Gå til innhold

Hund druknet i elv!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ikkje det at eg hadde kome til å gjort det same sjølv, men er det der egentlig så forferdelig?

8917120[/snapback]

 

Å drukne et uskyldig dyr. Hva som er forferdelig? (...)

 

Jeg blir provosert over folk som bare tenker på å gjøre noe sånt, man kan avlive et dyr på en human måte.

Lenke til kommentar

Fy F...n :nei:

 

Det finnes mange vonde mennesker der ute.

 

Men at de ikke hadde mulighet for å omplassere hunden, det stiller jeg også ett stort spørsmål ved.

 

Synes synd på den hunden, håper at den ikke måtte lide mye før den ble henrette.

 

Tenker da på om de som har hatt hunden, om de har banket den opp :hmm:

 

Men den hunden ser ikke så gammel ut, kanskje den ble gitt som julegave til barna, som deretter ikke klarte å ta vare på den, eller at ferien er rett rundt hjørnet ?

 

Har selv den tredje hunden ifra FIDO, og synes det har vært kjekt å få hunder som har hatt det j.....g fra før av.

 

Håper de tar den j......n som har gjort dette :mad:

 

RIP, Dog.

 

Vennlig Hilsen

 

W_B

Lenke til kommentar
Ikkje det at eg hadde kome til å gjort det same sjølv, men er det der egentlig så forferdelig?

8917120[/snapback]

 

"Nei da".

 

Hey,vi tar en random bikkje,binder stein til halsbåndet og tvinger den uti elva! :thumbup:

 

Eller bare ikke? Skjønner du ikke hva som er forferdelig her har du jaggu et stort problem!

Lenke til kommentar
Håper de som har gjort det der blir tatt og får en fin straff, selv om sjansene er ufattelig små.

8918093[/snapback]

Ditto.

 

Når en først har anskaffet seg et dyr så får en ta seg av det også, ikke bare dumpe det som et eller annet leketøy.

Lenke til kommentar
Så dere synes det er bedre at noen hadde slakta den, eller sparka den til den døde? Drukne den er humant nok

8919489[/snapback]

Langt i fra humant nok. Ta den med til dyrlegen. Men man er vel så egoistisk at man ikke gidder å betale for det, så man vil heller la dyret lide.

 

At det finnes mindre humaner måter å drepe et dyr på, betyr ikke at det er ok å drepe det på en ikke særlig human måte.

Lenke til kommentar
Vet nå hvem jeg skulle druknet!

8919667[/snapback]

Er det nå jeg skal si "Prøv deg" ?

 

Jeg veit om folk har gjort mye verre ting enn det der for å avlive kjeledyret sitt. Det beste hadde nok å kaste hunden i isvann(har selv nesten dødd sånn, ganske digg måte å dø på egentlig). Men ja, best å ta den til dyrlege.

Lenke til kommentar

Det er nå sommerferie rett rundt døra, og Ola og kari nordmann skal på tur, de har med de tre skriker ungene per,pål og espen :p

De har nettopp kjøpt seg en søt valp, men har ingen til å passe den i ferien... de slipper den løs.. og drar sin vei...

 

dette er faktisk begynt å bli vanlig hos flere :(

Det er i denne tiden at uskyldige dyr blir kvittet med på alle mulige groteske måter...

Dette er veldig synd og faktisk begynt å bli ett stort problem i Norge... men hva tenker de med? tror de f.eks en hund overlever og har det bra på rømmen in en stor by?

 

og lignende saker har blitt tatt opp før... var ett sted sørpå en hund ble funnet i vannet utenfor en brygge der foten var lenket fast i noe tungt noe og bare dumpet i sjøen :hm:

Endret av VikinGz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...