Gå til innhold

Masse nye Halo 3 bilder.

E-wok

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Blir årets spill for meg, ihvertfall.

Samme tenkte jeg.. til jeg fikk prøve 2ern :(

9011635[/snapback]

Spilte du det første spillet før du spilte 2eren?

Skrevet (endret)

ang. bildet... kom over det her

"It's not a cutscene, it's a carefuly posed screenshot from Campaign. You can carefully pose and take your own screenshots in Campaign, in the game, in Sept 25th. You can recreate this pose exactly."

Kan det bli noe ala Photo mode som i Forza 2?

Endret av Drunk In Public
Skrevet
"It's not a cutscene, it's a carefuly posed screenshot from Campaign. You can carefully pose and take your own screenshots in Campaign, in the game, in Sept 25th. You can recreate this pose exactly."

9016696[/snapback]

:dribble: Det hadde vært hyper rått :dribble:

Skrevet

9016696[/snapback]

Sikkert noe slikt ja.. I multiplayer så kan man jo lagre videoer av kampene og dele videoene med andre så da er det vel en smal sak å implementere en slik photo-sak i singleplayer også.

Skrevet
Sikkert noe slikt ja.. I multiplayer så kan man jo lagre videoer av kampene og dele videoene med andre så da er det vel en smal sak å implementere en slik photo-sak i singleplayer også.

9016830[/snapback]

Håper ikke de bruker samme måte som filmene da, siden man hadde måttet loade bildet ganske lenge (for bare et bilde). :p

Her er en større versjon, som Darth MToffy nevnte: High rezz

Skrevet

Noe alà ta-bilde funskjonen som er i Froza 2? Det tror jeg ville vært utrolig fett :w00t:

Hadde nok blitt mange episke bilder gjennom hele Campaign-historien. :cool:

Skrevet

Det blir isåfall photo mode i flerspillern:

http://xbox360media.ign.com/xbox360/image/...01092611748.jpg

Tror også det blir en slik funksjon i enspillerkampanjen. Sikkert bare å pause spillet og velge Photo Mode eller no, og ta bilder. Men jeg håper at vi kan laste bildene opp til Bungie.net og dele bildene med hverandre slik man kan i Forza 2 og PGR3. Og ikke bare at man kan laste de opp til sin delte mappe i selve spillet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...