Inaktivbruker_101125 Skrevet 11. februar 2010 Skrevet 11. februar 2010 (endret) Hørtes litt spennende ut. *utforske* Har kun Skylon (album), men prøver å få tak i den andre. Kos deg, det er dritbra. Endret 11. februar 2010 av The Prophet
KKake Skrevet 11. februar 2010 Skrevet 11. februar 2010 Chill å høre på. Fant noe stuff fra dem på Spotify.
Sk!ppy Skrevet 11. februar 2010 Skrevet 11. februar 2010 første gang jeg tar buss aleine, klarer jeg å treffe riktig buss, BEGGE gangene!!! Og det passer bra, jeg var med to jenter, som jeg vet begge liker meg, skjønner ikke hvorfor hu ene liker meg, hu har møtt meg 1(!) gang, og tror ikke det kan regnes som liker engang, men vet itt, men jeg liker ivertfall hu andre og ble sammen med hu fant ut at jeg SUGER i å kline.. huff og jeg fikk dame
iSimen Skrevet 11. februar 2010 Skrevet 11. februar 2010 første gang jeg tar buss aleine, klarer jeg å treffe riktig buss, BEGGE gangene!!! Og det passer bra, jeg var med to jenter, som jeg vet begge liker meg, skjønner ikke hvorfor hu ene liker meg, hu har møtt meg 1(!) gang, og tror ikke det kan regnes som liker engang, men vet itt, men jeg liker ivertfall hu andre og ble sammen med hu fant ut at jeg SUGER i å kline.. huff og jeg fikk dame Du hørtes ikke ut som gamle karen ;P Men gratulerer
Sk!ppy Skrevet 11. februar 2010 Skrevet 11. februar 2010 (endret) nei, fjortisskjærester vett Takk Endret 11. februar 2010 av Sk!ppy
Saft Suse Skrevet 11. februar 2010 Skrevet 11. februar 2010 Snowboard i bakken til helga og det er spådd noen få minusgrader og full sol. Kjenner kroppen kribler allerede.
Überadri Skrevet 12. februar 2010 Skrevet 12. februar 2010 God musikk generelt og Tool spesielt gjør meg meget glad!
Big Tone Skrevet 12. februar 2010 Skrevet 12. februar 2010 Dagen idag gjør meg glad Filme på skolen, så rett hjem. Der står det en grandis, et nytt anlegg med Animals plata i, en ny tobakk også fikk jeg beskjed av mamma akkurat nå at season reviewen til 03/04 sesongen har kommet (+ jeg har huset til meg selv, ettersom resten av familien er i stavanger og handler )
theoriginalAidskake Skrevet 12. februar 2010 Skrevet 12. februar 2010 (endret) Det gjør meg glad at jeg kommer meg presist til timen selv om vi var ute på byen til seint i går. Også har jeg så fin kjæreste. Jo, i tillegg er det ikke lenge til Yeasayer skal spille i Oslo. Tjohei! Endret 12. februar 2010 av Penis Trygve
-Marte Skrevet 12. februar 2010 Skrevet 12. februar 2010 Kjæresten gjør meg glad. Han er så fin. <3 OGSÅ fikk jeg 6er på religionsprøve. Og jeg skal på jobb etter skolen. Det gjør meg glad!
Catkin Skrevet 12. februar 2010 Skrevet 12. februar 2010 Mye kjærestegreier. Men jeg må nesten slenge meg på. <3
Estella! Skrevet 12. februar 2010 Skrevet 12. februar 2010 blir glad når jeg er ferdig med en skikkelig arbeidsmånde der jeg har tatt på meg masse vakter og vite at det blir mere penger til tg en beregnet
Nostalgisk Skrevet 12. februar 2010 Skrevet 12. februar 2010 Folka i England fikk endelig sendt genserene mine idag etter snart 2 uker. Håper leveringen skjer smertefritt. Jøss, er det ingen som har skreket ut "HEEEEELG!!!" enda, og klokka har passert 16:00?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå