Gå til innhold

Din beste opplevelse fra TG


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har selv bare vært på TG en gang. Det var kanskje den kuleste uka i mitt liv!

 

Beste minne var da vi satt å så på Refusion ta Twin Emp. Så satt det noen ved siden av oss som vi var venner med ingame uten at vi viste det. Jævelig fett å møte noen på den måten!

Endret av Zeelot
Lenke til kommentar

Da vennegjengen min spilte musikk fra Megaman 2 høyt over anlegget. Jeg rullet sammen liggeunderlaget midt, festet det rundt armen og startet og skyte folk Megaman-stil. Det morsomme er at det plutselig kommer en helt ukjent person som har hørt musikken løpende mot meg med sitt liggeunderlag rundt sin arm. Så der var vi to mednerder som aldri har sett hverandre løpende rundt til NES-musikk mens vi nynnet med og duelerte med liggeunderlagende våre.

 

Det var et herlig geek-øyeblikk.

Lenke til kommentar

havne på tredjeplass i CnC3-turneringen nå sist TG :p aldri kommet så langt i en spill/data-konkurranse før

 

ellers må det nevnes første gang jeg var på tg i 2005. Da hadde de registreringen inne i hallen på en platform med fabelaktig oversikt over hele hallen. Øyeblikket når jeg gikk inn dit og så alle maskinene var rimelig, rimelig kult.

Lenke til kommentar

vel, jeg spilte en del open ttd, og møtte en haug med nye folk oga dette :)

 

morsomste var vel når jeg gaffa søstern og bar hu rundt i skipet pluss at jeg prøvde å selge hu til høystbydende. fikk desverre ingenting for hu, ikk eengang en sånn energislusjgreie :p

var kjempemorro, dreiv å teipa sånne [FORSIKTIG] klistremerker på folk også, politimenn, tv reportere, crew osv, ingen som merka det :p

Lenke til kommentar
Jeg syns rett og slett hele TG var en veldig bra opplevelse. Beste øyeblikk var kanskje da hele gjengen var samlet og så på rare videoer på nett. Det ble mye latter :p

8983997[/snapback]

Veldig enig :)

* kommentere alle postene til Deceiver * :ph34r:

* tenke *

Møtte jeg en god del venner og bekjente, det var koselig.

Likte godt turen tilbake til skiper fra hamar sentrum :)

Endret av Lord-Myrrah
Lenke til kommentar

Min beste TG opplevelse kom på en litt merkelig måte, da jeg og en kompiss skulle "utforske" sentrum litt. Endte med at vi valset rundt i Hamar klokken 4 om natten, uviss om hvor vi var. Vi gikk i noen gater med store hus, så vi ikke klarte og se skipet, hørte bare musikken. Så plutselig rundte vi ett hjørne og så hele Vikingskipet reise seg og bassen bare økte ekstremt.

 

God,god følelse.

Kom selvsagt at jeg var smålei av å traske rundt i Hamar i 3 timer..

Lenke til kommentar
Jeg syns rett og slett hele TG var en veldig bra opplevelse. Beste øyeblikk var kanskje da hele gjengen var samlet og så på rare videoer på nett. Det ble mye latter :p

8983997[/snapback]

Veldig enig :)

* kommentere alle postene til Deceiver * :ph34r:

* tenke *

Møtte jeg en god del venner og bekjente, det var koselig.

Likte godt turen tilbake til skiper fra hamar sentrum :)

8984139[/snapback]

Ja, den turen var fin. Og kald :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
øyeblikket hvor lyset slukker første kvelden er vel kanskje det beste øyeblikket med hele TG.

9064130[/snapback]

Åh. Herlige greier.

 

TG06 var mitt første TG og vi kom dessverre litt seint, da han jeg skulle sitte på med måtte jobbe tidligere på dagen. Hele turen bygde forventningene seg opp, og den følelsen da jeg kom inn i skipet første gangen. Sinnsykt ^^,

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...