Gå til innhold

Dell lanserer supertynn bærbar


Anbefalte innlegg

Aiaiai, der tror jeg dell lanserte maskinen jeg har lett etter i noen måneder nå. Da blir det denne etter sommerferien. Eneste jeg savner er mulighet for å kutte optisk drev, samt fjerne vista (tungvindt å få refundert).

8964414[/snapback]

 

Hvorfor har dem ikke mulighet for 3G her?!

 

Bor i sverige og synes vi har ett utrolig bra 3g nettverk her, hvorfor gir dem ikke mulighet for innebygget 3gkort da? Idiotiskt

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Aiaiai, der tror jeg dell lanserte maskinen jeg har lett etter i noen måneder nå. Da blir det denne etter sommerferien. Eneste jeg savner er mulighet for å kutte optisk drev, samt fjerne vista (tungvindt å få refundert).

8964414[/snapback]

Hvor mye får man egentlig hvis man returnerer Vista Home Premium?
Lenke til kommentar

Dessuten må vel dette være en skrivefeil?

 

 

Intel® Core™ 2 Duo T7500-prosessor (2,20 GHz, 800 MHz, 4 MB L2-buffer) [legg til 3,418.75 kr eller 174,-/måned-1]

 

 

Intel® Core™ 2 Duo T7700-prosessor (2,20 GHz, 800 MHz, 4 MB L2-buffer) [legg til 6,187.50 kr eller 315,-/måned-1]

 

 

:hmm:

 

Fra wikipedia:

 

Core 2 Duo T7500 SLA44 (M0) 2200 MHz 4096 KiB 800 MT/s

Core 2 Duo T7700 SLA43 (M0) 2400 MHz 4096 KiB 800 MT/s

 

Dell har altså bomma på frekvensen.

Endret av Autopsy
Lenke til kommentar
Morsomme er jo at det står du kan velge mellom 8 farger.

Får bare til å velge i 3 farger jeg men.

8966160[/snapback]

 

Hvor står det at den skal komme med 8 farger? I artikkelen står det tre, det samme er valget på Dells sider. De nye inspiron modellene kan derimot fåes med 8 forskjellige farger.

Lenke til kommentar

Har bestilt denne i dag. Total pris kom seg på 19 høvdinger med 3 års garanti og ulykkesforsikring. Synd det er lang leveringstid, men klarer nå å vente litt :)

 

Ble en Tuxedoblack med LED skjerm, T7300, 2GB RAM, 120GB disk (5400RPM), 8500M GS, Intel N WLAN, 6 cellers batteri, Vista Home Premium og fingeravtrykkscanner.

 

Skulle gjerne hatt høyere oppløsning, og skulle hatt mulighet for 7200RPMs disk. Tror det er eneste savnene jeg har.

 

Blir nok å bytte ut disken til en SSD når disse går ned i pris og man kan få kjøpt de med 64GB.

Lenke til kommentar
Dell er fortsatt ikke helt i mål, synes jeg.

 

Lavere vekt (ta nå ut den fordømrade CD/DVD-brenneren)

og litt høyere skjermoppløsning (1400x900?), så hadde vi begynt å nærme oss.

 

Lurer også på batterikapasiteten på denne.

 

 

T

8963549[/snapback]

Hvordan installerer man ting da? USB?

 

Har ventet på den skulle lanseres og var helt bestemt på at jeg skulle ha den, men det var helt frem til jeg ringte Dell og fikk vite at den kun kan leveres med Vista! :cry:

8963709[/snapback]

 

http://www.itavisen.no/php/art.php?id=387707

 

Før måtte de vel 170 OEM-partnerne selv ringe og søke om lisensnøkkelen som nedgraderer fra Vista til XP. Det skal snart være mulig å gjør dette på nett.
Lenke til kommentar

Er faktisk veldig fristet til å kjøpe den, dekker egentlig alle behovene mine. Men når jeg prøver å sette opp et system med 8400 GS og 9-cellers batteri får jeg beskjed om at det har oppstått et kompatibilitetsproblem, da man minst må ha et 6-cellers batteri, for noe tull. Et 6-cellers batteri, som er minstekravet funker, men et 9-cellers batteri, som i hvertfall burde dekke behovene funker ikke? :nei:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...