Underpants Skrevet 22. februar 2008 Skrevet 22. februar 2008 OMG. Lost.. Det må være den dummeste serien ever. Da er faktisk repriser av mac gyver bedre. (dette skulle vel ha stått i ting som irriterertråden). Eehm, uansett kva for eit program me snakkar om er MacGyver betre.
chokke Skrevet 22. februar 2008 Skrevet 22. februar 2008 OMG. Lost.. Det må være den dummeste serien ever. Da er faktisk repriser av mac gyver bedre. (dette skulle vel ha stått i ting som irriterertråden). Shoo! Da kan du kose deg med Mac Gyver, mens jeg koser meg med Lost
Darkbuster Skrevet 22. februar 2008 Skrevet 22. februar 2008 OMG. Lost.. Det må være den dummeste serien ever. Da er faktisk repriser av mac gyver bedre. (dette skulle vel ha stått i ting som irriterertråden). Shoo! Da kan du kose deg med Mac Gyver, mens jeg koser meg med Lost Koser meg heller med Scrubs jeg da.
Laffe Skrevet 22. februar 2008 Skrevet 22. februar 2008 Ferdig på jobb og at jeg ikke skal jobbe i helga;
E-wok Skrevet 23. februar 2008 Skrevet 23. februar 2008 På hytta med gutta, snusen under leppa etter en frisk tur med appelsinn og the BIG KL<3:) Og med runners high etter jogg med kjæresten under armen, 48g under leppa.
alkoeinar Skrevet 23. februar 2008 Skrevet 23. februar 2008 blir glad når jeg har fri fra jobb, og kan ta en øl eller 12
Batnobbit Skrevet 23. februar 2008 Skrevet 23. februar 2008 At jeg er tilbake etter ban :-D Aldri hatt en så kjedelig dag, ingenting er det samme uten dikusjon. Takk gud at jeg er tilbake *kysse pcen*
Khaffner Skrevet 23. februar 2008 Skrevet 23. februar 2008 Hvorfor ble du banna? Jeg er glad fordi jeg lekte litt med lego og følte meg som et lite barn igjen
Batnobbit Skrevet 23. februar 2008 Skrevet 23. februar 2008 Hvorfor ble du banna? Jeg er glad fordi jeg lekte litt med lego og følte meg som et lite barn igjen Klikka på skarstad Det er så deilig og få sånne følelser tilbake Sånn her om dagen så var det et sånn pil-og-bue-lage-hytte-leke-i-skogen-vær. Følte meg som et barn igjen selv om jeg ikke gjorde noen av tingene da.
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 23. februar 2008 Skrevet 23. februar 2008 Tida gikk temmelig fort på jobben i dag.
Turtlis Skrevet 23. februar 2008 Skrevet 23. februar 2008 Lørdag, god mat og godteri Bikkja mi skal få springe løs med en av sine mange kjærester snart. Morsomt å se på
Lefse Skrevet 23. februar 2008 Skrevet 23. februar 2008 (endret) Hvorfor ble du banna? Jeg er glad fordi jeg lekte litt med lego og følte meg som et lite barn igjen Lego er gøy. Hm, må kanskje starte en klubb: Lego-klubben for store barn. Endret 23. februar 2008 av Lefse
Khaffner Skrevet 23. februar 2008 Skrevet 23. februar 2008 Hvorfor ble du banna? Jeg er glad fordi jeg lekte litt med lego og følte meg som et lite barn igjen Lego er gøy. Hm, må kanskje starte en klubb: Lego-klubben for store barn. Lego er kjempegøy Brukte hele dagen idag på å lage en kran med 3 motorer og lys, og en propelldrevet båt som faktisk funker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå