Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Nå er det vel ikke sånn at man enten ønsker vennskap eller ønsker noe mer? Det finnes utallige jenter jeg har vært keen på som jeg fortsatt er god venn med, rett og slett fordi de er fantastiske personer som er morsomme å henge med. Følelser går over etterhvert, så det er sjeldent ett problem om du gir det litt tid om det skulle gå til hundene med flørtingen..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå er det vel ikke sånn at man enten ønsker vennskap eller ønsker noe mer? Det finnes utallige jenter jeg har vært keen på som jeg fortsatt er god venn med, rett og slett fordi de er fantastiske personer som er morsomme å henge med. Følelser går over etterhvert, så det er sjeldent ett problem om du gir det litt tid om det skulle gå til hundene med flørtingen..

 

Det har du helt rett i, men det funker ikke like lett for alle

Lenke til kommentar

Det er jeg som skrev posten om venninnen som jeg mulig skulle treffe. Jeg tror jeg ville klart å la følelser gå over for henne, men nå er jeg rimelig betatt, og hun er en fantastisk jente jeg ikke vil la følelsene bare flyte vekk fra.

Jeg sliter dog med å tolke noen ting ang gjensidig interesse; Hun tar ofte kontakt med meg, hun nevner hver gang vi har noe felles, hun ler av vitsene og humoren min, og virker interessert i å treffe meg. Hver gang jeg kommer med et forslag om å treffes, sier hun at hun ja, det blir hyggelig, det har jeg lyst til osv..

MEN, nesten hver gang avlyser hun det med en eller annen unnskyldning. Hun startet også å sende meg noen hjertet over chat, men dette har hun også sluttet med. Allikevel fortsetter hun å ta kontakt, og virker veldig gira på å treffes osv. Noen som har noen synspunkt?

 

Postet av anonym: 43cfe5fb36ac3be1bd07d52621a5f356

Lenke til kommentar

Det er jeg som skrev posten om venninnen som jeg mulig skulle treffe. Jeg tror jeg ville klart å la følelser gå over for henne, men nå er jeg rimelig betatt, og hun er en fantastisk jente jeg ikke vil la følelsene bare flyte vekk fra.

Jeg sliter dog med å tolke noen ting ang gjensidig interesse; Hun tar ofte kontakt med meg, hun nevner hver gang vi har noe felles, hun ler av vitsene og humoren min, og virker interessert i å treffe meg. Hver gang jeg kommer med et forslag om å treffes, sier hun at hun ja, det blir hyggelig, det har jeg lyst til osv..

MEN, nesten hver gang avlyser hun det med en eller annen unnskyldning. Hun startet også å sende meg noen hjertet over chat, men dette har hun også sluttet med. Allikevel fortsetter hun å ta kontakt, og virker veldig gira på å treffes osv. Noen som har noen synspunkt?

 

Postet av anonym: 43cfe5fb36ac3be1bd07d52621a5f356

 

Jeg tror kanskje hun liker deg jeg:) Men mulig hun er redd du ikke føler det samme? Og derfor avlyser hun, fordi hun blir nervøs? Det kan jo være en mulig forklaring.

Endret av Lykketroll2
Lenke til kommentar

En hyggelig forklaring jeg likte, da satser vi på det :p

 

Noen tips til hva jeg skal gjøre om jeg skal foreslå å treffes? Av tidligere erfaringer, syns jeg det å ta en kaffe blir litt for "stramt", værtfall mtp at vi kjenner hverandre ganske godt. Jeg tenker å foreslå noe hjemme hos en av oss, evnt så møter jeg henne nå og da i helgene i fest-sammenheng, og ting som grenser og sjenanse blir jo da ofte skyvd under teppet.

Greia er jo at det hovedsakelig er jeg som har foreslått å treffes tidligere, føler det blir litt masete om jeg fortsetter å foreslå?

 

Postet av anonym: 43cfe5fb36ac3be1bd07d52621a5f356

Lenke til kommentar

En hyggelig forklaring jeg likte, da satser vi på det :p

 

Noen tips til hva jeg skal gjøre om jeg skal foreslå å treffes? Av tidligere erfaringer, syns jeg det å ta en kaffe blir litt for "stramt", værtfall mtp at vi kjenner hverandre ganske godt. Jeg tenker å foreslå noe hjemme hos en av oss, evnt så møter jeg henne nå og da i helgene i fest-sammenheng, og ting som grenser og sjenanse blir jo da ofte skyvd under teppet.

Greia er jo at det hovedsakelig er jeg som har foreslått å treffes tidligere, føler det blir litt masete om jeg fortsetter å foreslå?

 

Postet av anonym: 43cfe5fb36ac3be1bd07d52621a5f356

 

hmmm, du må nesten bare prøve. Man vinner ikke uten å satse noe. Jeg er absolutt ingen ekspert, men kan kanskje være lurt å roe ned litt hvis hun enda en gang sier nei/avlyser. Hva dere kan gjøre, det spørs jo litt på hva du/dere liker. Noen forslag: Filmkveld, gå en tur, gå på ski hvis det er mulig, eller skøyter og bowling kan jo være morsomt.

 

Er jo perfekt hvis det er litt kaldt, så har du en unnskyldning for å varme, enten det er på tur eller dere ser film. Går an å være litt "sleip" også, jeg vil heller si lur, hvis dere er hjemme hos deg. Skru ned varmen så det blir litt kaldt inne. hehe. Når du varmer får du jo berøring, og det er vel en start?:)

 

Uansett, lykke til :)

Endret av Lykketroll2
Lenke til kommentar

Jeg ble nylig rejecta av en smålubben toer med herpes. WTF!?

 

Jeg prøvde meg fordi jeg tenkte at hun umulig kan synes at hun er for bra for meg, men så feil kan man ta.

 

Alt har foregått i edru tilstand over cirka 3-4 uker.

 

Akkurat nå befinner jeg meg veldig langt nede. :cry:

 

Postet av anonym: 31a7932b145f838a73edaa7973db9a7d

De "styggeste" kan i mange tilfeller være dem som er vanskeligst og nå. Sats heller midt på treet, der myldrer det av lettvinne jenter.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

De "styggeste" kan i mange tilfeller være dem som er vanskeligst og nå. Sats heller midt på treet, der myldrer det av lettvinne jenter.

 

Det spørs litt om hvor bra du selv ser ut. Om man ser ut som Brad Pitt og prøver seg på en jente som er stygg, så hender det ofte at hun ikke "tror" på deg og avviser deg, som i det er for godt til å være sant.

 

Er man derimot på samme nivå utseeendemessig, pleier det nok å gå bedre

Lenke til kommentar

Poster denne her også jeg..

 

Har ett problem og føler at ikke det kan fikses.. Meg og kjæresten hadde sex (med kondom) og flott var det. Etterpå så begynner jeg og snakke om at vi har vært så flinke til å prøve ut så mye forskjellig, Så spurte hun om jeg hadde funnet noen flere fantasier som tente meg, Så svarte jeg at bare det og "gjøre-det" andre steder kan virke spennende og fornyende og bedre.. SÅ PINADE TROR DERE IKKE HUN begynner å snakke om sin fortid om sexlivet at hun gjorde det her, og der, på lekeplassen, på ett kjøpesenter. Hun sa at dette var med hennes aller første kjæreste da og hun bare var 13-14 år osv og hadde ikke så mye i nøtta da kanskje. Hun trodde vel hun bare var kreativ og kom med forslag som kanskje jeg ville like.. Men jeg ble så utrolig såra!! :( jeg har sakt til henne før at JEG HATER LØSTØSER da burde hun hvertfall ikke si sånt! Er det bare meg som overreagerer her? Dere kan tro hva dere vil men jeg sitter her, Skriver dette og tar det tungt.. Jeg tar det tungt fordi hun er jenta mi, Jeg er "glad" i henne, Og nå føler jeg at hver gang jeg vil komme til å se henne framover så alt jeg vil se er en eller annen gutt uten å vite hvem har peiset på henne her og der. Hun mente helt sikkert ikke vondt, Men det såret meg så jææævelig! Hun skjønte ikke hvorfor jeg ble sur først engang. Det er klart det høret fortiden til, Men jeg har aldri hatt en ORDENTLIG kjæreste med forhold før, Og nå er jeg ikke sikker på om jeg har det engang. Syns det var tåpelig og blåse noe sånt opp. Men hva skal man tro? Er jeg emosjonelt ødelagt eller burde jeg bare legge det bak meg? Har lyst å gråte pga det. Men jeg er mann så tillater ikke meg og gjøre sånt. ååååå fy faen erre mulig. Det var en feiltagelse og bli en ekstra dag og overnatte (Søndag til Mandag) bare fordi jeg har tatt ut ferie fra jobben.. Hjelp meg folkens.. Det beste bildet jeg hadde av henne var fra den 5.nov til vi ble sammen den 19.nov.. Fordi da kjente jeg ikke henne så godt og det var bare "du og jeg pus" Føler jeg har fått vite for mye liksom! Jeg bare tenkte at hun har helt sikkert hatt ett sexliv før der igjen og det ekke noe iveien for det, Men nå føler jeg at det gode bildet jeg hadde av henne er ØDELAGT. Det ble litt ødelagt da jeg fikk klamydia av henne, Men vi fikset det på fordi vi trøstet hverandre og sa at nå har iallefall begge lært, Det var ikke bare ditt ansvar. Men for faen så måtte hun jo prestere å si noe sånt! Og nå som alt begynte og bli så fint! Hun er kjempelei seg nå, Og det er fordi hun ser hvilket inntrykk det har gjort på meg. Jeg sitter bare der klarer ikke se på henne engang, Hele trynet mitt sier at jeg er lei meg og er oppgitt, Og hun gråter. Jeg føler/håper tiden vil klare å ta meg tilbake på plass og få samlet hodet mitt ellernoe. Hva skal man gjøre når man føler at det ikke kan fikses liksom og jeg er glad i henne i tillegg..

 

Jeg vil iallefall ha deres mening, Er rimelig sikker på at jeg får masse sånn "Du kanke oppføre deg sånn når det hører fortiden til!" Vel de som sier det har ikke lest ovenfor..

Lenke til kommentar

Kjenner meg igjen i situasjonen din. Mitt første forhold begynte som alle forhold som en dans på roser, etterhvert som vi ble bedre kjente så hadde vi noen "pillowtalks" hvor vi snakket ut om og hvor mange partnere vi hadde hatt, hvor vi hadde hatt sex og bla bla. Fant ut at hun hadde "nesten" hatt en trekant og detaljene bare brant seg inn i hodet mitt. Klarte ikke unngå å tenke på det, hele illusjonen om hvor "goodgirl" hun var bare knuste til tusen biter.

 

Den dagen jeg får et nytt forhold (god stund til) skal jeg ikke spørre og grave som sist. Vet du skriver at du ikke kan tenke på fortiden, men nå har du allerede dessverre funnet ut om det og da vet jeg hvor vanskelig det er å la være. Det beste hadde bare vært å aldri vite det. Men seriøst, uansett hvor mye du tenker på det, om du blir lei deg, sur på henne og det blir masse drama rundt det hele graver du bare forholdet deres sin grav, sakte men sikkert. Jeg fikk også en sexsykdom av eksen min så overaskene lik historie, derfor bør du også ta til deg følgende råd: Fortiden er fortiden, det er nå dere lever, verken i fortiden eller i fremtiden.

 

Om du sliter virkelig med å vite hvor "skitten" hun har vært kan det være lurt å prøve ut tingene du vil prøve ut med henne. Få henne med til dine fantasisteder. Det finnes nesten ingen grenser for hvor dere kan ha dere og hva dere kan gjøre. Skap nye gode seksuelle minner sammen. Det forholdet du er i nå kommer mest sannsynlig ikke vare livet ut, men det er en god erfaring så ikke la det være så selvdestruktivt som jeg har inntrykk av at det kommer til å bli om du fortsetter å tenke så mye på det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Klarte ikke unngå å tenke på det, hele illusjonen om hvor "goodgirl" hun var bare knuste til tusen biter.

Stillest vann har dypest grunn.

 

Selv den mest prektige jenten har skitne fantasier. Forskjellen er at snille jenter strekker seg langt for å holde et image som snill og er redd for å bli bedømt negativt. Sannheten er at de er som alle andre både på godt og vondt.

 

 

Har dere lagt merke til at når en dame blir med på ONS så sier dem nesten alltid noe sånt som "dette pleier jeg aldri å gjøre" eller som jeg hørte i helgen "jeg har aldri gått til sengs etter så kort tid"? Det er fordi de prøver å unnskylde seg og ikke vil framstå som løse. Jenter gjør alt i sin makt for å unngå et slikt stempel.

 

 

Det er klart, ikke alle jenter har hatt 100 partnere, men når du spør om antall partnere eller om sexsvaner generelt må du ta alle svar med en stor klype salt. Det beste er egentlig å la være å spørre. Du vil aldri helt kunne avgjøre når du får et ærlig svar.

 

Cunts er til for å dumpes. Pul dem og dump dem mens du er ung. Når du er 30+ kan du begynne å leite etter nonner og burugler.

 

 

Postet av anonym: 59e0dc635eb1b4b7c933b31311461d06

Aldersgrense på tråden - NÅ!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...