Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Valentinesgaver er koslige :love:

 

Da jeg gikk på u-skolen gav jeg love hearts og et kort til en gutt i klassen. Senere ble vi veldig gode venner, og han kunne fortelle meg at han ikke hadde funnet noen av delene før langt ut i April, men at han ble veldig glad for gaven :!:

 

Typen min får 20 røde roser, ett kort og ei kjerring som ligger hjemme med spy-sjuka :ph34r: Vi hadde planlagt å spise ute i dag, men det tror jeg ikke det blir noe av i min tilstand..

Lenke til kommentar

At jeg viste hun jenta valentinskortet jeg hadde lagt og leste hva det stod. Aldri sett en slik reaksjon :love:

Hun begynte og smile, ikke sånn gjør narr av, men et sånt: Nåååw smil :D

Vi satt i sånn ca 30min og bare smilte til hverandre på webcamera så nå er jeg helt øm i ansiktet. Beste øyeblikket på lenge indeed :love:

 

Edit: Hun ble også så rørt at det kom tårer :D

Endret av Batnobbit
Lenke til kommentar
At jeg viste hun jenta valentinskortet jeg hadde lagt og leste hva det stod. Aldri sett en slik reaksjon :love:

Hun begynte og smile, ikke sånn gjør narr av, men et sånt: Nåååw smil :D

Vi satt i sånn ca 30min og bare smilte til hverandre på webcamera så nå er jeg helt øm i ansiktet. Beste øyeblikket på lenge indeed :love:

 

Edit: Hun ble også så rørt at det kom tårer :D

 

MEN.. På WEBCAM? kom deg ut og møt ho irl =\

 

:p

Lenke til kommentar

Det nye albumet til Kaizers Orchestra, Maskineri (som er ute på myspace), gjør meg skamglad.

Det er så herlig å høre på. *i rus*

 

Nå om bare CDen dumper ned i postkassa snart, blir jeg maks fornøyd og skal låse meg inne i på hybelen og bare høre på det til jeg stryker med av glede eller mangel på næring, hva enn som kommer først... :D

Lenke til kommentar
Det nye albumet til Kaizers Orchestra, Maskineri (som er ute på myspace), gjør meg skamglad.

Det er så herlig å høre på. *i rus*

 

Nå om bare CDen dumper ned i postkassa snart, blir jeg maks fornøyd og skal låse meg inne i på hybelen og bare høre på det til jeg stryker med av glede eller mangel på næring, hva enn som kommer først... :D

 

Skal du på Kaizers konserten? Jeg skal på Folken den 16 mars :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...