Gå til innhold

Hund druknet i elv!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva som er inni hue på folk som gjør sånt, tørr jeg ikke tenke på

Ett lite forsvarsløst dyr som blir drept på den måten er uakseptabelt.

 

 

Ett hundeliv er ett liv det å, du kan ikke bare gå å gjøre som du vil med det.

 

Er ikke verdens største fan av hunder, men når jeg ser no sånt blir jeg forbanna.

 

jeg mener seriøst at folk som gjør sånt mot dyr skulle fått laaaaange straffer, da mener jeg ikke bare 30 dager i fengsel.

 

 

vist jeg hadde sett noen folk gjøre sånnt mot dyr hadde jeg banka de så syykt opp.

 

Det hadde jeg forsvart med at de må få banka vett inn i hue!

Lenke til kommentar
Hva som er inni hue på folk som gjør sånt, tørr jeg ikke tenke på

Ett lite forsvarsløst dyr som blir drept på den måten er uakseptabelt.

 

 

Ett hundeliv er ett liv det å, du kan ikke bare gå å gjøre som du vil med det.

 

Er ikke verdens største fan av hunder, men når jeg ser no sånt blir jeg forbanna.

 

jeg mener seriøst at folk som gjør sånt mot dyr skulle fått laaaaange straffer, da mener jeg ikke bare 30 dager i fengsel.

 

 

vist jeg hadde sett noen folk gjøre sånnt mot dyr hadde jeg banka de så syykt opp.

 

Det hadde jeg forsvart med at de må få banka vett inn i hue!

8921836[/snapback]

 

Du vet, folk kan gjøre så mye her i dette landet uten å få svi for det... En kan godt si dyreplagere, voldtektsforbrytere o.s.v er heldige... Men hva med de det går utover? De er det ingen som bryr seg om. Men dette blir vel en annen diskusjon... :hmm:

Lenke til kommentar
Hva som er inni hue på folk som gjør sånt, tørr jeg ikke tenke på

Ett lite forsvarsløst dyr som blir drept på den måten er uakseptabelt.

 

 

Ett hundeliv er ett liv det å, du kan ikke bare gå å gjøre som du vil med det.

 

Er ikke verdens største fan av hunder, men når jeg ser no sånt blir jeg forbanna.

 

jeg mener seriøst at folk som gjør sånt mot dyr skulle fått laaaaange straffer, da mener jeg ikke bare 30 dager i fengsel.

 

 

vist jeg hadde sett noen folk gjøre sånnt mot dyr hadde jeg banka de så syykt opp.

 

Det hadde jeg forsvart med at de må få banka vett inn i hue!

8921836[/snapback]

 

Du vet, folk kan gjøre så mye her i dette landet uten å få svi for det... En kan godt si dyreplagere, voldtektsforbrytere o.s.v er heldige... Men hva med de det går utover? De er det ingen som bryr seg om. Men dette blir vel en annen diskusjon... :hmm:

8922278[/snapback]

 

 

Ja sant det, Vist jeg hadde banka de folka hadde jeg fått 1 uke i fengsel eller 1000 kr i bot... :roll:

Lenke til kommentar

Det hele spoers det, hva hvis hunden angrep noen? Hadde saa klart avlivet den da, men kanskje ikke paa den maaten....

 

 

ca. 1 og et halvt aar siden var det en i familien min som skjoet en schafer med hagle, fordi hunden hadde angrepet barnebarnet hans, som bare var en unge som knapt kunne gaa, hunden ble tydeligvis sjalu..

Lenke til kommentar
Bedre å drukne den enn å berre sleppe den fri å reise bort ivertfall.

8973539[/snapback]

shame on you :mad: hva med å finne eier til den heller? om de druknet den mens den va levende må det ha vært et rent helvete for hunden den siste tiden den levde, sank sakte men sikkert ned mot havbunnen og den prøvde å svømme oppover men klarer det ikke pga de tunge steinene dra den ned! fy faen jeg blir irritert , stakkars hund!

Lenke til kommentar

Jeg blir så sinnsykt forbanna på sånne jævler som finner på å gjøre noe sånt. Et skudd i hodet er en mye bedre måte å gjøre det på om du absolutt ikke gidder betale for en sprøyte, selv om dette selvfølgelig er det beste.

 

Jeg syns synd på deg, Zimmen. Jeg respekterer at vi ikke deler synet i visse saker, men jeg syns synd på dere som ikke ser det forferdelige i denne saken ...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM
Får vondt inni meg av å lese og høre om slikt.

8990054[/snapback]

Jeg også. Det rett og slett forferdelig å lese slike ting. Kan ikke folk bare ta til fornuft!

Lenke til kommentar

Det har jo f.eks. lenge vore ein vanleg måte å avlive katter på å stappe dem ned i ein søppelsekk og feste den rundt eksospotta på ein bil. Det er etter mi meining verre.

 

Cryflopp: I det forgje innlegget mitt så nevnte jeg aldri noko om omplasering for hunden. Jeg sa at det er bedre å avlive den (kunne dog vore gjort på ein meir human måte), enn å berre jage den bort så den kan få sulte ihjel istedet.

 

Det eg reagerer på er at det virker som om enkelte her forventer at politiet skal sette igang ein storstillt aksjon får å finne ut kven som har gjort det. Politiet bør ha betre ting å gjere enn slike fillesaker. Ver så snill, ta ein titt rundt dere, så skal dere få se at dette ikkje er noko galt i forhold til mye annet.

Endret av Zimmen
Lenke til kommentar
Bedre å drukne den enn å berre sleppe den fri å reise bort ivertfall.

8973539[/snapback]

 

fy faen er alt jeg har å si, å si noe sant... enten så er du hjernedød eller så har du ikke respekt for dyr og andre en deg selv :mad:

8974110[/snapback]

 

Helt enig. Håper for guds skyld at Zimmen ikke får seg noe kjæledyr med det første. Ikke for min egen del, men for det stakkars kjæledyret.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...