Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Speaking of which, jeg var på vei til jobb tidligere i dag da jeg passerte en ung jente som sa "high five" og holdt opp hånden, så jeg ga henne en high five uten å stoppe. Det var sært.

 

High five er sinnssykt bra på fest. Det du forteller om er kanskje en liten bommert :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest

trenger litt hjelp her...

 

Hvordan prater jeg med jenter som jeg veit er forelska/intresserte i meg? alltid satt ut hver gang jeg ser dem, men har lyst til å bli bedre kjent med dem... hvordan går jeg frem liksom???

 

anonym pga venner

Lenke til kommentar
Hvordan prater jeg med jenter som jeg veit er forelska/intresserte i meg? alltid satt ut hver gang jeg ser dem, men har lyst til å bli bedre kjent med dem... hvordan går jeg frem liksom??

Haha, sikker på at det ikke er omvendt? :D

 

Hvordan prate med noen som allerede er interesserte? Åpne opp munnen og se hva som kommer ut!

Lenke til kommentar
Gjest Guest_ok_*

Så entrèt jeg klubben i går da, inn med kompisene mine. Alt i skjønneste orden! Jeg skulle til å sette meg ned da jeg fikk intens øyenkontakt med ei jente som satt litt foran der jeg skulle sette meg. Vi ser hverandre godt i øynene, smiler, og etter 3 sekunder så reiser hun seg, stiller seg ved siden av meg, og sier... "aww, så lav du var da ;]" og gikk videre ut igjennom folkemengden.

 

Fant ikke på noe klokt å si før hun stakk, siden hun bare gikk rett etter hun hadde sagt det.

Lenke til kommentar
Så entrèt jeg klubben i går da, inn med kompisene mine. Alt i skjønneste orden! Jeg skulle til å sette meg ned da jeg fikk intens øyenkontakt med ei jente som satt litt foran der jeg skulle sette meg. Vi ser hverandre godt i øynene, smiler, og etter 3 sekunder så reiser hun seg, stiller seg ved siden av meg, og sier... "aww, så lav du var da ;]" og gikk videre ut igjennom folkemengden.

 

Fant ikke på noe klokt å si før hun stakk, siden hun bare gikk rett etter hun hadde sagt det.

"Jeg fikk lengden en annen plass" ?

:p

 

Forresten, hvordan klarte hun å si ";]"?

Lenke til kommentar
Gjest Guest_gjest_*
Hvordan prater jeg med jenter som jeg veit er forelska/intresserte i meg? alltid satt ut hver gang jeg ser dem, men har lyst til å bli bedre kjent med dem... hvordan går jeg frem liksom??

Haha, sikker på at det ikke er omvendt? :D

 

Hvordan prate med noen som allerede er interesserte? Åpne opp munnen og se hva som kommer ut!

Det blir noe helt annet enn å sjekke opp jenter jeg er intressert i! Føler at det blir så mye leve opp til: bør jeg handle nå? mister hun interessen? er det meininga at jeg skal gjøre noe, gå bort til henen elns. HJelp!

 

Og ja, hun er intressert i meg. fått bekreftet det av mange + blikket hennes

Lenke til kommentar
Så entrèt jeg klubben i går da, inn med kompisene mine. Alt i skjønneste orden! Jeg skulle til å sette meg ned da jeg fikk intens øyenkontakt med ei jente som satt litt foran der jeg skulle sette meg. Vi ser hverandre godt i øynene, smiler, og etter 3 sekunder så reiser hun seg, stiller seg ved siden av meg, og sier... "aww, så lav du var da ;]" og gikk videre ut igjennom folkemengden.

 

Fant ikke på noe klokt å si før hun stakk, siden hun bare gikk rett etter hun hadde sagt det.

"Jeg fikk lengden en annen plass" ?

:p

 

Forresten, hvordan klarte hun å si ";]"?

 

Hun sa nok "semikolon slutt-klamme". Åpenbart en bitch, bare forsøk å ignorere det etter beste evne.

 

Edit: når du ikke kom opp med en kontra der og da.

Endret av Kloever
Lenke til kommentar

really?

 

Jeg tolker det som om hun var interessert og bare flørtet med deg/sjekket hvor kul du var

 

 

Gjest med jente som er keen på deg,

 

når hun er keen på deg kan du si omtrent alt mulig og slippe unna med det.

Bare flørte med henne du. Ingenting du MÅ gjøre. Just have fun :)

Lenke til kommentar
really?

 

Jeg tolker det som om hun var interessert og bare flørtet med deg/sjekket hvor kul du var

 

 

Gjest med jente som er keen på deg,

 

når hun er keen på deg kan du si omtrent alt mulig og slippe unna med det.

Bare flørte med henne du. Ingenting du MÅ gjøre. Just have fun :)

 

Frister å gå bort til ei med a-cup og si "aaaw, så små pupper du hadde da ;]". Håper hun skjønner at jeg flørter.

Endret av Kloever
Lenke til kommentar
really?

 

Jeg tolker det som om hun var interessert og bare flørtet med deg/sjekket hvor kul du var

 

 

Gjest med jente som er keen på deg,

 

når hun er keen på deg kan du si omtrent alt mulig og slippe unna med det.

Bare flørte med henne du. Ingenting du MÅ gjøre. Just have fun :)

 

Frister å gå bort til ei med a-cup og si "aaaw, så små pupper du hadde da ;]". Håper hun skjønner at jeg flørter.

 

Få det på film ;) Om du er klar for fysiske represalier, så er det vel bare å prøve.

Lenke til kommentar
really?

 

Jeg tolker det som om hun var interessert og bare flørtet med deg/sjekket hvor kul du var

 

 

Gjest med jente som er keen på deg,

 

når hun er keen på deg kan du si omtrent alt mulig og slippe unna med det.

Bare flørte med henne du. Ingenting du MÅ gjøre. Just have fun :)

 

Frister å gå bort til ei med a-cup og si "aaaw, så små pupper du hadde da ;]". Håper hun skjønner at jeg flørter.

Når man velger å tolke ting gjennom perspektivet at folk flest er hyggelige og det meste de gjør i bunn og grunn har gode intensjoner er det enklere å ikke la seg påvirke negativt følelsesmessig i alle situasjoner. Raijins måte å tolke dette på fremmer non-reactiveness, istedenfor å tenke at "folk er drittsekker" tenker han på en måte som booster hans egen state. Man aner ikke noe om hva motivasjonen til folk man ikke kjenner og kun har korte samtaler med er for å handle som de gjør, så uansett hvordan man bestemmer seg for å vinkle situasjonen er det på basis av antakelser, og hvis man først har godtatt det faktum at tolkningen er basert på antakelser kan man like gjerne gjøre dem til positive antakelser.

Lenke til kommentar

Kalinken, du forstår meg xD

 

Faktisk, min erfaring er at positivitet er en ypperlig måte å møte negativitet på.

Hvis man fortsetter å være negativ mot en som bare er vennlig tilbake fremstår man lett som en bitch. Folk blir også overrasket når man reagerer med vennlighet istedetfor å gjøre noe negativt som de kanskje forventer.

 

Og som Kalinken er inne på, kan man frame alle slike ting til egen fordel.

 

"Selvsagt sjekker hun meg ut. Jeg er The Man :cool:"

 

 

Kloever, det er ikke hva du sier, det er hvordan du sier det. Og med det mener jeg også hvilke intensjoner som ligger bak dine ord og handlinger.

 

Hvorfor ville du si den puppekommentaren til jenta med de små puppene?

 

Som et eksempel trekker jeg frem Chosen.

 

Chosen, i godt humør, ser ei jente og hennes feite venninne.

Han stikker bort og åpner den tyngre av dem:

 

"Hei feiten, skal vi slåss?"

 

Ikke noen fysiske represalier. Only Glory Times.

 

Men, vekta til ei jente er ikke noe jeg tar sjansen på å spøke med.

Min erfaring er at vekta kan være et så sårt punkt hos jenter at det er best å holde seg unna.

Lenke til kommentar
Kloever, det er ikke hva du sier, det er hvordan du sier det. Og med det mener jeg også hvilke intensjoner som ligger bak dine ord og handlinger.

 

Ergo no prob å kødde med det minimale puppestellet hennes bare det er i en flørtende tone.

 

Edit: istedet for å spørre om vi skal slåss, spør jeg bare om vi skal se hvem av oss som har størst.

Endret av Kloever
Lenke til kommentar
Kloever, det er ikke hva du sier, det er hvordan du sier det. Og med det mener jeg også hvilke intensjoner som ligger bak dine ord og handlinger.

 

Ergo no prob å kødde med det minimale puppestellet hennes bare det er i en flørtende tone.

 

Edit: istedet for å spørre om vi skal slåss, spør jeg bare om vi skal se hvem av oss som har størst.

Jeg ville ikke køddet med noe som har såpass fokus fra samfunnet. Pupper, vekt er no go som neg-materiale (det finnes selvfølgelig unntak - jeg elsker å kødde med jenter som spiller på store pupper)

 

Jeg ble forsøkt AMOGet i dag ^^

 

He failed.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...