Bruker-163290 Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 Fikk kjøpt en Nixon klokke som det finnes ti av i verden! DEILIG!
Demonfudge Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 Må da ha kosta litt? Jeg blir glad av å komme hjem fra jobb med alt fra -5 til 0 grader i 9-10 timer, snøstorm, sol og tåke bare for å kunne fyre i peisen, ta på meg digge klær og slappe av. Det er utrolig deilig. Men det er jobben min og, så jeg trives der også gitt.
Bruker-163290 Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 Må da ha kosta litt? Jeg blir glad av å komme hjem fra jobb med alt fra -5 til 0 grader i 9-10 timer, snøstorm, sol og tåke bare for å kunne fyre i peisen, ta på meg digge klær og slappe av. Det er utrolig deilig. Men det er jobben min og, så jeg trives der også gitt. Ta en juleøl da så er det helt i boks. Den var dyr.
Toast Is Pimp! Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 At all den liminga i heftene gjorde gode utslag for karakteren i Varme og Strømningslære.
Bruker-163290 Skrevet 6. desember 2008 Skrevet 6. desember 2008 Mammakamelen er Pappadalten. Hva har pappadalt med dette å gjøre? Er 22 år da, får ikke ting av pappa lenger.
rhymenocerous Skrevet 6. desember 2008 Skrevet 6. desember 2008 (endret) Klassefest i kveld Endret 6. desember 2008 av tommyeggen
fbassbassbass Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 (endret) At vi etter ett jævla år er ferdig med albumet vårt, "Sorrow Will Turn To Joy" (ps: Dere kan til og med laste det ned gratis her!) Endret 7. desember 2008 av fBlikeng
Batnobbit Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 At vi etter ett jævla år er ferdig med albumet vårt, "Sorrow Will Turn To Joy" (ps: Dere kan til og med laste det ned gratis her!) Albumet deres gjorde meg veldig glad Dette var knall altså, gode saker. Snart ferdig med det nå(er på siste sang). Skal fyre det inn på mp3 spilleren imorgen.
Kristiiin Skrevet 8. desember 2008 Skrevet 8. desember 2008 Jeg likte også bandet deres! Outside Goodlookin' er jo grisefet!
SpecialForce Skrevet 8. desember 2008 Skrevet 8. desember 2008 At vi etter ett jævla år er ferdig med albumet vårt, "Sorrow Will Turn To Joy" (ps: Dere kan til og med laste det ned gratis her!) Flott arbeid!!! Fint å ha musikk å jobbe med når innleveringer står i kølista til han fyren her Fortsett sånn dere
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 8. desember 2008 Skrevet 8. desember 2008 The King Of Queens, flirer bestandig høylytt av ropingen til Arthur
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå