Gå til innhold

Sitter fast i Overlord


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hjelper kanskje å lese manual eller readme? F1-F4 bytter spells.

Dere har en merkelig måte å spille spillet på syns jeg. Med ett det kommer et MINSTE lite hinder, er det å quitte, poste her, lese svaret og gå videre. Hva med å spille og finne ut selv? Trenger dere help for å tørke dere i rompa også?

8979224[/snapback]

Jeg finner ikke de røde minions engang. Fikk 7-8 missions i rask rekkefølge rundt Spree, og finner ingenting for å løse noen av dem :p Går bare rundt i ring.

8983290[/snapback]

 

Så, om jeg forstår det rett, er forskjellen mellom deg og de andre brukerne at de andre brukerne spør etter hjelp isteden for å sitte fast i evig tid.

 

Litt on-topic: Morsomt spill, men blir litt ensformig, orker aldri å spille lenge i lengden.

 

Leste litt tidligere i tråden at det var noen som hadde masse spells. Når får jeg flere spells? Har bare fireball til nå (tror jeg da). Har nettop fått grønne minions.

Lenke til kommentar

Jeg kom nå til siste boss i går fant ut att alle bossene var lattelige utenom de 2 siste, jeg tok alle bossene helt fram til de 2 siste uten å miste mere en ett par minions.

 

SPOILER siste boss sliter

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
hvordan slår jeg han trollmannen på slutten?? jeg ble grisebanka flere ganger selv med 40 minions..
Endret av neoman
Lenke til kommentar
Jeg kom nå til siste boss i går fant ut att alle bossene var lattelige utenom de 2 siste, jeg tok alle bossene helt fram til de 2 siste uten å miste mere en ett par minions.

 

SPOILER siste boss sliter

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
hvordan slår jeg han trollmannen på slutten?? jeg ble grisebanka flere ganger selv med 40 minions..

8992305[/snapback]

 

Tips:

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

- Bruk siste fire spellen for å raskt kvitte seg med minions han spawner (holder som oftest med 1 cast)

- Legg merke til hvordan han virvler rundt brettet (når han er på 25%). Unngå at han skviser deg og minionsene hele tiden

- Når han stopper. Glo på fargen i "glorien" rundt ham. Tror det har noe å si hva minions du sender på ham ut fra fargen. (sendte ihvertfall 10-15 grønne på han når han lyste grønn. Det tok knekken på ham)

 

Tror ikke det har så mye å si på hva mengde minions du har (jeg hadde 50). Likevel virvlet ham meg tom for minions veldig raskt. Brukte litt tid på de siste 25%. Mast mye minions, men hadde heldigvis mye minion life force så kunne spawne nytt hele tiden. Det var ikke før jeg så han var grønn og jeg sendte de grønne på ham og de klarte å ta de siste 25% at jeg innså at kanskje fargene hadde noe å si.

Lenke til kommentar
Jeg har kommet til Ruboria og har samlet ganske mange speller, men hvordan bytter jeg mellom dem? Jeg har PC-versjonen.

 

Mvh Audun Hagen

8993599[/snapback]

 

 

du bruker F1-f4 for rank 1 spellsa. F5-f8 for rank 2 og F9-12 for rank 3 spellsa,

 

 

 

takk for svar wolf5 det fungerte:)

Lenke til kommentar

Er det noen her som kan forklare meg i detalj hvordan jeg får tak i de blå gnomene? Har funnet hulen og alt det

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
men det er en giftig gass som hindrer meg i å gå inn. Ergo: jeg må visst få tak i de grønne også. Hvor finner jeg dem?
Lenke til kommentar
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
men det er en giftig gass som hindrer meg i å gå inn. Ergo: jeg må visst få tak i de grønne også. Hvor finner jeg dem?

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
De er i en hule i 'Evernight'

8996876[/snapback]

 

Takk for svar. Nå sliter jeg med...

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
den stygge slangen i blue minion hive - hvordan dreper jeg den?
Lenke til kommentar
Takk for svar. Nå sliter jeg med...

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
den stygge slangen i blue minion hive - hvordan dreper jeg den?
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Jeg tok fullt opp med blå minions(15) og sendte alle sammen på han. De døde ganske raskt, men holdt lenge nok til at ejg fikk tatt han nesten egenhendig.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...