Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det nye albumet til Kaizers Orchestra, Maskineri (som er ute på myspace), gjør meg skamglad.

Det er så herlig å høre på. *i rus*

 

Nå om bare CDen dumper ned i postkassa snart, blir jeg maks fornøyd og skal låse meg inne i på hybelen og bare høre på det til jeg stryker med av glede eller mangel på næring, hva enn som kommer først... :D

 

Skal du på Kaizers konserten? Jeg skal på Folken den 16 mars :)

Jeg ville på den på Folken, men får holde meg til å dra i Trondhjem og kanskje på Oppdal.

Lenke til kommentar
Det nye albumet til Kaizers Orchestra, Maskineri (som er ute på myspace), gjør meg skamglad.

Det er så herlig å høre på. *i rus*

 

Nå om bare CDen dumper ned i postkassa snart, blir jeg maks fornøyd og skal låse meg inne i på hybelen og bare høre på det til jeg stryker med av glede eller mangel på næring, hva enn som kommer først... :D

 

Skal du på Kaizers konserten? Jeg skal på Folken den 16 mars :)

Jeg ville på den på Folken, men får holde meg til å dra i Trondhjem og kanskje på Oppdal.

 

GLEDE! Den nye Kaizers plata er genial! Hoho. Og på mandag skal jeg til København og se Kaizers Orchestra i Christiania! Blir ikke bedre :D

Lenke til kommentar

God mat, utsøkt vin og herlig rock sammen med to middelaldrende gubber som har vært gjennom mye rart her i livet og forteller historier fra ungdomsåra.

 

Satt der på slutten og ønska at det aldri skulle ta slutt, at minstesøss aldri skulle komme opp og si at hu var trett og ville hjem, at mamma kunne døse i fred på sofaen...

 

Da jeg satte på Funkadelic - Maggot Brain for de, ble de jo helt himmelfalne. Absolutt en vakker sang.

Avslutta kvelden til tonene fra David Gilmours versjon av "Je crois entendre encore".

 

Tok far vell og ønska at det ikke ble 2 år til neste gang (men det blir det sikkert, om vi ikke kommer sammen i Padova i Italia til 60-årsdagen hans).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Påskeegg gjør meg glad. Kan ikke skjønne at det fins folk som ikke liker de.

Hadde det ikke vært for en heidundranes nøtteallergi hadde jeg nok vært enig med deg.

 

Edit:

(for du snakker om de sjokoladeeggene fra freia, ikke sant?)

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar
Påskeegg gjør meg glad. Kan ikke skjønne at det fins folk som ikke liker de.

Hadde det ikke vært for en heidundranes nøtteallergi hadde jeg nok vært enig med deg.

 

Edit:

(for du snakker om de sjokoladeeggene fra freia, ikke sant?)

 

Jeg liker sånn gummi snop best ! Surt og søtt ! Mmm !

 

Så, snop gjør meg glad.

Lenke til kommentar

Flere ting som gjør meg glad:

1. At jenter viser litt interesse og faktisk gidder og si noe mer enn "flytt deg". Skjer ikke så ofte da men hyggelig når det skjer.

2. Påskeegg fra Freia, snop generelt.

3. "Bare" 1 måned til vinter/påskferie.

4. Netopp fått meg Logitech z-5500.

5. Skal se 2 episoder av mot i brøstet før jeg legger meg.

6. Badminton gjør meg alltid gad.

 

Ja det var det jeg kom på nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...