Nacky Skrevet 21. juni 2007 Skrevet 21. juni 2007 Hva synes du er det beste spillet av: WoW, Lotro og GW?
Ayb Skrevet 21. juni 2007 Skrevet 21. juni 2007 (endret) Vil si jeg syns WoW er best, ettersom det er det første virkelige MMO-et jeg har spilt (har spilt GW og) og det har dermed liksom satt standarden for hvordan jeg syns MMO-er skal være. Har prøvd Lotro og, og hvis noen (du?) skal begynne med et av de nå ville jeg anbefalt Lotro. Endret 21. juni 2007 av GW
Bruktbilen Skrevet 21. juni 2007 Skrevet 21. juni 2007 WoW er et ganske bra mmorpg, anbefales sterkt. GW har deilig grafikk, miljø og det er gratis. Et flott spill på lik linje med WoW. Må faktisk si at jeg likte GW bedre enn WoW, det er så avslappende å spille det, i forhold til WoW.
Rulator Skrevet 21. juni 2007 Skrevet 21. juni 2007 Vil si jeg syns WoW er best, ettersom det er det første virkelige MMO-et jeg har spilt (har spilt GW og) og det har dermed liksom satt standarden for hvordan jeg syns MMO-er skal være. Har prøvd Lotro og, og hvis noen (du?) skal begynne med et av de nå ville jeg anbefalt Lotro. 8914177[/snapback] hehe wow er best, men du heter gw:D hehe
Ayb Skrevet 21. juni 2007 Skrevet 21. juni 2007 hehe wow er best, men du heter gw:D hehe 8914204[/snapback] Hehe. hvem har sagt at det står for guild wars? Men jeg lagde denne brukeren for å stille noen noobespm om det,så...
binko Skrevet 21. juni 2007 Skrevet 21. juni 2007 (endret) Det spørs helt hvordan du vil spille, tipper jeg. Vil du ha en ordentlig Roleplay opplevelse, anbefaler jeg Guild Wars. Grafikkmessig og følelsesmessig. For meg er WoW litt mer... "brute", så jeg anbefaler det for slossingen. Jeg spiller WoW atm, men har prøvd Guild Wars (heeelt opp til de 20 lvlene man kan komme opp i ), så er ikke helt på jordet. Kanskje. LotRo har jeg ikke prøvd, men har fått inntrykket av at det også er mer Roleplayet enn kampen. EDIT: Ellers så finnes det jo ca. tusen andre tråder som det her? Endret 21. juni 2007 av Binko
Phoenixs Skrevet 21. juni 2007 Skrevet 21. juni 2007 (endret) ...Vil du ha en ordentlig Roleplay opplevelse, anbefaler jeg Guild Wars. Grafikkmessig og følelsesmessig. ... 8914802[/snapback] Huh? Så lenge du lukker øyenene og ikke ser på navn og chat. Og holder deg langt unna et av verdens verste communities. Har jo ikke et skikkelig emote system en gang. Av disse 3 er det helt klart Lotro som er best for roleplaying. Jeg anbefaler Wow eller Lotro av disse 3. Begger er nokså like, ta det som passer deg best i forhold til historie og utseende. Endret 21. juni 2007 av Phoenixs
Flamme73 Skrevet 21. juni 2007 Skrevet 21. juni 2007 lotro helt klart. ikke for og fornerme noen men jeg hater det rett og slett. GW er bra nok men lotro slår det og Bare synd de aldri har kommet med noe liknende før
Bruktbilen Skrevet 21. juni 2007 Skrevet 21. juni 2007 Lotro var ganske tragisk, kan hende jeg får den dårlige følelsen fordi jeg ikke liker produkter som har med lotr å gjøre. Lotro var jo akkurat som WoW, bare mer rollespillaktig, ikke det at den følger lotr historien, den følger noen rare animerte figurer ut på en rar reise. Spillet er heldigvis litt mer casual aktig, du oppnår ting lettere.
gtamann Skrevet 21. juni 2007 Skrevet 21. juni 2007 wow selvfølgelig gw har jeg prøvd og jeg syns det ikek var så bra. lotro har jeg ikke prøvd..
Nacky Skrevet 21. juni 2007 Forfatter Skrevet 21. juni 2007 Takk alle sammen, har prøvd alle spellene, men wow er spillet jeg ble mest betatt av.. Ville bare høre det fra noen andre vinkler
Bjonski Skrevet 21. juni 2007 Skrevet 21. juni 2007 GW: Ikke et mmorpg, så kan ikke sammenlignes med WoW og Lotro. GW har fått en "egen" sjanger, det er ikke MMORPG, men heller ikke et RPG. Eneste plassen du kan møte folk er i outposter og byer (utenom de i party). WoW: Veldig repeterende, mye av de samme questene. Likte heller ikke TBC. TBC ødela litt av sjarmen til WoW synes jeg. Ellers et veldig bra spill som jeg spiller hver dag (avhengig?) Lotro: Fikk en 7 dagers trial fra en venn, synes det var ganske kult i begynnelsen, men forstod liksom ikke meningen i spillet. Lotro har bra grafikk, men det suger frames for et "normalt" system.
Happytreeangi Skrevet 21. juni 2007 Skrevet 21. juni 2007 Har ikke prøvd GW, å som en har sagt før så kan det liksom ikke heeelt rangeres som et mmo, men wow og lotro er dritt brae spill, wow var jeg "avhengig" av en stund men har slutta nå lotro fikk jeg en tiral på, syns det var kult, var en dwarf :!:
Haraldtheone Skrevet 22. juni 2007 Skrevet 22. juni 2007 Har spillt wow og gw, det siste frister ikke.. Wow spiller jeg fortsatt og er nok det beste ja
nagina Skrevet 22. juni 2007 Skrevet 22. juni 2007 Har WOW og GW og har spilt alle 3 ^^ WOW = Det brukes til PVE GW = Så si bare PVP LOTR = Kun open beta testet, bare så lik wow at jeg ga F i det spillet. Skal du PVE så er WOW best etter min mening, men kjem du til PVP så må bare GW være det rette, sry azz wow pvp'ere, pvp i wow er bare barnemat =)
Varen Skrevet 22. juni 2007 Skrevet 22. juni 2007 Jeg syns du burde vente til age of conan ellerno. WoW er latterlig tidskrevende, communityen er rett og slett bare masse folk som whiner om hvor dårlig classen deres er og alt man gjør i wow er svært repetitivt. Min erfaring med wow er at man gjør stort sett det samme opp til max level, og når man er kommet til max level så gjør man stort sett det samme da også.
vStyle Skrevet 22. juni 2007 Skrevet 22. juni 2007 Er faktisk enig med Varen, og jeg har spilt WoW. God beskrivelse for en som rett og slett ikke liker WoW
Dux ducis Skrevet 22. juni 2007 Skrevet 22. juni 2007 Hva mener dere med at GW har god grafikk? Synes absolutt ikke det jeg. Bare fordi at WoW har en annen stil over grafikken så betyr ikke det at det er mindre bra. Skaper en god stemning..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå