Gå til innhold

Badeshorts - størrelse


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg tenkte jeg skulle kjøpe en badeshorts fra http://laredoute.no/ , men jeg er usikker på størrelsen. Siden jeg ikke får vist direkte link til produktet, så gir jeg dere instruksjon: herre -> badetøy -> badetøy -> tøff badeshorts (o neill)

 

Her står det en strørrelse i parantes og en uten, og jeg er usikker på hvilken størrelse jeg bør ha. I vanlige jeans bruker jeg 28/28 / 30/30 (feks Lee-jeans).

 

Håper noen kan hjelpe :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

 

Jeg tenkte jeg skulle kjøpe en badeshorts fra http://laredoute.no/ , men jeg er usikker på størrelsen. Siden jeg ikke får vist direkte link til produktet, så gir jeg dere instruksjon: herre -> badetøy -> badetøy -> tøff badeshorts (o neill)

 

Her står det en strørrelse i parantes og en uten, og jeg er usikker på hvilken størrelse jeg bør ha. I vanlige jeans bruker jeg 28/28 / 30/30 (feks Lee-jeans).

 

Håper noen kan hjelpe :)

8914683[/snapback]

 

Ja, bruker du 30/30, kjøp shortsen i 30. For å unngå ufrivillig nakenbading, er det viktig at du ikke kjøper den FOR stor.

Lenke til kommentar

Nakenbading er jo i vinden, har jeg hørt! Neida, fra spøk til alvor:

 

Hvis du går inn som jeg beskriver, og velger den rosa (istedenfor den blå), så får du en diverse størrelser å velge melleom som jeg ikke skjønner:

 

asasdafegfege.jpg

 

Kall meg idiot, som ikke skjønner størrelsene, men jeg håper på en forklaring, sånn at jeg får bestilt :)

Lenke til kommentar
LaRedoute har en veldig grei størrelsesguide. Sjekket den?

8915192[/snapback]

 

 

Ja, men kan ikke si den var så veldig grei, men.

 

Og nei, jeg er ikke jente.

 

*edit*

 

En som sa til meg at str. i parantes var vanlig jeans-str. Det kan i hvert fall virke fornuftig. Siden jeg bruker 28/30 rundt livet i jeans, så må jeg dermed bestille enten 36 (28) eller 38 (30). Dette virker logisk. Kan dette stemme?

Endret av Ob3yM3
Lenke til kommentar

En som sa til meg at str. i parantes var vanlig jeans-str. Det kan i hvert fall virke fornuftig. Siden jeg bruker 28/30 rundt livet i jeans, så må jeg dermed bestille enten 36 (28) eller 38 (30). Dette virker logisk. Kan dette stemme?

8915492[/snapback]

 

Det høres veldig riktig ut! Det i parentesen er nok tommer rundt livet!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...