Gå til innhold

Prince of Persia 3: The Two Thrones


Anbefalte innlegg

Jeg har konfirmert meg nå nylig og pengene brenner i lomma ^^ Jeg har bestemt meg for å kjøpe en x-box 360, men jeg lurer på om Prince of Persia 3: The Two Thrones er verdt å kjøpe? Tar det lang tid å fullføre? Jeg er ute etter et spill som kan gi deg mange morsommer stunder pluss noen utfordringer.... Jeg har spilt God of War på Play Station 2, og det var love at first sight... Men nå vil jeg ha et lignende spill til x-box... Kom med forslag samt innformasjon om spillene. Jeg setter også pris på informasjon om Prince of Persia 3: The Two Thrones, fra folk som har det og har fullført det.

 

På forhånd takk.

 

-stiaN

Endret av -stiaN
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-NIoHlfL

Two Thrones er ikke et X360-spill men til den orginale xbox'en, og så vidt jeg vet funker ikke det spillet på X360. Spillet er heller ikke særlig langt ca 10 timer. Ninja Gaiden har nok flere fellestrekk med GoW, og selv om det er et orginalt xbox-spill funker det på X360.

 

Til min kunnskap er det ikke noe X360-spill som ligner på GoW, ihvertfall kommer jeg ikke på noe her og nå. Ninety Nine Nights kanskje, men etter hva jeg har hørt er ikke det noe særig bra.

Lenke til kommentar
Hvis du vil ha et spill med mange muligheter og mye underholdning ville jeg ventet på Assassin's Creed :)

8937387[/snapback]

 

Hadde sett bare en trailer av Assassin's Creed når jeg startet dene tråden, nå som jeg har sett flere er det absolutt ingen tvil. Assassin's Creed ftl! <3<3<3

Endret av -stiaN
Lenke til kommentar
Hadde sett bare en trailer av Assassin's Creed når jeg startet dene tråden, nå som jeg har sett flere er det absolutt ingen tvil. Assassin's Creed ftl! <3<3<3

8941202[/snapback]

 

ftl? Hehe.

 

Uansett, Prince of persia er ålreit, men ikke mye mer enn det. Ninja Gaiden er skitkult, og otogi er ganske bra det og.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...