Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Dorian, det du sier kan jeg totalt relatere meg med, og forstår full ut. Er fordeler med både en ny partner og en fast.

Dette er noe jeg respekterer fullt ut. Jeg får en annen oppfatning av folk som bruker antall sexpartnere som noe å skryte av, for da virker det for meg som at det har en helt annen hensikt, og da blir det mer tragisk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Angående følelsesløs kontra flørtende med alle, så bryr man seg mindre om hver enkelt jente når man flørter med mange på en gang

 

Ikke sant, sier litt om folk som player.

Her er det ikke følelser eller hjernen som tenker, men kukken.

Myrdan, give it up. Alle "argumenter" og innsigelser du kommer med har vært i tråden tusen ganger og diskutert opp og i mente. Les tråden. Se etter Melisma. Les svarene hun har fått. Eller stikk over i "Noen jenter/gutter som er uenig med PUA-klanen?"-tråden.

Lenke til kommentar
Angående følelsesløs kontra flørtende med alle, så bryr man seg mindre om hver enkelt jente når man flørter med mange på en gang

 

Ikke sant, sier litt om folk som player.

Her er det ikke følelser eller hjernen som tenker, men kukken.

Kunne du vennligst utdype det der?

 

Du mener at når man har mange damer å holde styr på, og får mindre tid sammen med hver jente, så er det kukken som tenker på sex når du snakker med hver enkelt av de?

Lenke til kommentar
Dorian, det du sier kan jeg totalt relatere meg med, og forstår full ut. Er fordeler med både en ny partner og en fast.

Dette er noe jeg respekterer fullt ut. Jeg får en annen oppfatning av folk som bruker antall sexpartnere som noe å skryte av, for da virker det for meg som at det har en helt annen hensikt, og da blir det mer tragisk.

jeg har hatt 10000000000000000000,5 sexpartnere!

Lenke til kommentar
Angående følelsesløs kontra flørtende med alle, så bryr man seg mindre om hver enkelt jente når man flørter med mange på en gang

 

Ikke sant, sier litt om folk som player.

Her er det ikke følelser eller hjernen som tenker, men kukken.

Kunne du vennligst utdype det der?

 

Du mener at når man har mange damer å holde styr på, og får mindre tid sammen med hver jente, så er det kukken som tenker på sex når du snakker med hver enkelt av de?

 

Det jeg mener er at når man driver med systematisk sjekking av mange damer så er det kun for å få fitte, det er det som er målet her.

Når du får det, fortsetter du å sjekke og finner nye jenter du kan prøve deg på.

Det er ikke snakk om å finne seg en venn eller kjæreste. noen ganger så ender det jo opp med et vennskap, men det er ikke det som er målet her eller?

 

Playing er jo for å playe jentene for å komme i buksa dems, etter som jeg har skjønt og hørt.

 

I tillegg til det, så blir det brukt utspekulerte metoder for å få det til, pluss at du går på en hel haug med jenter på en gang/etter hverandre, for å sikkre deg vertfall en av dem.

 

Eller er det noe jeg har missforstått?

 

Hadde det vært jenter som holdt på sånn, hadde vi ikke kalt dem horer da?

Endret av myrdan
Lenke til kommentar
Det jeg mener er at når man driver med systematisk sjekking av mange damer så er det kun for å få fitte, det er det som er målet her.

Ehh, nei. Målet kan være så mangt; man kan være ute etter bedre social skills, ville bli en mer erfaren sexpartner, bli kjent med mange jenter for å finne "den rette" osv. Folk har vidt forskjellige motivasjoner for å drive med det, å generalisere her blir ikke hensiktsmessig. Er målet utelukkende å "få seg fitte" er den enkleste måten å gjøre dette på ved å skaffe seg noe fast, enten i form av fuckfriend eller dame, så da vil å sjekke mange damer bare være en unødvendig omvei.

 

I tillegg til det, så blir det brukt utspekulerte metoder for å få det til, pluss at du går på en hel haug med jenter på en gang/etter hverandre, for å sikkre deg vertfall en av dem.

Er det mange her som bruker "utspekulerte metoder"? Jeg oppfatter ikke at de som skriver her er spesielt utspekulerte.

 

Eller er det noe jeg har missforstått?

 

Hadde det vært jenter som holdt på sånn, hadde vi ikke kalt dem horer da?

Jeg hadde ikke kalt en jente som har mange sexpartnere for en hore. Hvis det er din første innskytelse å kalle en jente som er seksuelt erfaren for det sier det etter min mening mer om deg enn om jenta det er snakk om.

Lenke til kommentar
Ehh, nei. Målet kan være så mangt; man kan være ute etter bedre social skills, ville bli en mer erfaren sexpartner, bli kjent med mange jenter for å finne "den rette" osv. Folk har vidt forskjellige motivasjoner for å drive med det, å generalisere her blir ikke hensiktsmessig. Er målet utelukkende å "få seg fitte" er den enkleste måten å gjøre dette på ved å skaffe seg noe fast, enten i form av fuckfriend eller dame, så da vil å sjekke mange damer bare være en unødvendig omvei

 

Du som kan så mye om det, burde vel hvite hva FLERTALLET av de som driver med dette er ute etter?

Sjekke mange damer er en fin måte og få variasjon og ikke pule den samme dama hele tiden og sammtidig sikkre seg mus, for de som ikke har lyst på fast forhold.

Hvordan får du social skills av dette her? annet enn at du får litt bedre selvtillit, noe du tydligvis trengte siden du måtte gå frem på en sånn måte for å få deg noe.

 

Hva er målet ditt med dette?

 

Er det mange her som bruker "utspekulerte metoder"? Jeg oppfatter ikke at de som skriver her er spesielt utspekulerte.

 

Etter å ha lest en del i en bok som omhandler dette temaet så har jeg funnet ut at det faktisk er en del utspekulerte metoder.

Å sjekke opp så mange som mulig for å sikkre seg en, er bare en av mange.

 

Jeg hadde ikke kalt en jente som har mange sexpartnere for en hore. Hvis det er din første innskytelse å kalle en jente som er seksuelt erfaren for det sier det etter min mening mer om deg enn om jenta det er snakk om.

 

At du ikke hadde kalt de for hore eller løs, kommer vel ikke som en overraskelse?

 

Er din definisjon av seksuell erfaring virkelig å knulle så mange som mulig eller ha mange sexpartnere samtidig?

Endret av myrdan
Lenke til kommentar
At du ikke hadde kalt de for hore eller løs, kommer vel ikke som en overraskelse?

Ærlig talt, hvis ei dame er dritfin, og kan få seg et ligg uten å kaste vekk en kalori, så vil hun naturligvis få mange sexpartnere. Er det unormalt at hun har sex med mange menn bare fordi hun har muligheten til det? Om en dame kan ha sex når hun vil, har hun sex når hun vil. Å si noe annet er å hevde at damer skal undertrykke sexlysten sin, noe som er bare reint fjas.

Lenke til kommentar
At du ikke hadde kalt de for hore eller løs, kommer vel ikke som en overraskelse?

Ærlig talt, hvis ei dame er dritfin, og kan få seg et ligg uten å kaste vekk en kalori, så vil hun naturligvis få mange sexpartnere. Er det unormalt at hun har sex med mange menn bare fordi hun har muligheten til det? Om en dame kan ha sex når hun vil, har hun sex når hun vil. Å si noe annet er å hevde at damer skal undertrykke sexlysten sin, noe som er bare reint fjas.

 

Hvorfor skulle det være naturlig at hun får mange sexpartnere?

 

Selv om hun har muligheten til å få seg noe hver helg, så er det ikke sikkert at hun gidder å få seg noe hver dag.

Isåfall så holder hun seg til en og ikke slenger rundt med musa til en ny kar hver helg, det er usmakelig spør du meg og de fleste steder så blir du sett ned på hvis du gjør det.

 

Hadde jeg kommet over hun og havnet i senga med hun, så hadde jeg nok tenkt en del på de 100 andre guttene som var der før meg...

Jeg tror ikke jeg hadde giddi å rørt hun en gang om hun hadde vært så billig.

 

MEN, det er sånn jeg ser på jenter og hvil at jenter skal være, mulig jeg er veldig anderledes fra andre gutter på dette feltet her?

Lenke til kommentar
Etter å ha lest en del i en bok som omhandler dette temaet så har jeg funnet ut at det faktisk er en del utspekulerte metoder.

Å sjekke opp så mange som mulig for å sikkre seg en, er bare en av mange.

Så, du har lest en del i én bok, og mener derfor du har kunnskap til å dømme alle som er gjengangere i denne tråden?

 

Jeg dømmer ingen, jeg dømmer selve metoden og fremgangsmåten som blir brukt.

 

Men, jeg kan innrømme at jeg ikke syns noe særlig om folk som bruker disse metodene.

 

Er du en som aldri har vært bortpå en jente før og har 0 selvtillit så syns jeg derimot at det er bra at du lærer deg å sjekke.

Men, du trenger ikke prøve deg på halvpraten av jentene på utestedet av den grund.

Lenke til kommentar

Folk som er imot dette skjønner det jo ikke. Er en WIN WIN situasjon. Så lenge dama ikke vet om hva du driver med, så gir hun er god faen og elsker deg som du er. Med en gang folk finner ut hva som skjer er det oh noees...

 

Myrdan, du høres ut som en som kun har hørt om Mystery Method der man konsekvent bruker rutiner osv.

Endret av ArmenMinAU
Lenke til kommentar
Hvorfor skulle det være naturlig at hun får mange sexpartnere?

 

Selv om hun har muligheten til å få seg noe hver helg, så er det ikke sikkert at hun gidder å få seg noe hver dag.

Isåfall så holder hun seg til en og ikke slenger rundt med musa til en ny kar hver helg, det er usmakelig spør du meg og de fleste steder så blir du sett ned på hvis du gjør det.

 

Hadde jeg kommet over hun og havnet i senga med hun, så hadde jeg nok tenkt en del på de 100 andre guttene som var der før meg...

Jeg tror ikke jeg hadde giddi å rørt hun en gang om hun hadde vært så billig.

 

MEN, det er sånn jeg ser på jenter og hvil at jenter skal være, mulig jeg er veldig anderledes fra andre gutter på dette feltet her?

Herrefred. Hun høvler jo selvfølgelig kun over bra menn som er vanskelige å få. Man kan umulig si at hun er billig sånn sett. Er man billig er man "lett på tråden" altså satt litt på spissen, puler alt som kan puste. Er man HEIT og kan få menn når enn det skulle være, så kan man ha sex når man vil, og det er OFTE folk (attraktive som uattraktive) vil ha sex.

 

Du er kjempekonservativ om du mener hun har nødt til å holde seg til én mann hele tiden. Hva om hun ikke har tid til et forhold? Hva om hun er redd for å bli såret? Hva om hun rett og slett ikke vil? Å ha mange sexpartnere tilsvarer ikke å "slenge rundt med musa". Det betyr heller ikke at hun nødvendigvis har hatt 100 sexpartnere for guds skyld.

 

Men men. Det er synd for deg; vi andre får kose oss med de digge jentene vi da, så kan du ha det så godt. (:

Endret av Kakofoni
Lenke til kommentar
Jeg dømmer ingen, jeg dømmer selve metoden og fremgangsmåten som blir brukt.

 

Men, jeg kan innrømme at jeg ikke syns noe særlig om folk som bruker disse metodene.

 

Er du en som aldri har vært bortpå en jente før og har 0 selvtillit så syns jeg derimot at det er bra at du lærer deg å sjekke.

Men, du trenger ikke prøve deg på halvpraten av jentene på utestedet av den grund.

Du dømmer ingen? Det forrige innlegget ditt taler imot deg.

Jeg tror ikke jeg hadde giddi å rørt hun en gang om hun hadde vært så billig.

 

Hvilke metoder er det snakk om? Å flørte med flere samtidig, være ærlig om det og nyte livet?

 

 

Learning by doing, mann. Det er ikke slik at man kan lese hvordan man skal bli bedre med jenter og få bedre selvtillig, også er drømmedama den første man møter på neste gang man drar på byen.

Lenke til kommentar
Etter å ha lest en del i en bok som omhandler dette temaet så har jeg funnet ut at det faktisk er en del utspekulerte metoder.

Å sjekke opp så mange som mulig for å sikkre seg en, er bare en av mange.

Så, du har lest en del i én bok, og mener derfor du har kunnskap til å dømme alle som er gjengangere i denne tråden?

 

Jeg dømmer ingen, jeg dømmer selve metoden og fremgangsmåten som blir brukt.

 

Men, jeg kan innrømme at jeg ikke syns noe særlig om folk som bruker disse metodene.

 

Er du en som aldri har vært bortpå en jente før og har 0 selvtillit så syns jeg derimot at det er bra at du lærer deg å sjekke.

Men, du trenger ikke prøve deg på halvpraten av jentene på utestedet av den grund.

Du høres litt bitter ut. Men hvær sin smak, noen smaker ræva andre slikker bak.

Lenke til kommentar
Ehh, nei. Målet kan være så mangt; man kan være ute etter bedre social skills, ville bli en mer erfaren sexpartner, bli kjent med mange jenter for å finne "den rette" osv. Folk har vidt forskjellige motivasjoner for å drive med det, å generalisere her blir ikke hensiktsmessig. Er målet utelukkende å "få seg fitte" er den enkleste måten å gjøre dette på ved å skaffe seg noe fast, enten i form av fuckfriend eller dame, så da vil å sjekke mange damer bare være en unødvendig omvei

 

Du som kan så mye om det, burde vel hvite hva FLERTALLET av de som driver med dette er ute etter?

Sjekke mange damer er en fin måte og få variasjon og ikke pule den samme dama hele tiden og sammtidig sikkre seg mus, for de som ikke har lyst på fast forhold.

Hvordan får du social skills av dette her? annet enn at du får litt bedre selvtillit, noe du tydligvis trengte siden du måtte gå frem på en sånn måte for å få deg noe.

 

Hva er målet ditt med dette?

Jeg sjekker ikke "systematisk", så dette får noen andre svare på. Grunnen til at jeg er interessert i dette er fordi jeg interesserer meg for hvordan folk er skrudd sammen og hvordan jeg selv er skrudd sammen.

 

At du hevder at man ikke får social skills av å være med andre mennesker er så grunnleggende ulogisk at jeg ikke gidder å kommentere det noe videre.

 

Er det mange her som bruker "utspekulerte metoder"? Jeg oppfatter ikke at de som skriver her er spesielt utspekulerte.

 

Etter å ha lest en del i en bok som omhandler dette temaet så har jeg funnet ut at det faktisk er en del utspekulerte metoder.

Én bok er ikke grunnlag nok til å kunne si noe generelt om dette.

 

Jeg hadde ikke kalt en jente som har mange sexpartnere for en hore. Hvis det er din første innskytelse å kalle en jente som er seksuelt erfaren for det sier det etter min mening mer om deg enn om jenta det er snakk om.

 

At du ikke hadde kalt de for hore eller løs, kommer vel ikke som en overraskelse?

Nei, sikkert ikke. Jeg har vel ikke markert meg som spesielt dømmende/bitter i noen av postene mine.

 

Er din definisjon av seksuell erfaring virkelig å knulle så mange som mulig eller ha mange sexpartnere samtidig?

Det er én definisjon av seksuell erfaring, men ikke den eneste.

 

Hvis du vil fortsette debatten foreslår jeg at du svarer på dette innlegget i tråden som er dedikert til dette temaet, så vi ikke spammer ned tråden med en debatt som vi har sett så altfor mange ganger før.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...