Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mer underholdning enn teori er absolutt ikke det jeg er ute etter. Se for deg de småleksjonene man fikk i hver episode av The Pick-Up Artist, hver episode hadde sin egen liten del hvor vi fikk en smakebit av teorien men ikke alt sammen. Det er noe sånt jeg kunne tenkt meg. Det må gjerne være tørt, bare det er saklig.

Lenke til kommentar
Mer underholdning enn teori er absolutt ikke det jeg er ute etter. Se for deg de småleksjonene man fikk i hver episode av The Pick-Up Artist, hver episode hadde sin egen liten del hvor vi fikk en smakebit av teorien men ikke alt sammen. Det er noe sånt jeg kunne tenkt meg. Det må gjerne være tørt, bare det er saklig.

Bare ta en titt på Jeffy Show eller han sin del av Transformations. Du kommer til å like det garantert. Det er jo ment som en "lære DVD".

 

Nei. Sex uansett.

Always works. Jenter elsker kåte gutter.

Endret av ArmenMinAU
Lenke til kommentar

Skal møte ei dame på byen i dag som jeg ikke har sett på ett år. Hun tok kontakt og spørte om hun husket "avtalen" vår om å hooke opp når hun ble singel, og hun er nå singel.

 

Er veldig nybegynner, og lurer på om noen har noen lyntips om hvordan jeg kan hale dette i land, setter pris på all hjelp :)

Lenke til kommentar

Hehe, sant det, men tenkte mer hvordan jeg skulle oppføre meg på utestedet. Gidder liksom ikke henge etter hun hele tiden, og vente på at hun skal komme tilbake fra do osv. Men blir jo for dumt om jeg skal bare drive å snakke med andre folk. Lurer også litt på hvordan jeg skal oppføre meg i forhold til venninnene hennes.

Lenke til kommentar

FD.

 

Jeg går lite ut, men er lei av å ikke mestre dette med jenter. Jeg greier alt annet, men med jenter har det gått i stå. Driver aktivt med idrett så har lite tid til å dra på byen, men nå er jeg skada for noen mnd. så har bestemt meg for å utfordre meg selv. Komme meg ut av konfortbobla og begynne å bli med sosial.

 

Sommerfest med jobben var første stopp for kvelden. Det starta bra dvs at jeg var sosial følte jeg prata med de fleste. Ja, det er der jeg er nå. Jeg drikker lite pga idretten, men etterhvert som alkoholmengden økte hos andre følte jeg meg mer og mer på utsiden. Jeg ble sittende å chode i et hjørne med noen eldre kolleger, snakke med en annen kollega utenfor doen - mens folk dansa og festa utenfor. Jeg greide bare ikke gå ut og slå meg løs.

 

Jeg merket at denne chode sirkelen jeg var i måtte jeg rømme fra så jeg stakk uten å si hade til noen ut og møte noen kompiser. Prøvde å pumpe state, funka Ok. Kompisen min og jeg forlot resten for å åpne jenter. Dette er vel egentlig første gang jeg prøver å gjøre det bevisst. Var på vei til å åpne to jenter som vi fikk øyekontakt med. Hva skal vi si syndromet kom og før vi visste ord av det var de opptatt med noen andre gutter. Fuck.

 

Gikk så inn på CafeConBar. Satte oss ned ved noen jenter. Åpna med å spørre om de hadde det bra og om de visste om et sted med bra musikk. Ut i fra hva slags musikk og sted de foreslo kjørte vi litt CF og erta dem litt i en søt tone. Av de fire var det bare en av dem som svarte skikkelig på spm. Resten begynte å snakke seg i mellom. Snakka sammen i ca 15 min. Samtalen gikk OK. Hun jeg snakka mest med gikk til baren. Følte at det gikk nedover så måtte avslutte med henne. Jeg ville helst rømme mens hun var i baren, men tvang meg selv til å forsøke å close ordentlig. Spurte om nummer, men hun ville ikke gi det bort. Da lo jeg, og sa at hun fikk kose seg videre i kveld.

 

Senere åpna jeg to jenter på Karl Johan, approachen funka dårlig. De mista raskt interessen. Fikk raskt følelsen av det iom at jeg stilte veldig mange spm og de svarte med få ord.

 

Etterhvert stakk jeg hjem.

Positivt

Jeg åpna bevisst for første gang.

Jeg trakk meg ikke da det gjorde vondt å være i situasjonen og ble for å spørre om nummer. Jeg ble rejecta. Stolt over at jeg ikke lyttet til choden som ville rømme. Viktig i det minste å prøve å close.

Jeg utfordra meg selv og fuckings AA.

 

Mye å jobbe med. Felten var skummel, men jeg lærer mer her tror jeg.

 

Skulle ønske meg en wingman i Oslo! Skal prøve å finne en.

Lenke til kommentar

Du glemmer noe viktig - ha det artig!

Mye er gjort bare man husker å ha det artig. Hvis du ikke har det artig, så merker jentene det og du virker mer creepy egentlig. Jenter like å ha det gøy -> DHV

 

Så husk, ha det artig!

 

Ha det morsomt og husk kino så er vanvittig mye gjort.

 

Edit: Har du noen ganger merket at "boys night out" har det med å bli det motsatte? Over har du grunnen.

Endret av Wisd0m
Lenke til kommentar
Du glemmer noe viktig - ha det artig!

Mye er gjort bare man husker å ha det artig. Hvis du ikke har det artig, så merker jentene det og du virker mer creepy egentlig. Jenter like å ha det gøy -> DHV

 

Så husk, ha det artig!

 

Ha det morsomt og husk kino så er vanvittig mye gjort.

 

Edit: Har du noen ganger merket at "boys night out" har det med å bli det motsatte? Over har du grunnen.

Jeg er klar over dette. Men jeg synes det er så innmari vanskelig å slå seg løs og danse og ha det morro. Jeg vil så gjerne gå ut og gjøre det, men det er noe inni meg som tar kontroll og stopper meg. I stedet stikker jeg ut for å stå utenfor utestedet, selv om jeg ikke røyker.

 

Jeg skulle ønske jeg greide å slå meg mer løs.

 

Personlig liker jeg faktisk best daygame, for da føles det ut som jeg slipper den party dimensjonen.

 

Dette er noe jeg jobber med. Har bestemt meg for å gå mye ut i sommer. Dette må fikses.

Lenke til kommentar

r0lf: Creds til deg for at du i det hele tatt tør å steppe the fuck up, og approacher! De aller fleste leser og leser, men går aldri ut og tester dette i praksis. Og alle som driver med dette vet veldig godt at field is king, og at den eneste måten du kan få hun deilige blondinen i baren, er å faktisk snakke med henne.

 

Snakk med alle, selv gutter som jenter. Dette er en øvingssak, og det at du ikke bare snakker, men faktisk gjør noe med det er gudd shit! Fortsett i samme spor, så vil du eventuelt se at det gir resultater.

 

Angående ting å si, kan du sjekke ut knektenes sjekkeskole: http://sjekkeskolen.vgb.no/

 

Have fun! ;)

Endret av Mido
Lenke til kommentar

Til dere high-5 fans: Det er ikke alltid det passer seg.

 

Today, I rode my bike to work. While biking on the road, I gave a hand signal for turning left. A car passing the opposite way veered towards me and attempted to give me a high five. I now have cuts all over my body and my bike is in two pieces. FML

Lenke til kommentar

Når det kommer til klemming innen første minuttet må jeg innrømme at det har funket relativt bra de få gangene jeg har prøvd det, og det uten at jeg har tenkt noe videre over det. Etter russetida med en del utprøving, både i fylla og litt mindre fylla slår det meg at det eneste som funker for min del er når jeg absolutt ikke tenker over saken, og bare har det morsomt. Tror russetida redda meg, fikk kommet meg ut oftere og bare prøvd ut teoriene. :)

 

Du glemmer noe viktig - ha det artig!

Mye er gjort bare man husker å ha det artig. Hvis du ikke har det artig, så merker jentene det og du virker mer creepy egentlig. Jenter like å ha det gøy -> DHV

 

Så husk, ha det artig!

 

Ha det morsomt og husk kino så er vanvittig mye gjort.

 

Edit: Har du noen ganger merket at "boys night out" har det med å bli det motsatte? Over har du grunnen.

 

Words of wisdom.

Endret av Atald
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...