Slimda Skrevet 24. oktober 2012 Skrevet 24. oktober 2012 Dette topper Fjellbekk med glans. Du er sær. Hey, jeg har i det minste hørt om det før!... .... av Datasmurf. Tidligere. I en diskusjon...
Sexylubb1 Skrevet 24. oktober 2012 Skrevet 24. oktober 2012 Det er ganske godt altså. Synd for deg at det er alkohol i det.
Sexylubb1 Skrevet 24. oktober 2012 Skrevet 24. oktober 2012 Jada. Jeg tuller bare. Men seriøst: Prøv. Nammenam.
Slimda Skrevet 24. oktober 2012 Skrevet 24. oktober 2012 Jeg sier aldri nei takk til en kake, Lubb. Det er bare ikke så mange som tilbyr meg.
Sexylubb1 Skrevet 24. oktober 2012 Skrevet 24. oktober 2012 En kelner tilbyr deg alt som er på menyen, og gjerne mer til.
Slimda Skrevet 24. oktober 2012 Skrevet 24. oktober 2012 (endret) Og jeg bruker vanligvis å bestille en treretter på restauranter. Mer har jeg dessverre ikke plass til. *PS* Julebrus etter trening. Nirvana på flaske. Endret 24. oktober 2012 av Slimda
Lami Skrevet 24. oktober 2012 Skrevet 24. oktober 2012 Hvordan kan man aldri ha smakt Tiramisu? :nei2: Har du ikke vært utenfor husets grenser?
Sexylubb1 Skrevet 24. oktober 2012 Skrevet 24. oktober 2012 Og jeg bruker vanligvis å bestille en treretter på restauranter. Mer har jeg dessverre ikke plass til. *PS* Julebrus etter trening. Nirvana på flaske. Dessert inngår gjerne i en treretters da. Hva slags julebrus?
Kammizez Skrevet 24. oktober 2012 Skrevet 24. oktober 2012 Jeg sier aldri nei takk til en kake, Lubb. Det er bare ikke så mange som tilbyr meg. Du er avholds, du spiser ikke alkoholkaker.
Slimda Skrevet 24. oktober 2012 Skrevet 24. oktober 2012 (endret) Du er avholds, du spiser ikke alkoholkaker. Jeg er avholds, men jeg spiser fortsatt rødvinssaus til middager. Spiser også kaker, uavhengig av hvordan de er laget. Men spiser såklart ikke om det smaker jævlig. Hvorvidt det er alkohol i eller ei er irrelevant. Dessert inngår gjerne i en treretters da. Hva slags julebrus? Det inngår selvfølgelig i en treretter ja. Som var poenget mitt. Julebrusen er av type... Hamar / Lillehammer bryggeri. Den er lysebrun, og er på glassflaske. Endret 24. oktober 2012 av Slimda
Sexylubb1 Skrevet 24. oktober 2012 Skrevet 24. oktober 2012 Julebrusen er av type... Hamar / Lillehammer bryggeri. Den er lysebrun, og er på glassflaske. Den er awesome.
Slimda Skrevet 24. oktober 2012 Skrevet 24. oktober 2012 Den er over middels. Synd man ikke får den i større porsjoner.
Sexylubb1 Skrevet 24. oktober 2012 Skrevet 24. oktober 2012 Den er over middels. Jeg vet ikke om noen bedre julebrus i alle fall.
Slimda Skrevet 24. oktober 2012 Skrevet 24. oktober 2012 Det kommer ann på hva slags Julebrus det er snakk om, Tsjuden. Det er det samme som å si at "du får da bil med åtte seter". Jeg vet ikke om noen bedre julebrus i alle fall. Har ikke fått prøvd så mange hittil i år. Skulle nesten kjørt på med en julebrustest, men jeg er så lat på sånt. Smaker det godt, så smaker det godt. Dessuten er brun og rød julebrus to forskjellige ting, og kan i mange tilfelle være like gode, på hver sin måte.
Need44speed Skrevet 24. oktober 2012 Skrevet 24. oktober 2012 (endret) Det kommer ann på hva slags Julebrus det er snakk om, Tsjuden. Det er det samme som å si at "du får da bil med åtte seter". Jeg vet ikke om noen bedre julebrus i alle fall. Har ikke fått prøvd så mange hittil i år. Skulle nesten kjørt på med en julebrustest, men jeg er så lat på sånt. Smaker det godt, så smaker det godt. Dessuten er brun og rød julebrus to forskjellige ting, og kan i mange tilfelle være like gode, på hver sin måte. Jeg drakk brun julebrus sist helg. 1,5L flaske var den fra hamar, den er best! Endret 24. oktober 2012 av Tsjuden
Sexylubb1 Skrevet 24. oktober 2012 Skrevet 24. oktober 2012 Den blir spesialimportert til mange butikker her i Bergen i alle fall. Folk foretrekker den over Hansa sine
Slimda Skrevet 24. oktober 2012 Skrevet 24. oktober 2012 Jeg drakk brun julebrus sist helg. 1,5L flaske Finner vel flere enn én som leverer julebrus i brun farge? Uansett, var denne typen: (nr. 3 fra venstre) Fåes den i 1,5 litersflasker?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå