Gå til innhold

Alt om Friends


Anbefalte innlegg

Forresten, har noen lyst å lage en Friends-Quiz? Jeg har allerede laget en quiz (Stargate-quizen), men er litt for lat til å lage en Friends Quiz selv :p

8931061[/snapback]

Hvordan gjør man det..?

Via en internettside? Her på forumet?

:xmas:

 

Edit:

NB: Jeg har faktisk sånn Friends-spill til Ps2, kom jeg på..

Tragisk kjedelig! :D

8931515[/snapback]

 

haha det spillet har jeg også , det er utrolig dårlig :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Egentlig kunne Friends kvitta seg med hele jentegjengen. Ikke en sjel av dem er morsomme. Anniston kunne hatt en gjesterolle, så ville vi gutta hatt noe fint å se på.

 

Egentlig er det kun gutta som duger. Ross har virkelig potensiale, men desverre bestemte manusforfatterne seg for å presse han inn altfor mange sentimentale scener. Chandler var også til tider en artig kar, med mange kvikke kommentarer og tørre vitser. Desverre ble han tøffel med Monica på sin eldre dager, og endte opp som en kjedelig type.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Selv har jeg alltid likt Chandler best. Utrolig festlig sans for humor. Jeg syns det var utrolig spennende å se "Behind the scenes" av serien før sesongavsluttningen av sesong ti, som for øvrig ligger ute på youtube. Phoebe har jo alltid vært helt spesiell når det både kommer til humor, og sangene sine. Det er forresten veldig rart å se hun synge de klassiske sangene når hun er "Lisa Kudrow". :p

 

Hele sieren er forresten herlig!

Lenke til kommentar
  • 5 år senere...

Phoebe kvalifiserer seg lett som en av tidenes mest irriterende tv-karakterer.

Huff.. Var det ikke Lisa Kudrow den som vant priser for sin rolle? Og bare Jennifer Aniston som klarte å vinne en emmy etter sesong 10 var ferdig?

 

Friends hadde ikke vært bra uten Phoebe sin karakter, for uten hun så fungerer ikke Joey i mixen, uten Joey fungerer ikke Chandler.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...
  • 3 uker senere...
  • 6 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Når serien først ble sendt, så syntes jeg og at Phoebe var den svakeste karakteren, men i voksen alder har jeg fått mer og mer sans for henne! Scenene der hun parodierer Joey sin agent er geniale, og hun er den eneste som har et liv utenfor gjengen, så hun bringer inn litt liv og luft innimellom, noe som gjør at serien ikke blir klaustrofobisk og "innavlet". Jeg tror ikke at serien ville overlevd så lenge som den gjorde uten henne.

 

Jeg har mange favorittscener fra serien, men den eneste serien som fortsatt gir meg krampelatter selv idag, etter utallige visninger, er faktisk scenen med Ross og Mike. Når Ross skal ta telefonen og Mike kaster seg etter den... jeg flirer bare ved å tenke på den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...