Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Du går fra og være sykemeldt til inn i militæret? Wow, går det bra? Sykdommen sliter deg i filler eller?

 

Pfft! Jobber for å bi friskmeldt, noe jeg forhåpentligvis blir innen neste søkefrist for skole. Litt under ett år til.

Så blir det ett år med skole. En annen linje på TIP, enn jeg gikk sist. Når det skoleåret er ferdig, skal jeg søke meg inn til millitæret. Åltså ca to år år til fra nå, og ett år etter at jeg er blitt friskmeldt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heldig med den, om sykdommen din er av noen betydning. Sesjon burde ikke være noe problem, så dette får du nok til.

 

Tror heller ikke sesjon kommer til å være noe problem. Har fått diagnosen ME, men ser ikke på det som en hindring. Spesielt ettersom lillesøsteren min hadde det for mange år siden, og skal nå inn til førstegangstjeneste.

Lenke til kommentar

Tror heller ikke sesjon kommer til å være noe problem. Har fått diagnosen ME, men ser ikke på det som en hindring. Spesielt ettersom lillesøsteren min hadde det for mange år siden, og skal nå inn til førstegangstjeneste.

 

Hadde det for mange år siden? Har de funnet ME kur? :ohmy:

Lenke til kommentar

Hadde det for mange år siden? Har de funnet ME kur? :ohmy:

 

Det var på den tiden de var smarte nok til å tilby behandling på Smerteklinikken. Nå er behandlingstilbudene som var nedlagt. Noen som har blitt friske av en behandling de hadde som het Lightning Process, usikker på om det var den behandlingen hun fikk.

 

Jeg deltar i et forskingsprosjekt for å få behandling og videre utredning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...