Gå til innhold

De mest sexy puppene du vet om! (REGLER i 1. POST)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

8972722[/snapback]

 

Hun har blink, med enda bedre bilder :dribble:

8972827[/snapback]

Haha, finnes MYE mer bilder enn de som ligger på Blink. Selv sitter jeg på 121 av dem. ;)

 

Synes bare det bildet var rimelig greit, du ser størrelsen på puppene i forhold til resten av kroppen.

 

Edit: Men ikke la oss skli helt ut nå da gutta. Hun kaller seg Emilie*ettellerannet* de fleste plasser, resten får dere finne ut selv :)

Endret av Zevs.
Lenke til kommentar
Haha, finnes MYE mer bilder enn de som ligger på Blink. Selv sitter jeg på 121 av dem. ;)

 

Synes bare det bildet var rimelig greit, du ser størrelsen på puppene i forhold til resten av kroppen.

 

Edit: Men ikke la oss skli helt ut nå da gutta. Hun kaller seg Emilie*ettellerannet* de fleste plasser, resten får dere finne ut selv  :)

8972849[/snapback]

Hu er fra snyggast.se, emilie_17, tror jeg.

Endret av Okstad
Lenke til kommentar
Haha, finnes MYE mer bilder enn de som ligger på Blink. Selv sitter jeg på 121 av dem. ;)

 

Synes bare det bildet var rimelig greit, du ser størrelsen på puppene i forhold til resten av kroppen.

 

Edit: Men ikke la oss skli helt ut nå da gutta. Hun kaller seg Emilie*ettellerannet* de fleste plasser, resten får dere finne ut selv  :)

8972849[/snapback]

Hu er fra snyggast.se, emilie_17, tror jeg.

8973163[/snapback]

Bl.a ja.

Lenke til kommentar
OMG dere er overflatiske...  :mad:

8974861[/snapback]

 

Du, jeg har ennå ikke postet bilde. Føler du deg litt trampet på fordi du kanskje har litt små bryst da faller du iallefall på min gode side. Små pupper er mye bedre enn store :thumbup:

 

Edit:

Grunnen til tråden kom fordi vi diskuterte størrelse i en annen tråd. Mange synspunkter kom fram, men jeg fikk ikke svar på så mye, siden mange var bare "Så lenge de passer til kroppen" så med bilder ser vi hva slags størrelser folket øsnker.

 

Selv hadde jeg ikke noe imot at dama hadde samme str. som hun "vic" i American pie 1. Husker ikke hva hun heter.

Endret av Mr. Olsen
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...