PantZman Skrevet 26. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2007 Hadde nicket mitt helt i fred rundt 1998 åra, men da den tegneserien (Pantsman?) kom så ble det pluttselig en del flere som bruker det. Folk som spør om jeg har noen sammenheng med tegneserien etc. Lenke til kommentar
curly4ever Skrevet 26. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2007 Ingen har knabba dette brukernavnet! Kanskje på grunn av at ingen som har komt opp med noe så tullete Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 26. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2007 jeg pleier å ha nicket mitt for meg selv, men noen ganger har noen kommer dit først, og jeg har funnet at helper hvis du oppsøker disse folka og dreper dem så de ikke kan ta nicket ditt, rykter begynner å spre seg og etterhvert for folk vite at velger man det nicket ender man opp med å bli voldtatt til døde med et balltre Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 26. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2007 Hehe, fant ut i går når jeg skulle prøve Showrun på XP at noen har knabba nicket mitt på Xbox Live Lenke til kommentar
Loffern Skrevet 26. juni 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. juni 2007 Haha, det er mange kreative folk her :!: Kanskje vi skulle starte opp en forening som buer på folk som tyvlåner nick? Nå har jeg endt opp med mange snåle nick selv.. så har egentlig gitt opp hele fighten xD. Jaja, jeg sikra meg loffern.com for en stund tilbake, det kvalifiserer til et visst eierskap P Lenke til kommentar
Loffern Skrevet 26. juni 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. juni 2007 jeg pleier å ha nicket mitt for meg selv, men noen ganger har noen kommer dit først, og jeg har funnet at helper hvis du oppsøker disse folka og dreper dem så de ikke kan ta nicket ditt, rykter begynner å spre seg og etterhvert for folk vite at velger man det nicket ender man opp med å bli voldtatt til døde med et balltre 8949145[/snapback] HAHAHAH! Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 26. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2007 Jeg har hatt mitt nick i fred i de spillene jeg spiller og de forumene jeg er innom. Men er nok alltids noen som finner på det samme nicket. Mitt nick er satt sammen av første bokstav i mellomnavn og hele etternavnet mitt. Nei, dette er IKKE meg.. uff, at noen kan ødelegge nicket mitt så kraftig Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 27. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2007 (endret) Pleier å slenge på en "_" eller lignende, greit nok. Evt. bruker jeg noe slags form for ordspill, f. eks floathsome eller noe slikt Bjohansen: Hahaha! http://loathsome.ytmnd.com/ Endret 27. juni 2007 av loathsome Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 27. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2007 WheelMan er faktisk veldig mye brukt Men det er MITT nick, og ingen andre får ta det *skule ondt på folket* Lenke til kommentar
Pokero Skrevet 27. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2007 Hmm jeg har det samme nicke på alle forum,spill osv.(Bortsett fra her da) Har hatt det helt siden jeg begynte med spill og ingen andre som har kalt seg det,ihvertfall ikke som jeg fant på google. Lenke til kommentar
Zlash Skrevet 27. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2007 jeg pleier å ha nicket mitt for meg selv, men noen ganger har noen kommer dit først, og jeg har funnet at helper hvis du oppsøker disse folka og dreper dem så de ikke kan ta nicket ditt, rykter begynner å spre seg og etterhvert for folk vite at velger man det nicket ender man opp med å bli voldtatt til døde med et balltre 8949145[/snapback] */me registrerer seg som "gunfreakl9" på alle airsoftforumene* Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 27. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2007 Heldigvis har ikke jeg dette problemet. Aldri møtt på noen med samme nick. Lenke til kommentar
specnaz91 Skrevet 27. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2007 Kaller meg som regel for EvilLeader. Men det har blitt knabba flere ganger, er sjeldent men det skjer . Så jeg har mange variasjoner. Nasir91 Nasir911 Specnaz91 Specnaz91x evilleader91 evilleader evilleader911 evil911 evillead91 evillead Er fler, men kommer ikke på fler Lenke til kommentar
obcilion Skrevet 27. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2007 bruk orginale, noske navn, funker som regel..... f.eks Arneplankton (MIN) eller Per Ole (ikke min) eller no sånnt, ingen som bruker, pluss lettere å få scandinaviske venner Lenke til kommentar
Loffern Skrevet 14. august 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. august 2007 Arneplankton :!: Det med tegn rundt nicket funker greit, det er bare litt kjipt at enkelte spill ikke tillater bruk av tegn Lenke til kommentar
slash Skrevet 14. august 2007 Rapporter Del Skrevet 14. august 2007 jeg pleier å ha nicket mitt for meg selv, men noen ganger har noen kommer dit først, og jeg har funnet at helper hvis du oppsøker disse folka og dreper dem så de ikke kan ta nicket ditt, rykter begynner å spre seg og etterhvert for folk vite at velger man det nicket ender man opp med å bli voldtatt til døde med et balltre 8949145[/snapback] */me registrerer seg som "gunfreakl9" på alle airsoftforumene* 8953163[/snapback] På samme måte som du registrerte deg som "Zlash" her på forumet? JEG VAR HER FØRST! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå