Gå til innhold

De mest sexy puppene du vet om! (REGLER i 1. POST)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Selv er jeg mer assman enn breastman :)

 

Men here goes:

 

Personlig liker jeg ikke store pupper. Har egentlig aldri skjønt meninga med det. Jeg liker mine damer små og nette, og ikke med mega pupper. En annen ting med mega pupper er at de har ofte mega brystvorter. Da blir jeg bare kvalm.

 

Jeg liker ikke brystvorter som har en eget tredimisjonalt kart på seg!

 

Ellers setter jeg krav til brystvorten. Den skal være liten og ha en flott farge. Maks en 20 kroning i omkrets for hele saken :)

 

Når det er sagt liker jeg damer som bruker:

 

70 b-c-d

75 a-b-c

 

Over dette blir jeg bare kvalm

 

Damer som måler 80 rundt bør vurdere trening og livsstilsbytte :)

Silikon liker jeg heller ikke.

 

 

 

Men for meg er en veltrent kropp og ikke minst en flott rompe, kombinert med et flott ansikt, riktig holdning og gode proposjoner, langt mer viktig enn puppene. Et perfekt bilde kan fort bli herpa av store ekle pupper .)

9014855[/snapback]

 

Tror kanskje du burde søke på 80C i bhstr og sjekke ut at det faktisk finner mange jenter som ikke er feite som bruker 80C.. tror ikke du har så mye peiling på bh egentlig.. for mange går en lengde opp (fra 75 til 80) istedet for å gå en cup opp (B-C) så stortsett er 80B og 75C det samme, capish? så da hvis du liker ei med 75C så liker du også ei med 80B...

 

og dessuten: ikke vær så overflatisk..

Lenke til kommentar
80c er for stort for meg :)

Men igjen... flode er ikke no for meg....

 

er helt klar over at damene kan gå opp en lengde og gå ned en cup, men 75c er i grenseland. 80b er rødt kort .)

 

Jeg er ikke overfladisk. Jeg sier hva JEG liker .)

9017605[/snapback]

Men jeg tror ikke du kan de størrelsen helt.

 

Dessuten trenger ikke jenter som bruker 80 og vurdere trening/livstilsbytte. Noe av det dummeste jeg har hørt.

Lenke til kommentar

Denne tråden viser ihvertfall at smaken er som baken. Utrolig mye forskjellig folk synes er fint. Og det er jo bra :)

 

Selv foretrekker jeg pupper uten juks, og de trenger ikke å være spesielt store. Men en god håndfull er jo greit da. Knallrunde silikonpupper synes jeg er helt motbydelig ekkelt.

Endret av TheCooler
Lenke til kommentar
80c er for stort for meg :)

Men igjen... flode er ikke no for meg....

 

er helt klar over at damene kan gå opp en lengde og gå ned en cup, men 75c er i grenseland. 80b er rødt kort .)

 

Jeg er ikke overfladisk. Jeg sier hva JEG liker .)

9017605[/snapback]

Det som gjør at du virker overfladisk er at du sier at de som er større gjør deg kvalm.

 

Elin Grindemyr sine ser vel kanskje litt større ut enn de er på det første bildet..? Ser ut som om hun presser dem sammen ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...