom Yoshi´s Island langt opp på den listen liksom? Greit nok at han var kul i SMW, men likevel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...