andhou Skrevet 29. juni 2007 Skrevet 29. juni 2007 (endret) K har nettopp begynnt å spille bf igjen etter en liten pause på noen måneder men blir kicka fra alle plasser fordi pingen hoper opp kicksone. Hadde ikke dette problemet før, ellers enn å bytte HK og CPU er allt av settings, hardware, software som det var da jeg slutta å spille for noen mnd siden? Dette skjer uavhengig av server w0tz rong!? Endret 2. juli 2007 av andhou
wewwen Skrevet 29. juni 2007 Skrevet 29. juni 2007 skru av nedlastningen, eller prøv å slett spyware etc
Holten Skrevet 29. juni 2007 Skrevet 29. juni 2007 K har nettopp begynnt å spille bf igjen etter en liten pause på noen måneder men blir kicka fra alle plasser fordi pingen hoper opp kicksone. Hadde ikke dette problemet før, ellers enn å bytte HK og CPU er allt av settings, hardware, software som det var da jeg slutta å spille for noen mnd siden? Dette skjer uavhengig av server w0tz rong!? 8973441[/snapback] Har du patcha spillet? 1.5 eller 1.6? Husker ikke helt hvilken, men en av de gjør at PING'en stiger skyhøyt!
Soldierr Skrevet 30. juni 2007 Skrevet 30. juni 2007 En venn av meg hadde samme problemet. Han fiksa det ved å skifte port på modemet. Aner ikke hvordan han gjorde det.. Hvis du laster ned ting må du seff skru av det
andhou Skrevet 30. juni 2007 Forfatter Skrevet 30. juni 2007 Laster ikke ned noe som helst, HVIS jeg skrur på noe lasting så utgjør det ingen forskjell Har v1.41 installert, men kjørte også denne versjonen da det fungerte
Krissern_ Skrevet 30. juni 2007 Skrevet 30. juni 2007 Laster ikke ned noe som helst, HVIS jeg skrur på noe lasting så utgjør det ingen forskjell Har v1.41 installert, men kjørte også denne versjonen da det fungerte 8976317[/snapback] Gå inn på hardware.no og trykk på "speedometer" i den øverste menyen. Velg deretter opp og nedlastning. La testen gjøre sitt og se derretter på resultatene. Pingen skal også stå. Er den høy her er det noe med modemet, nettleverandøren din eller pcen det er noe galt med. Er den lav (under30) er det sikkert noe med bf2
Dernel Skrevet 30. juni 2007 Skrevet 30. juni 2007 K har nettopp begynnt å spille bf igjen etter en liten pause på noen måneder men blir kicka fra alle plasser fordi pingen hoper opp kicksone. Hadde ikke dette problemet før, ellers enn å bytte HK og CPU er allt av settings, hardware, software som det var da jeg slutta å spille for noen mnd siden? Dette skjer uavhengig av server w0tz rong!? 8973441[/snapback] Har du patcha spillet? 1.5 eller 1.6? Husker ikke helt hvilken, men en av de gjør at PING'en stiger skyhøyt! 8973478[/snapback] INgen som heter 1.5 eller 1.6 på BF2
Krissern_ Skrevet 30. juni 2007 Skrevet 30. juni 2007 K har nettopp begynnt å spille bf igjen etter en liten pause på noen måneder men blir kicka fra alle plasser fordi pingen hoper opp kicksone. Hadde ikke dette problemet før, ellers enn å bytte HK og CPU er allt av settings, hardware, software som det var da jeg slutta å spille for noen mnd siden? Dette skjer uavhengig av server w0tz rong!? 8973441[/snapback] Har du patcha spillet? 1.5 eller 1.6? Husker ikke helt hvilken, men en av de gjør at PING'en stiger skyhøyt! 8973478[/snapback] INgen som heter 1.5 eller 1.6 på BF2 8977626[/snapback] Han trodde nok at trådstarter mente bf1942
Holten Skrevet 30. juni 2007 Skrevet 30. juni 2007 Neei, det gjorde jeg ikke Hva er den nyeste patch'en da? Husker ikke helt jeg
The Ghost Skrevet 30. juni 2007 Skrevet 30. juni 2007 Neei, det gjorde jeg ikke Hva er den nyeste patch'en da? Husker ikke helt jeg 8978688[/snapback] 1.41 om jeg ikke tar feil
Dernel Skrevet 30. juni 2007 Skrevet 30. juni 2007 Skru ned grafikken, kanskje det hjelper. Aner ikke men du kan jo prøve. 1.41 er nyeste patch ja
andhou Skrevet 30. juni 2007 Forfatter Skrevet 30. juni 2007 Ja kan jo prøve å skru ned grafikken, har skrudd den litt opp siden jeg begynnte å spille pga ny cpu, hk og mer ram = insane settings fra den andre tråden, og har ikke SÅ høye settings men verdt å prøve Ping = 50ms, noe som forsåvidt har vært tilfelle i de 10+ onlinespill osv jeg har spillt de siste 2 årene. Andre spill fungerer uten denne feilen. Før jeg lagger ut fungerer det ofte et map eller to, men i går kom det rett etter at jeg kobla til den første serveren...
wewwen Skrevet 1. juli 2007 Skrevet 1. juli 2007 men blir kicka fra alle plasser fordi pingen hoper opp kicksone. over 250 med andre ord.
andhou Skrevet 1. juli 2007 Forfatter Skrevet 1. juli 2007 alt i fra 200 til 550, det blir liksom så voldsomt at ingenting skjer. en skjelden gang stopper det og fortsetter som om ingenting har hendt en liten stund til...
Crazy_Man Skrevet 1. juli 2007 Skrevet 1. juli 2007 NEI! det er jo det man absolutt ikke skal gjøre, for da sletter du alt som heter fiirmware og du kan ikke gå på internett i det hele tatt. å restarte er en annen sak...
Dernel Skrevet 1. juli 2007 Skrevet 1. juli 2007 Avslutt alle programm som bruker internett når du spiller. Msn Skype Xfire alle slike program avslutt å se om det funker
andhou Skrevet 2. juli 2007 Forfatter Skrevet 2. juli 2007 Har ingen som helst tro på at det er routeren, siden alt annet på denne og 3 andre maskiner som går gjennom den fungerer fint uten lignende problem. Har prøvd bf på en annen maskin og det gikk helt fint. Har prøvd å skru av allt av programmer og prosesser som bruker internettbåndbredde og systemkraft, begge uten resultat. Har og prøvd å kjøre krevende programmer i bakgrunnen, begynnte ikke å lagge raskere av den grunn. Skrudde grafikken ned fra 1280x1024 med AA og slikt på til 800x600 med low preset og spilte noen timer uten antydning - er vel muligens det da. Uansett hvis det ikke er det så gidder jeg ikke stresse mer med det, kommer bare til å spille bf noen få uker nå i sommer uansett Takk for alle svar!
El Matador Skrevet 2. juli 2007 Skrevet 2. juli 2007 Først av alt; Hvilke servere spiller du på, og hvilken nettleverandør har du?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå