Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var på treningssenteret nokså sent i dag og måtte derfor stå og vente i 20 minutter før neste buss gikk. Hadde ikke med meg skift så fikk ikke dusja etter treninga. Kort sagt lukta jeg svett gymsokk. Jeg var trøtt, sliten og kald da jeg satt meg på bussen, det eneste jeg klarte å tenke på var norskinnleveringa jeg hadde til i morgen som jeg var langt ifra ferdig med.

 

Bussen var nesten tom og det var bekmørkt ute. Jeg lukta hundebæsj. Det kunne ikke bli mer deprimerende.

 

Det kommer det en eldre dame på bussen. Hun setter seg noen seter foran meg og stirrer like filosofisk ut av vinduet som alle andre. Plutselig avbryter hun stillheten ved å begynne å nynne. Først kunne jeg ikke høre hva hun nynnet på, men etterhvert som denne nynningen stadig ble høyere og gikk over til full strupesang forsto jeg at det var gamle Britney Spears slagere. Hun fortsatte å synge på noe som minte om "Hit me baby one more time" og "Toxic" helt til jeg gikk av bussen 15 minutter senere.

 

Av en eller annen grunn gjorde dette meg veldig glad. Det var en fin busstur.

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Likevel bruker rappere og generelt mørke personer i USA "nigger" hele tiden om hverandre.

 

Then again, rasisme i USA er på et rimelig merkelig sted.

Faggot har blitt til et slangord for homoseksuelle. Denne nye betydningen har tatt over orginalbetydningen, og erstattet den fullstendig.

 

"Negro" eller "Neger" har ikke hatt en slik rolle.

 

"Nigger" er det ordet som ble brukt til å hetse svartingene. "Negro" var bare klassifikasjonen på gruppen mennesker som kom fra sørlige delen av Afrika.

 

Gi meg et brukbart ord for personer med mørk hudfarge som ikke tar en halvtime å si, så er jeg fornøyd.

"Sjokomann" (sitat Nårje) :D

 

Peker ned.......1939 , snart blir det krig her :D

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Det er ikke så vanskelig å forstå min humor hvis man følger med i media litt , dere nevnte andre navn på neger og jeg sa "sjokomann" , som er en referanse til en sketsj i komiserien Nårje ;)

 

Jeg driter i om pencil necked geeks fra BI ikke forstår humor'n min , de er bare oppblåste blærer :D

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...