Gå til innhold

Høy ping i BF2 (Løst?)

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

K har nettopp begynnt å spille bf igjen etter en liten pause på noen måneder men blir kicka fra alle plasser fordi pingen hoper opp kicksone. Hadde ikke dette problemet før, ellers enn å bytte HK og CPU er allt av settings, hardware, software som det var da jeg slutta å spille for noen mnd siden? Dette skjer uavhengig av server w0tz rong!? :thumbdown:

Endret av andhou
Videoannonse
Annonse
Skrevet
K har nettopp begynnt å spille bf igjen etter en liten pause på noen måneder men blir kicka fra alle plasser fordi pingen hoper opp kicksone. Hadde ikke dette problemet før, ellers enn å bytte HK og CPU er allt av settings, hardware, software som det var da jeg slutta å spille for noen mnd siden? Dette skjer uavhengig av server w0tz rong!? :thumbdown:

8973441[/snapback]

Har du patcha spillet? 1.5 eller 1.6? Husker ikke helt hvilken, men en av de gjør at PING'en stiger skyhøyt!

Skrevet

En venn av meg hadde samme problemet. Han fiksa det ved å skifte port på modemet. Aner ikke hvordan han gjorde det..

Hvis du laster ned ting må du seff skru av det :p

Skrevet

Laster ikke ned noe som helst, HVIS jeg skrur på noe lasting så utgjør det ingen forskjell :(

Har v1.41 installert, men kjørte også denne versjonen da det fungerte :(

Skrevet
Laster ikke ned noe som helst, HVIS jeg skrur på noe lasting så utgjør det ingen forskjell :(

Har v1.41 installert, men kjørte også denne versjonen da det fungerte :(

8976317[/snapback]

Gå inn på hardware.no og trykk på "speedometer" i den øverste menyen. Velg deretter opp og nedlastning. La testen gjøre sitt og se derretter på resultatene. Pingen skal også stå. Er den høy her er det noe med modemet, nettleverandøren din eller pcen det er noe galt med. Er den lav (under30) er det sikkert noe med bf2 :thumbup:

Skrevet

8973441[/snapback]

Har du patcha spillet? 1.5 eller 1.6? Husker ikke helt hvilken, men en av de gjør at PING'en stiger skyhøyt!

8973478[/snapback]

INgen som heter 1.5 eller 1.6 på BF2

Skrevet

8973441[/snapback]

8973478[/snapback]

INgen som heter 1.5 eller 1.6 på BF2

8977626[/snapback]

Han trodde nok at trådstarter mente bf1942 :thumbup:

Skrevet

Ja kan jo prøve å skru ned grafikken, har skrudd den litt opp siden jeg begynnte å spille pga ny cpu, hk og mer ram = insane settings fra den andre tråden, og har ikke SÅ høye settings men verdt å prøve :p

Ping = 50ms, noe som forsåvidt har vært tilfelle i de 10+ onlinespill osv jeg har spillt de siste 2 årene. Andre spill fungerer uten denne feilen. Før jeg lagger ut fungerer det ofte et map eller to, men i går kom det rett etter at jeg kobla til den første serveren...

Skrevet

alt i fra 200 til 550, det blir liksom så voldsomt at ingenting skjer. en skjelden gang stopper det og fortsetter som om ingenting har hendt en liten stund til...

Skrevet

NEI!

det er jo det man absolutt ikke skal gjøre, for da sletter du alt som heter fiirmware og du kan ikke gå på internett i det hele tatt.

å restarte er en annen sak...

Skrevet

Har ingen som helst tro på at det er routeren, siden alt annet på denne og 3 andre maskiner som går gjennom den fungerer fint uten lignende problem. Har prøvd bf på en annen maskin og det gikk helt fint.

Har prøvd å skru av allt av programmer og prosesser som bruker internettbåndbredde og systemkraft, begge uten resultat. Har og prøvd å kjøre krevende programmer i bakgrunnen, begynnte ikke å lagge raskere av den grunn.

Skrudde grafikken ned fra 1280x1024 med AA og slikt på til 800x600 med low preset og spilte noen timer uten antydning - er vel muligens det da. Uansett hvis det ikke er det så gidder jeg ikke stresse mer med det, kommer bare til å spille bf noen få uker nå i sommer uansett :p

Takk for alle svar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...