Gå til innhold

liste over beste "stand-alone" spill

Anbefalte innlegg

Skrevet

her er det en liste over 49 spill som ikke er med i noen spillserie. altså spill som verken er eller har en oppfølger (som er annonsert i hver fall).

ganske spennende lesning. får en til å tenke på hvor få store spill som ikke får en oppfølger. selfølgelig mange ting man kan pirke på, men jeg må absolutt si meg enig med førsteplassen, siden dette er et av mine absoulutte favoritspill.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kul liste, men ganske utrolig at jeg bare hadde spilt et av de, nemlig nintendogs (og dette spillet kommer vell garantert med en oppfølger)...

Mange spill jeg ikke hadde hørt om..

Psychonauts skal jeg prøve!! :thumbup:

Skrevet

Stilig liste. Absolutt nokre spel som kunne fortjent ein oppfølgar, og mange av dei eg er glad for aldri fekk ein nr. 2.

Sida minte meg nok ein gong på kor fantastisk Sacrifice og Undying var. Dette er 2 av spela eg har på mi topp 10 liste over beste spel nokon gong.

Skrevet (endret)

Kul liste, har vel ca tre av spillene og hørt om ca 15 av dem. Uansett, når jeg ser på listen, ser jeg at det ikke er SÅ mange spill som "ikke fikk en oppfølger men burde", som jeg trodde.

Endret av gormers
Skrevet

Har vel spilt sånn ca 20 av de spillene på den listen, men savner naturligvis Realms of the Haunting.

Nå fikk jeg forresten lyst til å spille Loom igjen. :)

Gjest Slettet-NIoHlfL
Skrevet

Fahrenheit er på listen som nummer 15, under sitt amerikanske navn Indigo Prophecy...

Skrevet

Det kommer vel etterhvert et nytt spill fra de som lagde fahrenheit, heavy rain tror jeg det var. De hadde litt problemer med å få personen til å se ekte ut i filmen, men det høres ut som at spillet ihvertfall vil bli "følelsesladet", og kommer til å gjøre deg trist som slutten på drømmefall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...