Gå til innhold

Hvis du kunne bytte kropp med noen...


Anbefalte innlegg

Man blir miljøskadet av å trene styrke, henge med folk som trener og henge på treningsforumer. Før ville jeg sagt at kroppen over (til Bale) var nærmest optimalt, nå synes jeg det blir alt for lite muskuløst.

9038225[/snapback]

Å en alt for liten rygg. :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva er galt med å være svart? Da kan du kjøre bil med kromfelger, gå med svære gullkjeder og snakke slik: "What's cracki'n vanilla face! Fo shizzle. You kno wha' i'm say'in aight!".

 

 

Svart kropp og hvit hode? Tror ikke det ville passet noe særlig. Har ingenting mot afroamerikanere eller noe sånt, ikke mistforstå meg :).

 

Hvite body and a white head, not black body and white head.

Lenke til kommentar
Man blir miljøskadet av å trene styrke, henge med folk som trener og henge på treningsforumer. Før ville jeg sagt at kroppen over (til Bale) var nærmest optimalt, nå synes jeg det blir alt for lite muskuløst.

9038225[/snapback]

Riktig. Skremmene hvor mange her som ville sett slik ut. Jeg ville heller hatt en kropp som man også kunne brukt til en sport som friidrett, basket e.l.

Lenke til kommentar
Riktig. Skremmene hvor mange her som ville sett slik ut. Jeg ville heller hatt en kropp som man også kunne brukt til en sport som friidrett, basket e.l.

9040756[/snapback]

 

Vel, mange av de som trener styrke er også bøyelige. For å fylle musklene og å få lengde på dem så er det viktig å tøye.

Men jeg ser hvor du vil hen forsåvidt. Det er mange som bedriver idrett ved siden av.

Lenke til kommentar

Burde vel trent litt mer shrugs, hehe.

 

Vel, alt er mulig, men din kropp setter begrensningene. F.eks antall muskelfibre du har osv.

 

Så, så lenge du har genene for det så er det ingenting som tilsier at du ikke kan bli slik ved vanlig mat, men du må gå på diett og trene enormt mye lenger for å nå de resultatene.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Hvor stor kan man bli uten å bole egentlig? Han på det øverste bilde til LarsP f.eks? Kan man bli så stor eller større?

9093739[/snapback]

 

Ikke uten substanser.

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke om det blir rett av meg å si at han har holdt seg godt, for han har jo hatt en fysikk som har vært godt over gjennomsnittet i sin unge alder. Det samme vil vel tilegge seg dem som aldri har trent i livet, når dem blir gamle ser dem ikke ut, magen henger, skinner skrukkete, men det er jo fordi dem heller aldri har hatt noen god fysikk tidligere i livet, så da blir dem jo naturligvis seende verre ut når dem blir gamle.

 

Alt blir jo relativt. Det skulle bare mangle at han ser slik han ser ut nå, relativt til toppen av hans karriere.

 

Huff, trist å bli gammel forresten. Tiden går fort. Altfor fort.

Lenke til kommentar
Han har større armer nå enn når han var på topp!  :D

9103276[/snapback]

Kanskje han ikke bryr seg så mye med symmetri lengre. Han ser ihvertfall ut som en perfeksjonist å dømme ut fra ansiktsuttrykket, ser han ut som en mann som alltid vet hvor krukken med binderser ligger og hvilken side i kjøleskapet melken står i. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...