Gå til innhold

De mest sexy puppene du vet om! (REGLER i 1. POST)


Anbefalte innlegg

hehe jeg er nok ikke på din side nei, for jeg har D.. MEN det er overflatisk alikevel.. skulle gjerne ønsket jeg hadde A eller B jeg asså.. meeen å poste bilder er overflatisk :mad: Og det fører til at jenter får dårlig selvbilde når de ser at dere gutter poster masse sånne perfekt-jente-bilder.. capish?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hehe jeg er nok ikke på din side nei, for jeg har D.. MEN det er overflatisk alikevel.. skulle gjerne ønsket jeg hadde A eller B jeg asså..  meeen å poste bilder er overflatisk  :mad:  Og det fører til at jenter får dårlig selvbilde når de ser at dere gutter poster masse sånne perfekt-jente-bilder.. capish?

8975022[/snapback]

Det er så typisk at det kommer noen sånne og klager.. :p Gutter er sånn! Vi liker å se på digge damer, men det betyr ikke nødvendigvis at vi har lyst til å bli sammen med disse modellene. Eller hva..?

Lenke til kommentar
hehe jeg er nok ikke på din side nei, for jeg har D.. MEN det er overflatisk alikevel.. skulle gjerne ønsket jeg hadde A eller B jeg asså..  meeen å poste bilder er overflatisk  :mad:  Og det fører til at jenter får dårlig selvbilde når de ser at dere gutter poster masse sånne perfekt-jente-bilder.. capish?

8975022[/snapback]

 

Ikke alle gutter liker digre silikonpupper.

 

Tror du ikke de blir nedfor når du går med utrigning, og de knepper toppen enda mer opp for å ikke vise at de har liten kløft. Eller når du står på stranda i en liten bikini og vifter med puppa, tror du ikke de føler seg nedfor da?

 

Alle er ikke like, og alle liker ikke det samme, men om noen avser en jente på grunn av puppene er han en tosk.

Lenke til kommentar
hehe jeg er nok ikke på din side nei, for jeg har D.. MEN det er overflatisk alikevel.. skulle gjerne ønsket jeg hadde A eller B jeg asså..  meeen å poste bilder er overflatisk  :mad:  Og det fører til at jenter får dårlig selvbilde når de ser at dere gutter poster masse sånne perfekt-jente-bilder.. capish?

8975022[/snapback]

Det er så typisk at det kommer noen sånne og klager.. :p Gutter er sånn! Vi liker å se på digge damer, men det betyr ikke nødvendigvis at vi har lyst til å bli sammen med disse modellene. Eller hva..?

8975051[/snapback]

Stemmer!

Lenke til kommentar

haha nemmennemmen var det noen som tok seg litt nær av ting her? jeg bruker ikke stå på stranden å vifte med puppa nei.. jeg liker ikke å vise meg frem.. og de med små pupper vet at de fleste med store pupper har problemer med å finne klær som gjør at dem ser seriøs ut og sånn.. for det gjør man ikke uansett med store pupper.. men det blir ikke bedre av at gutter poster bilder av "perfekte" jenter. For de fleste jenter tror at de må se slik ut som de bildene dere sikler etter... skjønnerru

Lenke til kommentar
Pupper er bonus. Pupper er ikke alt. Et smil og humor på kjøpet gir meg ihvertfall mye mer.

Einig, for meg virker det som om jentene faktisk fokuserer meir på pupper enn kva gutar gjer. No skulle eg ha lasta opp eit puppebilde av dama mi, men siden verken eg eller ho har noko lyst til det :) kommer det 2. best bilde:

post-100969-1183205428_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Å?

8971706[/snapback]

e kje d hu derre som daua? ka hette ho nå igjen.. ferraro? nai.. hmm.. men dei e littt for store :p

8975269[/snapback]

 

 

Lolo Ferrari

8975277[/snapback]

 

huff stakkars hun der ferrari dama, hun hadde det virkelig ikke bra asså, dæven så hun så ut i slutten da!

Lenke til kommentar
Hva er poenget med denne tråden? Å bitche om bildene folk poster? "De er for store", "Hun er for stygg". Ser ikke helt pointet.

8975306[/snapback]

 

tror egentlig det bare er underholdning.. kommer jo aldri til å bli enig uansett.. men det gjelder jo for de fleste diskusjoner da.. ;)

Lenke til kommentar
Pupper er bonus. Pupper er ikke alt. Et smil og humor på kjøpet gir meg ihvertfall mye mer.

Einig, for meg virker det som om jentene faktisk fokuserer meir på pupper enn kva gutar gjer. No skulle eg ha lasta opp eit puppebilde av dama mi, men siden verken eg eller ho har noko lyst til det :) kommer det 2. best bilde:

post-100969-1183205428_thumb.jpg

8975248[/snapback]

 

De brystvortene satt litt høyt.... ;)

 

Men fin jente...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...