Gladlaksen Skrevet 30. juni 2007 Skrevet 30. juni 2007 (endret) Klarer ikke bestemme meg for hvilken klasse jeg bør velge. aldri spilt dette spillet før (neverwinter nights 2) Har lyst til å være noe med slåssing, men barbarian virker ikke så kult. Valget står mellom monk, rogue og fighter. Hva er kulest å være innen slåssing? vil ikke være noe magi, liker det ikke. den klassen som er på introvideoen til spillet virker litt fett Hvilket diety er best å velge og litt info utenom dette og. er så mye å velge og jeg vet ikke helt hva jeg bør velge. Hva er den mest morsomme klassen? jeg skal være human Endret 30. juni 2007 av Gladlaksen
grimsbo Skrevet 30. juni 2007 Skrevet 30. juni 2007 Det er nesten opp til deg selv å velge, den enkleste klassen er ihvertfall warrior/fighter eller hva det het. Tror jeg!
aboplotok Skrevet 1. juli 2007 Skrevet 1. juli 2007 Som Fighter må man velge en del feats, og utstyret dems er viktig. Som monk får du de fleste feats levert, og de krever langt mindre utstyr, så jeg vil si at de er hakket lettere å forme om du ikke har så god peiling på Dungeons & Dragons 3rd edition. Du kan så klart bare kjøre recommended på alt. Men allikavel så får du med deg folk med forskjellige klasser, så å velge en "lett" klasse for hovedpersonen blir uansett ganske uviktig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå