Gå til innhold

sykest/rarest transport av pc til LANet


Anbefalte innlegg

altså, kommer kanskje ikke under kategorien "syk" men for noen år siden da vi arrangerte xenox xl, var vi 3 stk som bodde i oslo, som skulle ha med så mye utstyr at vi ikke kunna ta tog. Bilen vi skulle kjøre oppover ble ødelagt noen dager før vi skulle kjøre, så det endte opp med at en kjørte fra steinkjer til oslo og opp igjen for å hente oss... 4 stk i overlesset bil opp gudbrandsdalen for å rekke lan :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

tja... har egentlig bare fraktet med bil... :hmm: men fra huset og til bilen gikk det ikke så bra når jeg skulle til gamecage, (tror jeg).

 

Tok fatt i kabinettet og gikkk ned uttertrappa. Første pappa sier er "Pass deg for isen, det e jævla glatt!" så tryna eg og fekk kabinettet opp hendene :hrm: ingen skade på innmaten til kabinettet. men jeg fikk skrubbsår over henda... og kabinettet fikk noen skrammer.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
tja... har egentlig bare fraktet med bil... :hmm: men fra huset og til bilen gikk det ikke så bra når jeg skulle til gamecage, (tror jeg).

 

Tok fatt i kabinettet og gikkk ned uttertrappa. Første pappa sier er "Pass deg for isen, det e jævla glatt!" så tryna eg og fekk kabinettet opp hendene :hrm: ingen skade på innmaten til kabinettet. men jeg fikk skrubbsår over henda... og kabinettet fikk noen skrammer.

Au, det hørtes egentlig helt for jævlig vondt ut :dontgetit:

Lenke til kommentar

Trillebåra har jeg brukt utallige ganger. Ellers er vel det å gå 1 kilometer med pc, kabler og 20" lcd; for så å finne ut at kameraten min som hadde lanet hadde flytta og gå 3 kilometer dit isteden, noe av det verre jeg har gjort. Kan nevne at det var minusgrader og at illvotter ikke egner seg til å bære lakkerte aluminumskabinetter i :p

Lenke til kommentar

sykeste må vel bli når jeg transportere PCen min hjem fra Jobb (Feriejobb, Transportere den til og fra hvær uke, kunne latt den være der men måtte ha PC i helga xD) Noen få ganger fikk jeg mamma til og kjøre, men en gang gikk det til helvete så jeg måtte ta eneste mulige transport...bussen

 

Høres kansje vel og greit ut? vel jeg måtte ta med meg en STASJONER pc som veier..alt for mye, samt skjerm, tastatur, datamus, noe 3D Design saker, musematte OG boomblaster (Ikke spør...) Og få alt det på bussen var ikke værst...værst var nok at bussen var nesten overfull så jeg fikk ikke sitteplass også måtte jeg etter det gå 600 meter med alt på slep...DEt tok en evighet hehe, men PCen funker fortsatt og det gjør resten også

Lenke til kommentar

Hadde vært på et lite LAN hos en kompis, og hadde fått mine foreldre til å kjøre meg. Når jeg skulle hjem dagen etter var de ikkje akkurat i humør til å kjøre (fyllasyk), og ingen andre kunne kjøre meg på den tiden. så jeg måtte gå hjem, fikk låne en koffert av kompisen min, som pcen passet i ( hadde bare kabinett, han hadde 2 pcer, så lånte bare tastatur, mus og skjerm hos han). og gikk ca 8-9 km med en koffert som veide så altfor mye.

 

Hva en gjør for pcen ja...

Lenke til kommentar

For mange år siden hadde jeg et servertårn av en PC. Skulle så hjem en helg på et dataparty.

Da ingen kunne kjøre meg hjem så fant jeg ut at jeg kunne gjøre det lurt.

 

Pakket maskinen inn en svær bagg jeg hadde liggende, løftet baggen oppo sparkesykkelen og trillet hele skiten til busstoppet.

 

Bussstoppet var et par kilometer ifra, opp en lang og hard bakke.

Lenke til kommentar

Og du brukte sparkesykkel til det?

Uff, jævlig slitsomt kan jeg tro.

 

Har ikke hatt noen syke hendelse, men jeg husker godt når jeg var ute av huset med et kabinett, kabler, høyttaler, gammel laptop osv. til et lite 6mannsparty ja.

WC3 ^^

... i en skikkelig liten bil med plass som en elbil..

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Jeg skulle på Multilan(nordnorges størstelan i bodø). Begge foreldrene mine hadde drukket xD. Så jeg ringte taxien, tok rundt 30min å kjøre. når jeg kom frem fant jeg ut at jeg ikke hadde nokk penger xD. det var flaut. men jeg ordnet det.

Off-topic: NaIT-Party i Narvik er faktisk større en MultiLAN ;)

 

On-Topic: En kompis tok kabissen og skjermen (en stor jævla 19") på scooter og kjørte opp en bakke som var så bratt at han nesten stoppa opp :p

 

For min del har jeg bare gått en kilometer med pcen i neva, men det va for å nå bussen hjem så at pappa kunne kjøre meg på LANet (bodde på hybel den gang)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Skulle på ett lan hos en kompis som bor langt pokkerivold opp en bakke over hekker og berg og siden jeg hverken hadde lappen eller en disponibel bil eller fører samt ingen trillebår som jeg har brukt ved tidligere annledninger, fant jeg det mest nyttefullt å ta PCen i begge hendene og BÆRE den opp ca 3-4 kilometer.

Når jeg kom fram tryglet jeg rasshølet om ett glass vann. Problemet var at armene mine ikke fungerte etter å ha hatt en last på ca mange kilo på armene de siste 3 kvarterene så jeg skyldte vann nedover hele meg mens jeg skalv værre. Jeg fikk ikke lanet stort den dagen så jeg la meg og sov. D:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...